دکوراسیون داخلی مدرن و ویژگی های سبک دکوراسیون مدرن هنر عمران | azindekor

علاوه بر این، شامل مبلمان خوش ساخت با جزئیاتی مانند خاتم کاری و پایه های کنده کاری شده و همچنین قطعاتی با جزئیات بسیار است. با توجه به معنی این واژه در لغت نامه آکسفورد به هماهنگ سازی در طراحی به گونه ای که رنگ ها و اشیاء در داخل ساختمان جلوه بیشتری داشته باشند دکوراسیون داخلی گفته میشود. به این ترتیب تمامی افراد وقتی در تکاپو برای تهیه بهترین مبلمان و چیدمان داخلی خانه خود هستند به نوعی نقش یک دکوراتیو را ایفا میکنند. با این وجود لازم به ذکر است که دکوراسیون داخلی مدرن نیز مانند دیگر هنر ها دارای بخش ها و پیچیدگی های مختلفی است که با توجه به سلیقه ها و نیاز های افراد از آنها، نیازمند تفکر و تامل بسیار زیادی است. در معماری منازل به سبک دکوراسیون مدرن، اصولا از پنجره‌های بزرگ استفاده‌می‌شود. انتخاب پرده برای این پنجره‌ها کار سختی نیست و نیاز به طراحی خاص ندارد چون یکی از اصول این دکوراسیون استفاده از پرده‌های ساده و رنگ روشن است.

  • در این سبک، فرم ها و سطوح به صورت کاربردی طراحی می شوند و به طور معمول، ظاهر شسته رفته ای دارند.
  • ویژگی های معمولی فضاهای مدرن اداری عمدتا عناصر سازه ای مانند بتن و تیرها هستند، که اغلب در معرض دید رها می شوند.
  • بسیاری از افراد شاید در تفاوت دکوراسیون مدرن و کلاسیک به دنبال بررسی هزینه ها هستند تا مقرون به صرفه تر بودن آنها را بررسی کنند.
  • نورهای برجسته، نورپردازی و کنتراست و نمایش کمتر محصولات در فضای فروشگاه نیز از دیگر ویژگی های ظاهر مدرن است و به ایجاد جذابیت بصری بیشتر کمک می کنند.

مهم‌ترین اصلی که در انتخاب رنگ برای سبک دکوراسیون داخلی مدرن باید رعایت شود تناسب رنگ‌ها است. پالت رنگی که در سبک دکوراسیون مدرن به کار گرفته می‌شود به گونه‌ای است که در آن رنگ‌های مکمل روبروی هم و رنگ‌های شبیه در کنار قرار بگیرند. رنگ این موارد بسته به پالت رنگ کلی دکوراسیون می تواند شامل طیف رنگ اصلی یا کاملا متضاد آن باشد. استفاده از پتینه و کاغذ دیواری با اشکال هندسی که دارای زاویه و خطوط تمیزی هستند می تواند به دکوراسیون شما ظاهری مدرن تر بدهد.

طراحی دکوراسیون مدرن فارغ از جنسیت

ایجاد تعادلی زیبا و دلپذیر در دکوراسیون مدرن، تمام فضاهای خانه را از اتاق خواب تا اتاق نشیمن و ناهارخوری، برای همه اعضای خانواده طراحی می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم در طراحی دکوراسیون مدرن، استفاده از پنجره‌های بزرگ است. در دکوراسیون خانه‌های مدرن، فضاهای داخلی را بیرون و فضاهای خارجی را درون منزل می‌آورند و این با به کار بردن در و پنجره‌های بزرگ ممکن است. به راحتی از داخل این خانه‌ها می‌توان فضای بیرون را دید و نور کافی نیز به داخل می‌رسد. به اندازه کافی انعطاف پذیر است که بتواند در هر فضایی پیاده شود.

همیشه مجله خبری آذین دکور بین سبک های دکوراسیون داخلی دشوار است و عموما این موضوع به این دلیل است که شناخت کافی از سبک های معماری وجود ندارد. ما در مقاله سبک های معماری داخلی تلاش کردیم تا معرفی جامع و کاملی از تمامی سبک های رایج در معماری و دکوراسیون داخلی صحبت کنیم. در این مقاله تصمیم گرفتیم به طور مفصل دو سبک بسیار پرکاربرد و رایج در معماری یعنی مدرن و کلاسیک را با هم مقایسه کنیم تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید. ایراد اصلی دکوراسیون مدرن کوچک نشان داده شدن فضای داخلی خانه به دلیل استفاده از رنگ تیره است. ایجاد دیزاینی متفاوت در فضای پذیرایی می تواند محیط خانه شما را به فضایی مدرن و متفاوت تبدیل کند.

http://belaltour.ir

بنابراین اگر آینه را درست بالای بخشی از مبلمان، مثل میز یا کاناپه یا قفسه‌ی کتاب هم قرار ندهیم، جالب به‌نظر می‌رسد. البته رعایت تعادل با شیء دیگری که وزن بصری غیرمشابه اما یکسانی با آن دارد، ضروری است. می‌توانید حس‌وحال خودتان را از طریق استفاده از کاشی‌های موزائیکی با طرح‌های دل‌خواه بیان کنید؛ چیزی شبیه به این کاشی موزائیکی‌های طلایی و سفید زیبای حمام که در تصویر بالا می‌بینید.

سرویس بهداشتی به سبک دکوراسیون مدرن

توسط دکور

دکوراسیون