تفاوت دکوراسیون مدرن و کلاسیک چیست | azindekor

نورپردازی منازل به سبک دکوراسیون مدرن باید بسیار هوشنمندانه و بسیار پرنور باشد. اصولا در دکوراسیون مدرن از چراغ‌های سقفی و تو کار استفاده می‌شود. حواستان باشد که از لوسترهای پر زرق و برق و کلاسیک استفاده نکنید، بجای آن از لوسترهای ساده و با خطوط هندسی استفاده‌کنید. موردی بعدی در تفاوت دکوراسیون مدرن و کلاسیک نوع پارچه های انتخاب شده است. معمولا رنگ های ساده، کمی نوار مانند، دارای اشکال هندسی، دارای طرح گل و با الگوهای کوچک در سرتاسر آن دیده می شوند.

دکوراسیون خانه مدرن

کابینت‌ها در این سبک به دو شکل مدرن و کلاسیک مورد استفاده میشود که طبق کاربرد و سلیقه شخصی شما باید انتخاب گردد. سبک معاصر مربوط به دوره خاصی نیست و با پیشرفت زمان تغییر می کند و می تواند عناصر مدرن را در بر بگیرد، مبلمان های این سبک دارای اشکال متمایز تری هستند و اغلب می توانند شامل مبلمان خمیده باشند. این فلسفه در سبک مدرن وجود دارد که افرادی که دنبال فضاهای ساده هستند از این سبک استفاده میکنند.

  • میز جلو مبلی در این دکوراسیون هم طراحی جالبی دارد و ترکیب فلز و چوب را به خوبی به نمایش گذاشته است.
  • خانه‌ی مدرن هم مانند ساکنانش، باید منحصربه‌فرد به‌نظر بیاید و حس خاصی را منتقل کند.
  • مبلمان های مدرن این روزها طرفداران بسیار یافته و بسیار محبوب هستند.
  • استفاده از گل و گیاه برای هر نوع دکوراسیونی جذابیت بسیاری دارد.
  • در این سبک باید اجزای به کار رفته در دکوراسیون چون مبلمان، رنگ‌ها، پرده‌ها، فرش، کف‌پوش و تزیینات نیز به سبک مدرن طراحی شده باشند.

اگر دوست دارید مجله خبری آذین دکور مدرن داشته باشید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا برایتان از ترفندها و اصول دیزاین دکوراسیون مدرن بیشتر بگوئیم. هزینه یک اجرای بازسازی و دکوراسیون داخلی به سبک مدرن، بسته به طراح و ساختار هزینه آنها، متراژ فضا، قیمت ها و خدمات کاملا متفاوت است. طراحان داخلی می توانند نرخ ساعتی یا ثابت را دریافت کنند و از روش های مختلفی برای تعیین قیمت خود استفاده می کنند. برخی از آنها درصد کمیسیون را از هزینه کل دریافت می کنند در حالی که برخی دیگر اندازه پروژه را در مدنظر قرار می دهند.

حتی با وجود مبلمان‌های چند عملکردی و قابل حمل میشه از خریدهای مجدد هم جلوگیری کرد. اگر مصالحی مثل بتن، شیشه و فولاد پیشرفت نمی‌کردن، سبک مدرنی هم درکار نبود و اگر این سبک ادامه پیدا نمی‌کرد، پیشرفت‌های بیشتر این مصالح رو هم شاهد نبودیم. پس یادتون باشه در سبک مدرن حتما از مبلمان فولادی و بتنی برای احترام به هسته شکل‌دهنده این سبک استفاده کنید. «فرم تابع عملکرده» این شعار معماری مدرن هست و خیلی از مفاهیم بر پایه همین شعار شکل گرفتن. در جنبش مدرنیسم از مصالح سنتی مثل چوب، سنگ و آجر فاصله گرفتن و به مصالح صنعتی از جمله شیشه، فولاد و بتن روی آوردن و مسلما پیشرفت این مصالح هم تاثیر بسزایی در این امر داشت. خانه‌ها پنجره‌های بزرگ، سقف‌های مسطح پیدا کردن و در شکل‌های مکعبی یا حتی استوانه‌ای ساخته می‌شدن.

http://belaltour.ir

چه این فضا یک اتاق خواب ساده در یک منرل بزرگ باشد و چه یک پذیرایی جمع و جور خانه ایرانی، مبلمان و دیزاین به سبک مدرن می تواند گزینه ایده آل انتخاب لوازم و چیدمان آن محسوب شود. این روزها سبک دکوراسیون مدرن به یکی از پرطرفدارترین سبک‌ها در بین مردم تبدیل شده است. سبک دکوراسیون مدرن طراحی منحصربه‌فردی داشته و اصول مخصوص به خود را دارد؛ اما بدیهی است که سبک مدرن با وجود رعایت اصول و نکات مهمش، در کشورهای مختلف ممکن است به شکل‌های متفاوتی پیاده‌سازی شود. چرا که دکوراسیون‌های خانه اغلب تحت تاثیر فرهنگ و تفکرات آن شهر یا کشور می‌باشد. ما در این مطلب از وبلاگ چی بچین ۱۰ نمونه دکوراسیون خانه های مدرن تهران را با شما بررسی کرده‌ایم.

معماری های مدرن معروف جهان

توسط دکور

دکوراسیون