بهترین دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه + مشاوره و عکس | azindekor

یکی از مواردی که در مجله خبری آذین دکور آشپزخانه های مدرن دیده می‌شود، این است که معمولاً این آشپزخانه‌ها دارای فضای جداکننده از سایر بخش‌های منزل نیستند. اکثر طراحی‌های آشپزخانه مدرن، با در نظر گرفتن یک جزیره برای آشپزخانه انجام می‌شود. این جزیره به عنوان عامل جداکننده فضای داخل آشپزخانه از فضای منزل عمل می‌کند. اگر کابینت شما فلزی است و یا کهنه و قدیمی شده بهتر است که به فکر تعویض آن باشید. تعویض کابینت آشپزخانه مهم ترین بخش بازسازی یک دکور آشپزخانه است. ممکن است برخی به شما پیشنهاد کنند که روکش کابینت خود را تعویض کنید.

عوامل موثر بر هزینه دکوراسیون آشپزخانه

اگر به این ایده برای طراحی یک دکوراسیون شیک و متفاوت در آشپزخانه سفید رنگ منزل تان علاقه مندید، لازم است مطلب زیر را نیز به دقت مطالعه بفرمایید. به صورت کلی و به عنوان طراح لازم است به شما بگویم نگرانی از بی روح شدن فضای آشپزخانه در یک خانه ایرانی کاملا بی مورد است! خانه ایرانی سرشار از رنگ ها، اکسسوری ها و تزیینات دکوراتیو یا کاربردی و به صورت خودمانی ، انواع خورده ریزهاییست که سفیدترین و خلوت ترین آشپزخانه ها را هم سرشار از روح زندگی می کند. همانطور که پیش تر گفته شد آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های یک خانه می باشد و انتخاب یک کفپوش زیبا و مناسب برای آن تاثیر بسزایی در دکوراسیون آشپزخانه خواهد داشت. انتخاب کفپوش به اندازه دکوراسیون سایر قسمت های آشپزخانه از اهمیت برخوردار است.

نکات طلایی در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده

آشپزخانه باید به دل خانم خانه و اعضای خانواده باشد زیرا در همین چند متر جاست که غذا با عشق پخته می‌شود؛ اعضای خانواده دور هم جمع می‌شوند و کلی خاطره خوشمزه با هم رقم می‌زنند. در ادامه کلی مدل دکوراسیون آشپززخانه از کوچک و بزرگ، مدرن و کلاسیک و ایرانی برای‌تان از جای‌جای ایران جمع کرده‌ایم. دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده امروزه با توجه به تغییر سلایق مردم به یکی از دکوراسیون های پرطرفدار تبدیل شده است.

  • اما امروزه می‌توانید با آویختن آنها در جای جای آشپزخانه حس و حال سنتی و ایرانی فضای خود را بیشتر کنید.
  • این کابینت‌ها نور را منعکس کرده و بهترین انتخاب برای آشپزخانه‌های‌‌ کوچک هستند.
  • دکوراسیون آشپزخانه‌ کوچک ساده را می‌توان با ترفندهایی زیبا و جذاب طراحی کرد.
  • انتخاب جنس و رنگ کابینت ها با توجه به بودجه و سلیقه شما صورت خواهد گرفت.
اگر برای کف سایر قسمت های خانه از سنگ یا سرامیک استفاده کرده اید، بهتر است برای کف آشپزخانه نیز از سنگ یا سرامیک استفاده کنید. یکی از مزایای استفاده از سنگ یا سرامیک برای کف آشپزخانه قابلیت شسته شدن آن می باشد. اگر در زمره افرادی قرار دارید که تردد بالایی در آشپزخانه دارند و یا کف آشپزخانه تان زود به زود لکه می گیرد و یا به هر علتی کثیف می شود، بهترین انتخاب برای کفپوش آشپزخانه شما استفاده از سنگ یا سرامیک می باشد.

http://belaltour.ir

توجه به فضا از مباحث مهمی است که همیشه در طراحی مورد توجه بوده است. حتی اگر ابعاد آشپزخانه شما خیلی کوچک باشد نیز با طراحی استاندارد، فضای کافی برای شما به ارمغان خواهد آورد. در صورتی که به صورت مرتب از وسایل با ابعاد کوچک در آشپزخانه استفاده می کنید در صورت می توانید از کابینت هایی که روی میز قرار داده می شود و یا کابینت با کشوهای بزرگ استفاده کنید. دکوراسیون آشپزخانه از جمله اموری است که در طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی دارد.

دکوراسیون آشپزخانه با طراحی رنگی

توسط دکور

دکوراسیون