دکوراسیون مدرن منزل، ده راهکار ساده و کلیدی برای دیزاین یک خانه مدرن، شیک و لوکس ایرانی | azindekor

برای دیزاین کف خانه می‌توان از کفپوش‌های مدرنی چون پارکت و لمینت یا سنگ استفاده کرد. توجه داشته باشید که در طراحی داخلی به سبک مدرن، نمای خانه را کف خانه می‌سازد تا فرش و موکت. اگر پیشرفت‌های مربوط استفاده از بتن، فولاد و شیشه به‌عنوان مصالح ساختمانی نبود، سبک طراحی و دکوراسیون مدرن وجود نداشت؛ بنابراین، با انتخاب روکش آهن و فولاد و عناصر بتنی به‌عنوان نوعی زیبایی صنعتی به هسته مدرنیسم ادای احترام کنید. همچنین در سبک‌های مدرن از کناف که به راحتی فرم می‌گیرد استفاده می‌شود. در واقع به کمک کناف می‌توانید دیوار و سقف کاذب ایجاد کنید و آن‌ها را به هر شکل ممکن و البته دلخواه خود در آورید. فضای پذیرایی از مهمترین قسمت خانه است که سبک زندگی و روحیه فرد را نشان میدهد.

http://belaltour.ir

امروزه در میان مجله خبری آذین دکور‌های دکوراسیون، دکوراسیون مدرن از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم برخوردار است و افراد بسیاری علاقه دارند تا از این سبک در دکور خانه خود استفاده کنند. از ویژگی‌های این سبک، ایجاد احساس راحتی و فضای بیشتر مخصوصا در خانه‌‌های کوچک است. برای آشنایی با این سبک دکوراسیون تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید. رنگ های خاکی پس زمینه ای ظریف و ارگانیک را به طراحی داخلی مدرن ارائه می دهند.

خانه مدرن شماره ۶

در دکوراسیون مدرن پذیرایی خود، می‌توانید از کتابخانه و پارتیشن برای تفکیک یا استفاده بهینه از فضا استفاده کنید. همچنین از این عنصر می‌توانید برای چیدمان وسایل دکوراتیو خود هم استفاده کنید. علاوه بر کتاب، وسایل دیگری مانند گلدان، مجسمه، قاب عکس یا انواع شمع از جمله ابزارهای دکوراتیوی هستند که می‌توان در قفسه‌ها جای داد.

۱۰ نمونه عالی و لاکچری دکوراسیون خانه های مدرن تهران

خانه‌های مدرن پر از طرح‌های حیوانات در اندازه‌های بزرگ و کوچک هستند. یک بالش معمولی روی کاناپه یا تخت‌خواب می‌تواند پاسخ‌گوی سلیقه و سبک خاص شما باشد. اگر نه، می‌توانید از الگوهای طبیعی در مقیاس‌های بزرگ‌تر هم استفاده کنید؛ برای مثال پوشاندن پله‌های شناور با این طرح‌ها، درست مثل تصویر بالا. چنین پله‌هایی در ورودی خانه توچشم هستند و تحسین همه را برمی‌انگیزند.

1.سرویس خواب دو نفره تلاطم یک کار فوق العاده لوکس است که باوجود سادگی جلوه ی منحصر به فردی دارد. 1.اگر فضای زیادی برای گذاشتن میز ناهار خوری ندارید بهتر است میز ناهار خوری های کوچک که جای کمی را اشغال می کنند خریداری کنید. 1.میز ناهار خوری فاخر از مدل های سلطنتی و بسیار لوکس است که باعث می شود دکوراسیونی چشم گیر و خیره کننده داشته باشید. و همچنین استفاده از فرش های پر نقش و نگار با رنگ های گرم یا خیره کننده، گزینه خوبی برای سبک مدرن نخواهد بود و بهتر است از فرش هایی در این محیط استفاده کنید که با فضای منزل همخوانی داشته باشد. در دکوراسیون سبک مدرن کمتر از لوستر استفاده میشود و بیشتر محیط را با دستگاه های مدرن روشن میکنند که ظاهر مخفی دارند و یا در موارد خاص از لوستر ها با ظاهری خاص و ساده استفاده میکنند. در نور پردازی فضای داخلی مدرن از نور های غیر مستقیم و مخفی استفاده میکنند.

  • بنابراین، طراح این منزل بهترین سبک را برای دکوراسیون آن انتخاب کرده است.
  • سرویس بهداشتی های مدرن، دارای خطوط تمیز، سطوح یکدست و صاف و رنگ های خنثی مثل سفید هستند.
  • گرچه حهت ابداع طراحی داخلی مدرن و یا ایجاد سبک جدیدی از دکوراسیون مدرن مستلزم دانش معماری و درک هنری بالایی است اما با کمی دانش و ذوق می‌توان در بین سبک‌های طراحی داخلی و دکوراسیون مدرن دست به تلفیق زد.
  • طبیعت آرامش‌بخش و باثبات رنگ قهوه‌ای و سبز، آن‌ها را به رنگ فوق‌العاده‌ای برای استفاده در دکور مدرن تبدیل کرده است.
  • در قسمت هایی که نور پردازی شده هیچ نور مستقیم به چشم نمیخورد و نور های سفید و روشن ملایمی دیده میشود.

توسط دکور

دکوراسیون