دکوراسیون مدرن؛ با این ۳۵ ایده در کمال سادگی خانه‌ای شیک و امروزی داشته باشید چطور | azindekor

از ابتدای دهه 1990 ، دکوراسیون معاصر از روند مینیمالیستی پیروی می کرد و می تواند شامل رنگ های متناقض کاملاً متضاد با سیاه و سفید باشد ، در حالی که مدرن به جای خنک بودن و سرد بودن ، مبتنی بر ناتورالیسم است. خیلی از افراد اعتقاد دارند که سبک مدرن و معاصر یکسانند، در صورتی که اینگونه نیست. ممکن است شباهتهای با یکدیگر داشته باشند که دلیل این شباهتها استفاده سبک معاصر از سبکهای مختلف میباشد. یكی از اصلی ترین اعتقادات سبک مدرن ، این است كه “فرم از كاركرد پیروی می كند.” به عبارت دیگر ، طراحی تمام اثاثیه و اشیاء تزئینی باید دارای هدفی باشد. جنبش این سبک دکوراسیون در طول نیمه اول قرن بیستم به محبوبیت خود ادامه داد و بعدها مشتقات این سبک به عنوان مدرن، میان مدرن و پسامدرن شناخته می شوند. یا می‌توانید با استفاده از آثار هنری، وسایل تزیینی و کوسن‌هایی با طرح‌های انتزاعی و رنگی رنگی، رنگ و طرح را به دکور ساده مدرن خود آورید.

طراحی آشپزخانه با دکوراسیون مدرن

برای مثال، در یک دکوراسیون مدرن، می‌توان از ترکیب چوب و کوارتزیت یا سنگ مرمر یک دکوراسیون شیک اجرا کرد. همچنین ترکیب سنگ و سرامیک با فلز نیز می‌تواند گزینه جذاب دیگری برای خانه مدرن شما باشد. تمرکز لوستر مدرن بر ایجاد فضایی است که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و کاربردی باشد. رنگ های برنزی نیز در آن یافت می‌شود که آن را از سبک‌های سنتی و معاصر متمایز می‌کند. لوستر مدرن دارای خطوط تمیز با حداقل تزئینات و اشکال هندسی نا قرینه است. دکوراسیون مدرن منزل به مبلمان و دکوری گفته می‌شود که موادی طبیعی دارند، به رنگ خنثی یا رنگ‌های خاکی هستند.

۸. نور طبیعی

برای کف مجله خبری آذین دکور بهتر است از سرامیک براق و رنگ های روشن استفاده کنید. بعد از تزئینات و نقاشی و کاغذدیواری‌های ویکتوریایی، طرفداران مدرن به سکون و آرامش دیوارهای خنثی روی آوردن. انتخاب رنگ‌هایی با تناژ سفید و خاکستری برای دیوارها چه در داخل و چه خارج خانه بیشتر از هر چیزی در سبک مدرن دیده میشن.

ویژگی های سبک دکوراسیون مدرن

در کنار مبلمان ساده و راحتی میز جلو مبلی هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است حال این میز میتواند ترکیبی از فلز و چوب باشد و یا ترکیبی از فلز و شیشه و … که این با توجه به سبک مبل مدرن و سلیقه افراد تهیه می شود. یکی از زیباترین و بهترین مدل ها برای پرده پذیرایی این است که شما می توانید یک پرده حریر سفید تهیه کنید و کنار پرده را به طور دلخواه یا در یک طرف و یا در دو طرف یک پرده مخمل بزنید، خرید پرده مخمل ساده با توجه به رنگ مبل ها انجام می شود. هدف از طراحی سبک مدرن استفاده از المان های جذاب و راحت است به همین خاطر باید از مبلمان راحتی یا وسایل لوکس و کاربردی استفاده کنید.

  • آشپزخانه‌ی براق و زیبا هم یکی از ایده‌های دکوراسیون مدرن است، که طرفداران زیادی دارد.
  • همچنین می‌توانید برای زیبایی بیشتر اتاق خواب، از یک مجسمه خاص در گوشه اتاق یا نقاشی خاص روی دیوار استفاده کنید.
  • مبل راحتی آرون یک کار شرکتی زیبا است که با ظرافت و دوام بسیار ساخته شده است.
  • طراحی دکوراسیون پرده پذیرایی مدرن باید کاملا ساده و و تک رنگ باشد و نیاز به کتیبه و والان ندارد، پرده های حریر بهترین انتخاب هستند زیرا هم بدون طرح اند و هم خیلی ساده می باشند به همین خاطر یکی از بهترین گزینه ها برای پرده پذیرایی است.
  • در مورد فضاهای بزرگ قطعا برای اجرای طراحی مدرن مشکلی وجود ندارد.
  • چیزی که بسیار شبیه به احیای مدرنیته است، اما به هیچ عنوان نباید آن را با جنبش مدرن در قرن 19 اشتباه گرفت.

همچنین عناصر طراحی سبک کلاسیک توسط اکثریت افراد شامل کابینت های گلاس، چوب های منبت کاری شده، بوفه شیک و لوکس، وسایل و تکه های دکوراتیو کریستالی و از جنس نقره هستند. توجه داشته باشید که در طراحی داخلی به سبک مدرن، کف خانه، دیده نمای خانه را می‌سازد تا فرش یا موکت، بنابراین تا می‌توانید از فرش کمتری در این دکور استفاده کنید. ایجاد پیشخوانی چند منظوره در طرح‌های زیبایی مثل معلق، تاشو، منحنی و… سبب ایجاد فضایی شیک و کاربردی خواهد شد. با ایجاد سادگی در این سبک بهتر است، فضا برای رفت و آمد کاملا باز باشد و می توان رنگ اتاق نشیمن و آشپزخانه را به صورت متعادل با استفاده از یک هارمونی متناسب ایجاد کرد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون