دکوراسیون اتاق خواب زوج های باسلیقه و امروزی + تزیینات شیک | azindekor

به یاد داشته باشید که از رنگ های گرم مانند رنگ قرمز برای رنگ آمیزی دیوار اتاق خواب استفاده نکنید، چرا که فضای اتاق خواب باید به گونه ای باشد که باعث ایجاد حس آرامش در فرد شود. تابلو ها و قاب عکسهای زیبا همیشه یکی از موثرترین بخش های دکوراسیون داخلی هستند. یک دیوار بی روح، ناگهان و با اضافه شدن یک تابلو زنده و موثر می گردد. اگر تا به حال از تابلو در اتاق خوابتان استفاده نکرده اید به شما توصیه می کنم یکبار هم که شده این کار را تجربه کنید. البته به نکات ایمنی هم توجه کرده و هرگز تابلو را بالای سر تخت خود نصب نکنید.

  • برای مثال اصول اولیه طراحی برای داشتن اتاق خوابی مدرن شامل موارد زیر می شود.
  • اتاق خواب دخترها باید شاد و مطابق سلیقه آن ها باشد تا در آن احساس خوبی داشته باشند و بتوانند بازی کنند، بخوابند و آرامش داشته باشند.
  • بالش‌پر و کوسن ها باید با رنگ اتاق خواب شما هارمونی داشته باشد‌ برای این کار بهتر است رنگهای مکمل رنگ اصلی اتاق خواب را به کار ببرید.
  • سبک دیزاین اتاق خواب از آن جهت بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد که نوع طراحی و مواردی که باید تهیه شوند به آن بستگی دارد.
  • با طراحی یک دکوراسیون و دیزاین اصولی می‌توان اتاق خواب را به گوشه دنجی برای استراحت، مطالعه، تماشای فیلم و …تبدیل کرد.
به طور کلی بهتر است در مجله خبری آذین دکور خواب چندین چراغ روشنایی با شدت نور مختلف داشته باشید تا بر اساس میزان نیازتان به نور از آنها استفاده کنید. وجود یک لوستر که بر اساس سبک طراحی اتاق خواب تهیه شده است علاوه بر روشنایی، می ­تواند مانند یک اکسسوری باعث جذابیت فضای اتاق خواب شما شود. پرده های بالای تاج تخت به لوکس بودن فضای اتاق شما کمک می کند و یک دیزاین شاهانه را برای شما به ارمغان می آورد. تاج تخت نشان از لوکس و کلاسیک بودن سبک دکوراسیون اتاق خواب شما دارد.

http://belaltour.ir

اتاق خواب ها معمولاً جزء حریم خصوصی هر فرد در خانه به حساب می آیند و اکثریت افراد برای خود اتاق خواب شخصی دارند و تم آن را طوری می چینند که دوست دارند . این تخت دارای کتابخانه و 3 کشو است که به صورت پله ای طراحی شده اند. اگر شما فرزند کوچکی در راه دارید و تصمیم دارید که برای اتاق خواب سیسمونی تهیه کنید و سرویس خواب کودک خریداری کنید و یا حتی اگر می‌خواهید که فرزند شما که اکنون در سن نوجوانی به سر می‌برد سروی.. همچنین با استفاده از کمد دیواری هایی از جنس ام دی اف که قطر کمی دارند و مقاومت بالایی دارند می توانید طبقه بندی اتاق خواب ها را بازسازی کنید.

استفاده از پتو و رو تختی مناسب

علاوه بر این آینه سبب انعکاس نور محیط در فضا می شود و روشنایی فضا را دو برابر می کند . انتخاب اندازه فرش بسیار مهم است و باید المان‌های مختلفی را در نظر بگیرید. یکی از این موارد اندازه اتاق و تختخواب است، اندازه فرش باید به گونه‌ای باشد که زیر تخت و قسمتی از اطراف آن را بپوشاند تا هنگام بیرون آمدن از تخت پای شما کف سرد و سخت اتاق را لمس نکند. اگر از فرش های کوچک استفاده می‌کنید بهتر است آن را پایین یا کنار تخت پهن کنید. پیشنهاد می کنیم فضایی شخصی خلق کنید تا از قرار گرفتن در محیط خسته نشوید.

در اطراف تخت قفسه بسازید

در خصوص اتاق خواب مستر به دلیل پرسش های متعدد در مشاوره های دکوراسیون اتود، یک مقاله کاملا مفصل با راهنمایی های کامل نوشته شده است. اما به صورت کلی لازم است پیش از هرچیز بدانید اتاق خواب مستر به لحاظ اصول معماری و دکوراسیون، با آنچه که فروشندگان املاک و بساز و بفروش های گرامی غالبا آن را اتاق خواب مستر می نامند کاملا متفاوت است. قاب دایره ای شکل روی دیوار تصویر زیر به تنهایی تفاوت چشم گیری را در اتاق بوجود آورده است. برای درک بهتر این تفاوت سعی کنید تنها روی قاب دایره ای متمرکز شود. این روش اهمیت اثرهای هنری را بر روی دیوارهای اتاق خواب بیش از پیش نمایان کرده است. این روش یعنی استفاده از هنر خنثی با بافت یا طرح سنگین، اغلب راهی مطمئن برای ایجاد چنین جلوه های اثری زیباست.

توسط دکور

دکوراسیون