خصوصیات دکوراسیون مدرن و 35 نمونه مدل برای الهام گرفتن پویانو | azindekor

مجله خبری آذین دکور مدرن به خلاف سبک گران قیمت و تشریفاتی کلاسیک، جایی برای چوب های کنده کاری شده، چرم و پارچه هایی با نقوش پیچیده و المان های طبیعی گران قیمت ندارد و از متریال ها به ساده ترین شیوه خود استفاده می کند. طراحی داخلی مدرن به شما کمک می کند تا یک خانه شیک با المان های جدید و کاربردی در اختیار داشته باشید با این کار از کمترین فضا بیشترین استفاده را می کنید. اگر خانه ای کوچک و نقلی در اختیار دارید بهتر است برای طراحی دکوراسیون مدرن زیباتر آن از چند نکته پیروی کنید تا زیبایی آن بیشتر به چشم بیاید؛ در ادامه شما را با این نکات آشنا می کنیم. جزیره در دکوراسیون آشپزخانه مدرن با توجه به میزان فضا طراحی و ساخته می شود به همین خاطر محدودیت اجرایی ندارد و مطابق با سلیقه و متراژ فضا صورت می گیرد.

گاهی در دکوراسیون خانه های مدرن تهران برای این‌که فضا از یک‌رنگی و خنثی بودن درآید، از فرش‌های قرمز رنگ استفاده می‌کنند. البته در این فرش رنگ آبی هم وجود دارد که با مبل‌ها و پرده آبی رنگ به خوبی ست شده و هارمونی جذاب و دوست‌داشتنی خلق کرده است. اکسسوری‌های جانبی که در این دکوراسیون به کار برده شده شامل گیاه‌های سبز رنگ، آباژور، تابلو و جاشمعی است. صاحبان این منزل مناسب‌ترین انتخاب را در لوستر داشته و یک مدل ساده و شیک را برای پذیرایی خانه انتخاب کرده‌اند. برای طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن نباید به فکر پر کردن فضا باشید بلکه باید زیبایی و خلوتی آن را در نظر بگیرید بنابراین نیاز به مبلمان زیادی ندارید و باید یک دست مبل مدرن با طراحی جدید را تهیه کنید. طراحی دکوراسیون پرده پذیرایی مدرن باید کاملا ساده و و تک رنگ باشد و نیاز به کتیبه و والان ندارد، پرده های حریر بهترین انتخاب هستند زیرا هم بدون طرح اند و هم خیلی ساده می باشند به همین خاطر یکی از بهترین گزینه ها برای پرده پذیرایی است.

http://belaltour.ir

گیاهان گلدانی، از درختچه‌های پهن‌برگ بزرگ در گوشه‌ی اتاق گرفته تا تراریوم‌های کوچک، زاویه‌ها را تعدیل کرده و به خانه حس زندگی می‌دهند. دکوراسیون مدرن با کاربرد رنگ‌های سیر و تیره‌وتاریک مخالفتی ندارد. البته چنین دکوراسیونی می‌تواند با سایه‌ها و بافت‌های ملایم‌تر هم همراه شود تا آن خشونت بصری ایجادشده را کاهش دهد. البته باید هم همین‌طور باشد؛ واقعیت این است که رنگ‌های تیره متعلق به فضاهای روشن‌اند و در چنین فضاهایی جلوه‌ی بهتری دارند.

تفاوت دکوراسیون پست مدرن و مدرن

مبل ال ورساچه محصولی خاص و منحصر به فرد است که شاید بیشتر در ژورنال های دکوراسیون خارجی نمونه آن را دیده باشید. مبل ال اقلیما یک کار ویژه بوده که در عین راحتی، زیبایی چشم نوازی به منزل شما می بخشد. این مبل خوش ساخت بسیار مقرون به صرفه بوده و از دوام بالایی بر.. اگرچه دیوارهای پر از عکس و دیگر چیزهای تماشایی همچنان پرطرفدار هستند، اما مُد فعلی بیشتر به‌سوی نمایش تعداد کمتر کارهای هنری، و تمرکز بیشتر روی خودِ آن هنر تمایل دارد. معمولا عکس‌های ساده و بدون‌ قاب روی دیوار آویزان می‌شوند، و زیباییِ سادگی را به‌نمایش گذاشته و در قلمروی بصری، به محتوا بیش از پس‌زمینه بها می‌دهند. در ادامه نیز می توانید چند نمونه دیگر دکوراسیون مدرن از بخش های مختلف خانه را مشاهده کنید.

ایده های نو دکوراسیون مدرن

حتی در آشپزخانه‌های مدرن حداقل جزئیات استفاده میشه؛ چه در زمینه دستگیره که بیشتر کابینت‌ها بدون دستگیره هستن و چه در انتخاب متریال که اغلب ساده انتخاب میشن. وقتی به سبک مدرن فکر می‌کنید، حجم زیادی از نور رو متصور میشیم، چون که یکی از الزامات خانه‌های مدرن پنجره‌های بزرگ اغلب با پرده‌هایی بلند و نازک هست. طراحی مدرن اغلب از وجود یک تک‌رنگ در فضایی خنثی بهره می‌برد؛ فرقی هم ندارد چه رنگی باشد، به‌شرط آنکه با فضای اتاق سازگار باشد و چشم و قلب‌تان را شاد کند.

  • وقتی نوبت به انتخاب کفپوش مناسب برای خانه‌ای با سبک دکوراسیون مدرن می‌رسد، به طور معمول فرش‌هایی که به دلایلی مشخص و منطقی طرفداران زیادی دارند بهترین گزینه‌ای هستند که در اختیار داریم.
  • اگر مصالحی مثل بتن، شیشه و فولاد پیشرفت نمی‌کردن، سبک مدرنی هم درکار نبود و اگر این سبک ادامه پیدا نمی‌کرد، پیشرفت‌های بیشتر این مصالح رو هم شاهد نبودیم.
  • دکوراسیون ویلا را زمانی می توان موفق تلقی کرد که همه فضاها و همه چیز به خوبی با انتظارات کاربران مطابقت داشته باشد.
  • سقف کناف نوع دیگری از سقف ها است که برای طراحی دکوراسیون سبک دکوراسیون مدرن بسیار زیبا و شیک است زیرا هم دارای یک طراحی دلخواه و مدرن است و هم یک نورپردازی جذاب و شکیل دارد به همین خاطر برای سقف اتاق خواب به وفور از آن استفاده می شود.
  • اگر فضایی بی روح دارید، با انتخاب تابلویی با رنگ‌های شاد و متضاد، به محیط انرژی از دست رفته را بازگردانید.

توسط دکور

دکوراسیون