نکات جالب درباره طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن دکوراسیون داخلی و معماری آرکا نوژا | azindekor

اگر طرفدار استفاده از چوب در دکوراسیون خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که آن هم از میان رنگ‌های خنثی انتخاب شود. طراحی دکوراسیون داخلی مدرن این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اما پذیرایی بخشی از خانه‌­ است که با دوستان و عزیزانمان در آن دور هم جمع می‌شویم بنابراین طراحی دکوراسیون آن اهمیت ویژه‌ای دارد.

طراحی دکوراسیون داخلی در تهران

این لوسترها فضاهای سخت را فضای نرم و راحتی نشان می‌دهند و بدون آنکه فضا را شلوغ کنند، چشم‌های ما را به‌آرامی به‌سوی خودشان جلب می‌کنند. این سبک روشنایی را می‌توانید به‌آسانی جایگزین لوسترهای فعلی‌تان کرده و به‌اندازه‌ی یک دنیا در آشپزخانه‌تان تفاوت ایجاد کنید. با به کار بردن پنجره های بزرگ می توان نور طبیعی را به فضای داخلی خانه دعوت کرد. پیش از تعریف دکوراسیون مدرن، خوب است خود واژه “مدرن” را معرفی کنیم. در معماری مدرن، کارکرد با ایده‌هایی ترکیب می‌شود که مفاهیم و فرم‌های تاریخی در آن نقشی ندارند. رنگ‌های آبی روشن٬ بنفش، سبز و نارنجی به انسان آرامش روحی و جسمی می‌دهند.

مبلمان راحتی

برای تزئین فضای ناهارخوری به سبک مدرن نیز، تنها می‌توان از مدل‌های مختلف چراغ‌ بالای میز استفاده کرد. طراحی داخلی بخشی از هنر معاصر است، که بیانگر روحیات، خلقیات و شخصیت هر فرد می‌باشد. وقتی تصمیم به ساخت یک آپارتمان و یا بازسازی منزل خود می‌گیریم، پس از اتمام مراحل ساخت و تغییر معماری آن، دغدغه اصلی ما سبک داخلی خانه می‌باشد که امروزه اهمیت بسیاری به آن داده می‌شود. از دیرباز، زیبایی نقش بسیار پر رنگی در خانه‌های ایراینان ایفا می‌کرد که امروزه اهمیت به آن بیشتر شده است و افراد سعی می‌کنند سبک مخصوصی را در طراحی داخلی دکوراسیون خانه خود داشته باشند که نشان دهنده شان و شخصیت آن‌ها ‌می‌باشد. یکی از این سبک‌های پرطرفدار در طراحی داخلی دکوراسیون، سبک مدرن است. ما تصمیم گرفتیم برای آشنایی کامل شما با سبک مدرن در طراحی داخلی دکوراسیون، این سبک را به شما معرفی کرده و ویژگی‌ دکوراسیون سبک مدرن را برای شما بازگو کنیم.

  • از هماهنگی طرح و رنگ آن با سایر اجزای دکوراسیون مانند پرده یا مبلمان غافل نشوید.
  • طیف رنگی استفاده شده در این سرویس ها فقط سیاه و سفید نیست و میتوان از رنگ های ملایم و گوناگون استفاده کرد.
  • در دکوراسیون به سبک مدرن، اغلب از مبلمان های راحتی و با طراحی های ساده استفاده می شود.
  • در حقیقت، اگر بخواهیم سبک مدرن در طراحی داخلی را در یک کلمه خلاصه کنیم، بهترین و کوتاه ترین توصیف برای ای سبک، سادگی می‌باشد.
  • طراحان داخلی منابع نوری مختلفی دارند که به ایجاد فضاهای کاربردی کمک می کند.

اما در نظر داشته باشید که از آجر یا سنگ دکوراتیو برای همه قسمت‌ها استفاده نکنید. این عناصر وقتی در بخشی کوچک از دکوراسیون داخلی جای می‌گیرند، شیک‌تر و زیباتر به نظر می‌رسند. از هماهنگی طرح و رنگ آن با سایر اجزای دکوراسیون مانند پرده یا مبلمان غافل نشوید.

این مجله خبری آذین دکور ناهار خوری بسیار خوش ساخت و با کیفیت می باشد و با نهایت دقت و ظرافت ساخته می شود. در کنار رنگ های خنثی برای ایجاد تعادل از متریال طبیعی مثل چوب میتوان استفاده کرد. هنرمندان مدرن نگاه سنتی‌گراها رو به رئالیسم ندارن و سعی دارن هنر رو در قالب رنگ‌های پر جنب و جوش و اشکال بدیع شکل بدن. به طور قطع با جستجو در اینترنت هزاران ایده‌ی جذاب در جلوی چشم شما حاضر می‌شود اما در نهایت چیزی که برای شما بهتر است همان سبک دکوراسیونی است که حس زندگی و آرامش برایتان به ارمغان می‌آورد. به فرش‌های شنل فرش بلژیکی نیز گفته می‌شود که درست بر خلاف فرش‌های شگی دارای پرزهای بسیار کوتاه است.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون