دکوراسیون اتاق خواب، جدیدترین مدل ها و تصاویر سلام ساختمان | azindekor

به طور مثال استفاد از اکسسوری ­هایی که صنایع دستی ایران هستند می­ تواند ارزش هنرهای ایرانی را به شما یادآوری کنند. رنگ در طراحی دکوراسیون مدرن نقش مهمی دارد؛ رنگ­ های خنثی و ملایم مانند کرمی، طوسی، بژ، سفید می­ توانند انتخاب خوبی باشند. نور در یک محیط بسیار تاثیرگذار است و اکثریت افراد اتاق هایی که دارای پنجره یا درب هستند و نور بیرون را به داخل منعکس می کنند را دوست دارند .

  • در صورتی که برای اتاق خواب فضای کافی نداشته باشیم استفاده از پاتختی های جادار، تخت های کشودار و جکدار و کمدهایی با کشوهای بزرگ و جادار پیشنهاد می شود.
  • همچنین بهتر است که تخت را مثل این تصویر، زیر پنجره و کنار درب چیدمان نکنید، تا سر و صدا بیرون اتاق و سرما خواب آرامتان را مختل نکند.
  • سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است.
  • یکی از مهم ترین قسمت های اتاق خواب که می توانید برای طراحی از آن کمک بگیرید و طرح ها و ایده های خود را روی آن پیاده کنید، دیوار بالای تخت خواب است که با تزیین دیوار بالای تخت خواب می توانید زیبایی اتاق را چند برابر کنید.

بخشی از جداره ثابت مجله خبری آذین دکوردیواری را (نه همه!) به عنوان آینه قدی در نظر بگیرید. این آینه می تواند با یک میز متحرک بازشو به عنوان میز آرایش ترکیب شود. فراموش نکنید که برای چنین طرحی لازمست به یک نجار مجرب دسترسی داشته باشید. دکوراسیون منزل سنگ مرمر و چوب که در این طرح می بینید، ترکیب جدیدی نیست.

اتاق خواب از جمله قسمت هایی در خانه است که افراد مدت زمان زیادی را در آن می گذرانند. در ۲۰پیشنهاد ویژه دکوراسیون اتاق خواب باید گفت که بهتر است در اتاق خواب، بخصوص اتاق خواب‌های کوچک، از کمدهایی با درب‌های کشویی استفاده کنیم تا به راحتی بتوانیم آنها را باز و بسته کنیم. در تئوری رنگ‌ها، به رنگ‌هایی مانند آبی کم رنگ، اسطوخودوسی یا سبز رنگ‌های آرامش‌بخش گفته می‌شود. رنگ‌های پرانرژی مانند نارنجی و قرمز به تنظیم روحیه و انرژی شما کمک می‌کند؛ اما تم اصلی رنگ دکوراسیون اتاق خواب شما بهتر است رنگی ملایم، سرد و خنثی باشد. همچنین با چیدمان و طراحی درست نیز می توان از شلوغی اتاق خواب جلوگیری کرد.

http://belaltour.ir

اگر سبک سلطنتی یا استیل انتخاب شود معمولاً رنگ های سفید یا نقره ای با تاج طلایی و سفید بیشترین انتخاب را دارد . اگر سبک راحتی و مدرنیته انتخاب شود ، تخت در تم های مشکی ، سفید و نقره ای بدون تاج خواهد بود . با توجه به سلیقه هر فرد ، تخت خواب مخصوصی برای اتاق خواب انتخاب می شود . تخت ها به صو رت مدرن ، کلاسیک ، سلطنتی ، راحتی ، استیل ، فلزی و سنتی قابل طراحی هستند . در این مقاله ترفندهایی برای دکوراسیون اتاق خواب بیان می‌­کنیم تا در عین زیبایی، کارایی زیادی نیز داشته باشد.

آموزش دیزاین اتاق خواب با تخت مناسب و راحت

این المان نه تنها از جنبه زیبایی شناسی، بلکه از لحاظ کاربردی نیز حائز اهمیت می باشد. استفاده از ایده های سبک کلاسیک می تواند در زیبایی اتاق خواب به شما کمک کند. برای مثال استفاده از یک فرش مناسب نه تنها در ایجاد فضایی سرزنده به شما کمک خواهد کرد، بلکه نمایی تاره به اتاق خواب خواهد بخشید.

سه – برای دکوراسیون اتاق خواب مستر از چه مبلمان و اکسسوری هایی میتوان استفاده کرد؟

توسط دکور

دکوراسیون