۵۰ ایده دکوراسیون اتاق خواب دخترانه که عاشقش می شوید + عکس | azindekor

استفاده از انواع گیاهان آپارتمانی و گیاهان زینتی می تواند در القای رنگ و ایجاد فضایی سرزنده در اتاق خواب به شما کمک کند. گلدان های رنگی می تواند تاثیر استفاده از گیاهان را دوچندان کند و نمایی زیبا به ارمغان آورد. طراحی یک دیوار به عنوان دیوار غالب می تواند از دیگر ایده ها در طراحی اتاق خواب در نظر گرفته شود. در ابتدا آن چه که در طراحی دیوار غالب باید در نظر داشته باشید، انتخاب دیوار مناسب می باشد. استفاده از تخت خوابی که نسبت به اندازه اتاق خواب اندازه بزرگی داشته باشد، ممکن است باعث ایجاد مشکل در رفت و آمد در اتاق خواب شود. بنابراین استفاده از تخت خواب مناسب نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید.

  • دکوراسیون اتاق خواب شیک با رنگ خنثی طوسی که برای داشتن آرامش در اتاق خیلی مناسبه.
  • هر طرحی که مطابق با سلیقه‌ی خود شماست انتخاب کنید تا اتاق خوابی کاملا شخصی و مطابق با روحیه و سلیقه‌ی خود داشته باشید.
  • بهتر است فرش و پرده متناسب با فضای اتاق و سبک دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و تم رنگی آن انتخاب شود.
  • حقیقت این است که بهترین طراحی‌ها و پیاده‌سازی‌های عالی اتاق خواب منحصر به فضاهای بزرگ نیست.

وجود عناصر فلزی خام، کانال‌ها و لوله‌های اکسپوز مهمترین پایه‌های تشکیل دهنده سبک صنعتی هستند. این لوله ها از آن دسته تجهیزاتی هستند که معمولا توسط طراحان سبک‌های دیگر کنار گذاشته می‌شوند، اما در این سبک از آن‌ها به عنوان یک اثر هنری استفاده می‌شود. سبک روستیک الهام گرفته از حال و هوای خانه‌های روستایی و طبیعت است و این فرصت را به شما می‌دهد تا در دنیای مدرن امروز، حال و هوای طبیعت و حس سرزندگی و طراوت را به سادگی وارد خانه‌ خود کنید. ویژگی بارز این سبک استفاده از عناصر طبیعی است؛ مانند چوب خام، سنگ و چرم به همراه کمی تغییرات.

آموزش دیزاین اتاق خواب با تخت مناسب و راحت

در این مقاله از مجله پیت کت قصد داریم در کنار شما به بررسی اصلی مجله خبری آذین دکور المان های دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن بپردازیم. وقتی نوبت به دکوراسیون اتاق خواب کوچک می‌رسد، آن را ساده و مینیمال نگه دارید. هر چه اتاق شما از شلوغی به دور باشد، جادارتر نیز به نظر خواهد رسید. یک راه آسان برای اضافه کردن سبک خاص و شیک به اتاق خواب خود با قفسه های شناور است! این قفسه ها برای نمایش و نگهداری کتاب‌ها، عکس‌ها، پتوها و دیگر دکورهای خانه مناسب هستند.

رنگ دیوار اتاق خواب

با ایجاد کشو های متعدد در اطراف تخت خواب، دسترسی به این فضا بسیار ساده تر خواهد بود. این مدل تخت خواب ها برای اتاق های باریک و کوچک انتخاب ایده آلی به شمار می روند. در اتاق خواب های باریکی که با مرکزیت قرار دادن تخت خواب طراحی و دکوراسیون می شوند، یکی از معمول ترین مشکلاتی که افراد با آن مواجه می شوند این است که فضای کافی برای ذخیره سازی و جاسازی اشیاء باقی نمی ماند. معمولا در چنین اتاق خواب هایی امکان استفاده از کمد های آماده وجود ندارد و لازم است که بر اساس ابعاد اتاق خواب، کمدی مخصوص طراحی شود. قبل از هر چیزی نباید فراموش کنید که معماری هر اتاق ابعاد و ویژگی های مخصوص به خود را دارد و همین موضوع بر روی چیدمان اتاق تاثیر گذار است. با در نظر گرفتن درازای اتاق و ابعاد مبلمان می توانید به صورت کاملا حرفه ای و با جزئيات، یک برنامه ریزی صحیح انجام داده و به چیدمان مناسب دست پیدا کنید.

چگونه بودجه خود را برای دکوراسیون اتاق خواب مدیریت کنیم؟

با مشخص کردن متراژ اتاق و درج مواردی که می‌خواهید بازسازی شود، می‌توانید متخصص مناسب‌تری برای بازسازی دکوراسیون اتاق خواب خود پیدا کنید. در انتها با تعیین تاریخ، زمان و آدرس، طراح دکور اتاق خواب در محل مدنظر شما حضور پیدا می کند و پس از بررسی، می‌توانید منتظر پیشنهاد متخصصان دیزاین اتاق خواب بمانید. چه به دنبال یک دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک باشید، یا یک دکوراسیون اتاق خواب ایرانی و سنتی و پرجزئیات، متخصصان فعال در این بازار آنلاین خدمات می‌توانند اتاق ایده‌آل شما را به واقعیت تبدیل کنند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون