درک مفهوم دکوراسیون مدرن برای منزل و ایجاد فضایی منطبق با این سبک مجله ی نیک بوم | azindekor

اگر از مجله خبری آذین دکوری هستید که تعداد دفعاتی که در سال فرش را مورد شستشو قرار می‌دهید بالاست، فرش شنل گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود؛ چرا که وزنی سبک دارد و حرکت دادن و شستشوی آن آسان است. فرش فریز انتخاب عالی برای کسانی است که علاقه دارند کمی از دکوراسیون کلاسیک را با نوع مدرن آن تلفیق کنند. علاوه بر این استفاده از فرش‌های سه بعدی با نقوش برجسته هم انتخاب دیگری هستند که به دکوراسیون شما، رنگ و لعاب مدرن‌تری می‌دهند. در قسمت پروژه ها میتوانید پروژه های بازسازی و دکوراسیون داخلی ما را تماشا کنید.

هزینه لازم جهت دکوراسیون مدرن

دکوراسیون خانه های مدرن تهراندر وسط خانه یک فرش ایرانی هم به چشم می‌خورد که جزو المان‌های کاربردی و ضروری در دکوراسیون ایرانی می‌باشد. پرده هم نشان‌دهنده اصالت یک خانه ایرانی است که ظریف‌ترین طرح و مدل آن در این خانه استفاده شده است. رنگ تمامی المان‌ها مبلمان با هم همخوانی داشته و به همین خاطر جذاب و یکدست به نظر می‌رسد.

  • اگرچه غرفه کاملا مینیمال بود، معمار تمام تلاش خود را برای استفاده از مواد مجلل مدرن مانند اونیکس قرمز، مرمر و تراورتن انجام داد.
  • در سبک مدرن شما می توانید از یک گلدانی که با یک گل ساده تزیین شده در کنار پنجره یا روی میز ناهارخوری استفاده کنید.
  • خانه‌های مدرن پر از طرح‌های حیوانات در اندازه‌های بزرگ و کوچک هستند.
  • سبک مدرن یک سبک قدیمی است که در قرن 21 طرفداران بیشتری پیدا کرده و بسیار محبوب شده است.
مسلما برای تفکیک فضا در چنین فضاهایی به عناصر جدا کننده نیاز است. پارتیشن از جمله این عناصر است که کاربرد زیادی در سبک مدرن دارد. رنگ های خنثی به عنوان پایه و اساس شکل گیری سبک مدرن در هر فضایی شناخته می شوند.

بدون اینکه نیازی به بازسازی منزل و برداشتن دیوارها داشته باشید. آشپزخانه هایی با دکوراسیون مدرن کاملا با فضای باز کار می کنند و میزهای کانتر جزیره اغلب در طراحی برای تکمیل فضاهای باز آشپزخانه مدرن استفاده می شوند. نبردی که برای تفهیم معنی واقعی دکوراسیون مدرن وجود دارد، احتمالا ادامه‌دار خواهد بود. اما ریشه‌های این سبک دکوراسیون به دوران تاریخی خاصی بر می‌گردد.

آشپزخانه مدرن

انتخاب پرده های کرکره ای و یا پرده های حریر ساده مناسب گزینه های مناسبی هستند. برای مدرنیزه کردن سرویس های بهداشتی از رنگ هایی که به انسان آرامش میدهد مانند آبی روشن، یاسی و سبز سدری ملایم مناسب است. این سبک با جنبش مدرنیسم اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 میلادی آغاز شد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون