ایده های نو دکوراسیون مدرن | azindekor

از آنجایی که بسیاری از مردم در تلاش برای مجله خبری آذین دکور در زندگی هستند و تاکید زیادی بر منظم بودن دارند، شاید به سمت چیدمان مدرن کشیده شوند، زیرا به نظر می‌رسد که این سبک همه چیز را ساده می‌کند. این سبک از طراحی با مفهوم گرایش برای طراحی همراه با فضاهای باز همراه می‌شود. سرویس خوابی را که شما می‌توانید در میان مدل‌های حال حاضر بازار انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با دکور مدرن داشته باشد، سرویس‌هایی بوده که تخت خواب آن دارای تاج بلند پارچه‌ای و بدون لمسه هستند است.

  • بسته به اینکه وسایل‌تان چه هستند، می‌توانید دیواری را انتخاب کنید که جلوه‌ی بهتری داشته باشد.
  • پلان باز یعنی فضایی که دیوارهای اندکی دارد و محیط آن آزاد و پیوسته است.
  • از رنگ هایمثل طیف های قهوه ای و خاکی ورنگ های خنثی مثل سفید، مشکی و خاکستری که کاربرد فراوانی دارند استفاده کنید.
  • پس به نظم‌دهی و فضای ذخیره‌سازی در این سبک توجه ویژه‌ای داشته باشید.
  • اما باید در کنار آن‌ها، رنگ‌های روشن و گرم نیز به کار رود تا فضا دلگیر نشود.

دکوراسیون ویلا را زمانی می توان موفق تلقی کرد که همه فضاها و همه چیز به خوبی با انتظارات کاربران مطابقت داشته باشد. ظاهر مدرن اتاق غذاخوری را می توان با ادغام برخی از روکش های فلزی صیقلی که شامل روکش های فولادی با قاب های آینه ، چراغ های آویز، و میزهای فولادی و بسیاری از لوازم جانبی دیگر برای ارتقای مدرنیته دکوراسیون داخلی استفاده کرد. طراحی دکوراسیون مدرن بر فضاهای غیریکنواخت و ناقرینه تاکید دارد. این فضاها می توانند سطح استرس را در دنیای مدرن امروزی کاهش دهند.

طراحی دکوراسیون مدرن با متریال متنوع

ترفند این است که یک رنگ را انتخاب کنید که بتوانید در دوزهای زیاد، آن را بکار ببرید. سپس رنگ دیوار، کفپوش و وسایلی را انتخاب کنید که در آن طیف رنگ قرار دارند. آنها برای یک خانه مدرن یا آنهایی که طراحی مینیمالیستی را دوست دارند مناسب هستند.

نه – سبک معاصر

1.میز ناهار خوری مارگارت یکی از محصولات خوش ساخت مجموعه آف دکور است. صندلی های این کار نشیمن راحتی داشته و بخاطر تکیه گاه بلندی که دارد کمر شما را د.. 1.اگر به دنبال یک میز ناهارخوری ساده، شکیل و راحت می گردید، بی شک مدل آدونیس یک انتخاب ایده آل برای شماست. فرش هایی که در دکوراسیون سبک مدرن استفاده میشود تک رنگ هستند و پرزهای کوتاه دارند.

دکوراسیون داخلی آرایشگاه

کاشی‌های کارشده در سطوح گرفته تا دیوارها و سقف‌ها، و از اتاق‌های نشیمن گرفته تا ورودی‌ها و حمام‌ها، یکی از تأثیرگذارترین ایده‌های دکوراسیون مدرن برای زیباترکردنِ دکور خانه هستند. کاشی‌های طرح‌دار شیشه‌ای، مثل اینهایی که در تصویر بالا می‌بینید، چه روی دیوار باشند و چه کف اتاق، درهرصورت جلوه‌ی شیکی به فضای خانه می‌دهند. نکات دیگری هم وجود دارند که به مدرن تر به نظر رسیدن دکوراسیون خانه شما کمک می کنند. این یعنی خود شما در این رابطه تصمیم می گیرید و سلیقه خود را در اعمال آن ها وارد می کنید تا منزلتان مطابق حس زیبایی شناسی خودتان شکل بگیرد. استفاده از اکسسوارهای سبک مدرن ، گلدان های بتنی و سرامیکی، تابلوهایی از نقاشی های امروزی و هر چیزی که فکر می کنید حس و حال سبک مدرن را به منزلتان می آورد به اجرای بهتر این سبک کمک خواهد کرد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون