نکات جالب درباره طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن دکوراسیون داخلی و معماری آرکا نوژا | azindekor

این بلوک مسکونی بتنی به‌ عنوان ساختمان درجه یک فهرست شده است و یکی از نشانه‌های مهم معماری مدرن در پایتخت بریتانیا است. طراحی خانه مینیمال است و از ویژگی های بازتاب و شفافیت شیشه استفاده شده است. همچنین ابعاد و اشکال هندسی این خانه را به یکی از نشانه های منطقه و نمادی در دنیای معماری مدرن تبدیل کرده است.

پرده

در قسمت هایی که نور پردازی شده هیچ نور مستقیم به چشم نمیخورد و نور های سفید و روشن ملایمی دیده میشود. اما اگر پلان خانه ی شما به این صورت نیست و شرایط تغییر و بازسازی هم ندارید بهتر است طراحی ظاهر خانه طوری باشد که فضای دلباز داشته باشید. سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.

http://belaltour.ir

دیوارها در خانه های مدرن معمولا ساده طراحی و ساخته می شوند و طراحان تمرکز خود را بر روی رنگ و کاغذ دیواری و گاهی اوقات بر روی دکوراسیون گچی تمرکز دارند. اما در سبک کلاسیک، عمدتا دیوارها تزیینات خاصی دارند و اگر از جنس گچ باشند، گچبری های پیچیده ای دارند. در این سبک اصراری به استفاده از کاغذهای دیواری با الگوهای کلاسیک و رنگ های مخملی با افکت های مختلف وجود ندارد چون باید به شکل لوکس و لاکچری پیاده سازی شوند. این سبک دکوراسیون به دلیل وجود مبلمان و وسایل نوآورانه، بسیار خاص و ویژه است. در این سبک هنرمندان و طراحان مشهور بسیاری وسایل خانگی و مبلمان زیبایی را طراحی نمودند که باعث تعریف سبک مدرن شده است. همانند مبلمان، میز ناهارخوری هم طبق اصول سبک مدرن طراحی شده و کاملاً ساده و شیک است.

مجله خبری آذین دکور آشپزخانه یک امر کاملا سلیقه‌ای است و افراد با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون اصلی که برای منزل خود انتخاب کردند می‌توانند برای خرید وسایل آشپزخانه اقدام کنند و هر جا که دلشان می خواهد آن را بچینند. برای روشن تر و بزرگ تر دیده شدن اتاق از آینه و لوستر کمک بگیرید و یک فرش با طرح مدرن روی زمین پهن کنید. در اتاق خواب مدرن از تخت ساده و کوتاه با دو پاتختی و آباژور در کنارش استفاده کنیم. برای دکور و تزئین میتوانید روی دیوار ها نقاشی کنید یا تابلو و مجسمه های طرح مدرن قرار دهید. در آشپزخانه های سبک مدرن از رنگ های براق و دکوری های درخشنده استفاده میکنند.

  • اما اگر پلان خانه ی شما به این صورت نیست و شرایط تغییر و بازسازی هم ندارید بهتر است طراحی ظاهر خانه طوری باشد که فضای دلباز داشته باشید.
  • البته باید هم همین‌طور باشد؛ واقعیت این است که رنگ‌های تیره متعلق به فضاهای روشن‌اند و در چنین فضاهایی جلوه‌ی بهتری دارند.
  • و همچنین استفاده از فرش های پر نقش و نگار با رنگ های گرم یا خیره کننده، گزینه خوبی برای سبک مدرن نخواهد بود و بهتر است از فرش هایی در این محیط استفاده کنید که با فضای منزل همخوانی داشته باشد.
  • انتخاب پرده برای این پنجره‌ها کار سختی نیست و نیاز به طراحی خاص ندارد چون یکی از اصول این دکوراسیون استفاده از پرده‌های ساده و رنگ روشن است.
  • در این سبک ابعاد پنجره‌ها بزرگتر از فرم عادی و از نظر ظاهر کاملاً ساده است.
هنرمندان مدرنیست دیدگاه ایده‌آلیستی سنتی درباره رئالیسم را رد کردند و تصمیم گرفتند به جای آن آثار هنری رسا در رنگ‌های زنده و اشکال بعید خلق کنند. هنرهای انتزاعی، کوبیسم و ​​فوویسم ماهیت دیدگاه مدرنیستی اولیه را به تصویر می‌کشند؛ به‌عنوان واکنشی به سنت‌های قدیمی و همچنین رشد جامعه صنعتی. به طراحان کمک کند تا زیبایی را برای مشتری دقیقاً مشخص کنند؛ زیرا گاهی اوقات یک سبک شاید چندان شناخته شده نباشد. این سبک برای افرادی که به سادگی و منظم بودن اهمیت میدهند مناسب است. سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است.

نکات تغییر دکوراسیون خانه، با کمترین هزینه

توسط دکور

دکوراسیون