دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن | azindekor

قانون طلایی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب؛ با آن چه عاشق آن هستید، زندگی کنید. بله بعد از در نظر گرفتن مولفه استاندارد و کاربردی بودن در خرید وسایل اتاق خواب، باید عاشق آنها باشید تا بتوانید سال ها آنها را به عنوان عنصری از دکوراسیون منزل خود بپذیرید. اما این نکته مهم در مورد وسایل اتاق خواب اهمیت ویژه ای پیدا می کند. رنگ سفید دارای طیف مختلفی ازسفید درخشان تا سفید خامه‌ای دارد که هر کدام نسبت به سلیقه مشتری انتخاب و اجرا خواهد شد. به طور کلی ایجاد کنتراست کم‌تر که به معنی تضاد رنگی است، به بزرگ‌تر نشان دادن فضا کمک خواهد کرد.

مدل کمد دیواری اتاق خواب

اما از جمله ترکیباتی است که می تواند اتاق خواب ما را به سمت لوکس بودن برده و متحول کند. وجود تابلو نقاشی در این دکوراسیون و هماهنگی آن با رنگ دیوار اتاق، روتختی و میز می تواند برای کسایی که علاقه‌ مند به سادگی هستند ایده مناسبی باشد. عکس بالا یکی دیگر از دکوراسیون‌ های ساده برای اتاق خواب دختران بزرگسال می باشد. استفاده از این دکوراسیون برای کسانی که اتاقی کوچک دارند و به کتابخانه و تزئینات به خصوصی علاقه ندارند مناسب می باشد. پرده اتاق خواب، بهتر است به راحتی باز و بسته شود و مانع باز شدن پنجره نباشد. به دلیل اینکه لباس ها و کلیه اشیاء شخصی که می پوشیم و مصرف می کنیم در داخل اتاق خوابمان قرار دارد لازم است یک آینه در اتاق وجود داشته باشد تا بتوانیم شکل ظاهری خودمان را مشاهده بکنیم .

http://belaltour.ir

حتی می توان از کاغذ دیواری های آماده که می توانند ساده یا رنگی باشند در اتاق خواب مدرن استفاده کرد. اغلب در اتاق خواب مدرن از طرح های ساده استفاده شده و طرح های شلوغ و زرق و برق دار را در طراحی های سنتی مورد استفاده قرار می دهند. در تصویر زیر با قرار گرفتن رنگ های روشن و فیروزه ای جیغ در اتاق خواب خاکستری، رنگ های خنثی کمتر جلب توجه می کنند. رنگ خاکستری نه تنها به خودی خود چشم نواز است، بلکه هنگامی که روی مبلمان مدولار داخل اتاق خواب اعمال می شود، زیبایی سبک معاصر با کمی نشاط از آینده همراه می شود. این سبک اتاق خواب علاقه مندان زیادی در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دارد.

در معرض دید قرار دادن درون کمد دیواری اتاق خواب مجلل

استفاده از مجله خبری آذین دکوری که اندازه کوچکی داشته باشد و یا در مقابل اندازه بزرگی داشته باشد که تمام سطح اتاق را پر کند، انتخاب مناسبی نمی باشد. چه سلیقه کلاسیک یا مدرن داشته باشید، قطعا چندین مجسمه می توانند توجه شما را به خودشان جلب کنند. استفاده از مرکز اتاق به عنوان جایی برای قرار دادن تختخواب، اتاق را دلبازتر می‌کند به خصوص اینکه اطراف تخت در اتاق های کوچک خالی از وسایلی مانند کمد و… باشد. مثلا یک دیوار شاخص داشته باشیم و روی آن را با کارهای هنری زیبا و حتی کاغذ دیواری دلپذیرتر و زیباتر سازیم. اگر در اتاقمان جایی برای پاتختی نداریم، انتخاب شلف یا قفسه‌های دیواری می تواند چیدمان اتاقمان را زیبا کند.

چیدمان عناصر در اتاق خواب لوکس

رها کردن کمد بدون تقسیم بندی های زیاد یک اشتباه بسیار بزرگ و متداول است. به احتمال زیاد خیلی از دختران با کامپیوتر یا لپ تاپ سر و کار دارند. به همین دلیل وجود میز و صندلی مناسب برای مطالعه درون اتاق انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

  • قرار دادن تختخواب در کنج اتاق، فضای بیشتری را اشغال می کند و در منازل کوچک یا اتاق خواب های کوچک این حرکت تاثیر منفی در زیبایی خواهد داشت.
  • این عدد برای کودکان و نوجوانان کمتر از ۱۸ سال به مراتب بیشتر هم هست.
  • یکی از مشکلات بزرگی که ما از نزدیک به ده سال پیش تاکنون در مشاوره های دکوراسیون و معماری آنلاین داشته و داریم، تاکید برخی از خانواده های ایرانی بر تخت و سرویس خواب کلاسیک است.
  • مثلا برای نصب آثار هنری که در مورد اول به آن اشاره کردیم، می‌توانید از هنری که به آن علاقه دارید استفاده کنید.

توسط دکور

دکوراسیون