تفاوت دکوراسیون مدرن و کلاسیک چیست | azindekor

مجله خبری آذین دکور پذیرایی مهمترین مکان برای نمایش گذاشتن ایده و طراحی داخلی هر خانه می باشد و اولین مکان می باشد که افراد با آن مواجه می شوند . برای مبلمان اتاق پذیرایی می توان از مبل و کاناپه به کار برد . برای مدرن نشان دادن محیط می توان از چند شمع روشن و یا شومینه در اتاق پذیرایی استفاده کرد . طراحی مدرن این اجازه را به شما نمی دهد که فضای خانه را شلوغ کنید به همین دلیل بهتر است از مبلمان با تعداد نفرات کمتر در آن استفاده شود . به همین دلیل می توان از یک کاناپه ساده و مدرن با رنگ خنثی در منزل قرار دهید و آن را با وسایلی که با طراحی مدرن ارتباطی ندارند تکمیل نمایید . در طراحی دکوراسیون مدرن از کارهای هنری به تعداد کم استفاده شده و بیشتر خود هنر به کار می‌رود.

رنگ های رایج در دکوراسیون مدرن

کابینت‌ها هم به همان جنس و رنگ مبلمان کوچک مثل میز عسلی و کنسول است. مدل آشپزخانه هم L بوده و فضای آن با یک میز و صندلی ناهارخوری کاملاً مدرن با فضای پذیرایی جدا شده است. 1.میز ناهارخوری از وسایل ضروری و کاربردی در خانه محسوب می شود که انتخاب آن اهمیت بالایی دارد. همانطور که گفته شد ویژگی اصلی سبک مدرن در دکوراسیون سادگی آن است و معمولا از خطوط موازی در سبک های مدرن استفاده می شود. وسایلی که در سبک مدرن استفاده می شوند نباید زرق و برق و تجمل داشته باشند و تا آنجا که می شود خلوت بودن در فضا اصلی ترین ویژگی آن باشد.

http://belaltour.ir

همان طور که می‌دانید هر چه که فرش شانه یا تراکم بالاتری داشته باشد، از مقاومت و دوام بالاتری نیز برخوردار است. افرادی که اطلاعات و تجربه کافی در زمینه فرش ندارند به طور معمول فرش‌های فریز را با گلیم اشتباه می‌گیرند. تفاوتی که این دو با یکدیگر دارند این است که در گلیم پرزها نسبت به فرش‌های فریز کوتاه‌تر است و نوع بافت آن هم به شکل بریده بریده نیست. این پروژه مسکن یکی از مهمترین آثار لوکوربوزیه است که الهام بخش بسیاری از پروژه های معماری مدرن است. اگرچه غرفه کاملا مینیمال بود، معمار تمام تلاش خود را برای استفاده از مواد مجلل مدرن مانند اونیکس قرمز، مرمر و تراورتن انجام داد. پنجره ها در سبک کلاسیک همراه با پوشش ها و تزیینات خاص هستند و تا روی زمین هم ادامه پیدا می کنند و حتما با کتیبه نصب می گردند.

اینجا اولین جــایـیه که قیــمت کابینت ساز رو تضـمین میکنه

همچنین می‌توانید یک مجموعه هنری کوچک را بر روی دیوارهای بسیار بزرگ و وسیع انتخاب کنید، اما از چیدمان گالری روی دیوار خودداری کنید؛ زیرا ظاهر مدرنیستی را به هم می‌ریزد. متداول ترین کف‌پوش برای دیزاین مدرن، فرش‌های انتزاعی و فانتزی با طرح‌های سبک و ساده است. البته اگر تمایل دارید از فرش‌هایی با نقش و نگار های متعدد مانند ایرانی در دکوراسیون منزل مدرن تان استفاده کنید، فرش‌هایی با زمینه‌های یکرنگ و طرح های خلوت می تواند نمای مناسب تری ایجاد کند. اگر به هر دلیلی از رنگ‌های خنثی و یکنواخت خوشتان نمی‌آید؛ اما همچنان تمایل به استفاده از سبک مدرن دارید، می‌توانید رنگ‌های شاد و متفاوت را به کار ببرید.

  • به عبارتی مهم ترین ویژگی بارز در دکوراسیون به سبک مدرن، تاکید بر برعقلانیت، عملکردگرایی، نظم، نوگرایی و جهانی بودن می‌باشد.
  • هر دوره‌ای فلز انتخابی خاص خودش را داشته، اما فضاهای داخلی خانه‌های امروزی پُر از فلزات مختلف یا ترکیبی از آنها هستند.
  • در مقابل یکی از دیوارهای پذیرایی، تلویزیون و میز دیواری آن بر روی دیوار نصب شده‌اند.‌ این روزها اکثر خانه‌های مدرن از این تکنیک استفاده می‌کنند تا علاوه‌بر ذخیره‌سازی فضا جلوه مدرن‌تری به منزل ببخشند.
  • مخصوصاً در خانه های آپارتمانی امروزی که معمولاً فضای کوچکی در اختیار افراد قرار دارد و ناچار هستند با استفاده از نور پردازی ها فضا را بزرگتر نشان دهند.
  • به طور کلی می‌توان گفت دکوراسیون داخلی مدرن، همان دکوراسیون مدرن است که در این سبک سعی می‌شود با ایجاد فضای ساده راحتی و آرامش را برای ساکنان خانه به همراه آورد.
  • برای خرید آینه متناسب با سبک دکوراسیون محیط شما، با مشاوران ما در تماس باشید.
برای مثال، رنگی خاص، یا نورپردازی جدید یا چهارپایه‌های بلند، ممکن است همان چیزهایی باشند که ظاهر آشپزخانه را دگرگون می‌کنند و حس تازه و خاصی به آن می‌دهند. چه قفسه‌های باز در آشپزخانه‌ای معاصر باشند و چه کتابخانه‌ی ایستاده‌ای در اتاق نشیمن، درهرصورت قفسه‌بندی باز جزو مهمی از دکوراسیون مدرن است. فضای «سفید» یا همان فضای خالی بین اشیاء، با قفسه‌بندی باز به هم وصل می‌شوند و به کل آن فضا، حس شکوه و زیبایی می‌دهند. در اواخر دهه 1800 میلادی سبک مدرن، بر اساس طراحی و دکوراسیون مدرنیسم آغاز شد.

نقشه آزاد و باز در دکوراسیون مدرن

توسط دکور

دکوراسیون