دکوراسیون اتاق خواب، جدیدترین مدل ها و تصاویر سلام ساختمان | azindekor

اگر اتاق خواب کوچکی دارید و جای کافی برای تخت ندارید می توانید از تخت تاشو در داخل کمد دیواری استفاده کنید . بخشی از کمد دیواری برای کفش ، بخشی برای آویز لباس ، بخشی برای جاسازی کیف ، بخشی به صورت کشو برای قرار دادن لباسها و دیگر موارد مورد نیاز قابل طراحی است . فرش‌ داخل اتاق جنبه تزیینی هم دارد بنابراین بهتر است در انتخاب سبک و رنگ آن دقت کنید تا با دکوراسیون اتاق خواب شما همخوانی داشته باشد. اگر دیزاین اتاق خواب شما سنتی و کلاسیک است بهتر است از فرشهای دست بافت ابریشم یا طرح سنتی استفاده کنید و اگر سبک دکوراسیون اتاق خواب مدرن و مینیمال است بهتر است، فرش‌های مدرن با رنگهای خنثی را خریداری نمایید. با استفاده از سطوح انعکاسی فضای اتاق خواب کوچک را دو برابر بزرگتر کنید.در دکوراسیون اتاق خواب کوچک از وسایل آینه‌کاری‌شده، پوشش دیواری بازتابنده و میزهای کنار تخت آینه‌کاری شده استفاده می شود تا بزرگ‌تر از آنچه هست، بنظر برسد.

http://belaltour.ir

شما می‌توانید علاوه بر اکسسوری و لوازم دکوری، عناصر فانتزی مانند شومینه کار شده را هم برای دکور اتاق خواب خود در نظر بگیرید. همچنین در سبک روستیک از یک تکه کنده‌ی درخت می‌توان به عنوان میز، و از پسمانده چوبی برای ساخت تخت خواب، صندلی و دیگر لوازم اتاق استفاده کرد. استفاده از یک لحاف چهل تکه یا پتوی پشمی همراه با بالشت‌های خزدار گرمای دلنشینی به فضا می‌بخشد. چیدمان اتاق خواب همانند سایر چیدمان‌های داخلی اهمیت زیادی دارد.

دکوراسیون اتاق خواب را به متخصصش بسپار

بالش های رنگارنگ و پرده های رنگی انتخاب مناسبی در چیدمان دکوراسیون اتاق دخترانه به حساب می آیند. رنگ بندی یکی از ارکان مهم در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب است. رنگها در آرامش و خواب شما تاثیر می‌گذارند بنابراین بهتر است قبل از اعمال سلیقه به آرامش خود اهمیت بدهید. استفاده از رنگهای تند مانند قرمز و آبی، سبز و زرد ممکن است چشم شما را خسته کند و آرامش شما را بهم بریزد. اگر به رنگهای تند علاقمندید بهتر است تم اصلی را یک رنگ خنثی انتخاب کنید و 60 درصد از دکور اتاق را به آن اختصاص دهید.

  • چنانچه تنوع و تعداد تصاویر زیاد باشد بهتر است از قاب های مختلف استفاده نمایید و برای هر تصویر، قاب مناسب و همخوان انتخاب کنید.
  • اگر تا به حال از تابلو در اتاق خوابتان استفاده نکرده اید به شما توصیه می کنم یکبار هم که شده این کار را تجربه کنید.
  • اگر اتاق خواب کوچکی دارید و جای کافی برای تخت ندارید می توانید از تخت تاشو در داخل کمد دیواری استفاده کنید .
  • پس با در نظر گرفتن این نکته، سعی کنید که وسایل غیر ضروری را در کمد و کمد دیواری چیدمان کنید.
  • بعضی ها سقف ساده دوست دارند و فقط با رنگ آمیزی ، زیبایی سقف را تکمیل می کنند .
  • به کارگیری این دکوراسیون که دارای میز و صندلی مطالعه و کتابخانه هست برای اکثر افرادی که اتاق کوچیکی دارن طراحی و پیاده سازی می شود.

اما امروزه نیز بیشتر شاهد دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی و خارجی هستیم که در آنها مدل تخت خواب های کم ارتفاع و تم خاکستری حکمرانی می کند. به طور کلی با به حداقل رساندن شلوغی و اجتناب از وسایل بزرگ و رنگی رنگی می‌توانید یک اتاق خواب شیک و ساده و در عین حال کاربردی داشته باشید. با رعایت مواردی که برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک گفته شد به راحتی اتاق خواب کوچک، مینیمال و شگفت‌انگیزی خواهید داشت. یکی از مواردی که معمولا در خرید و طراحی مبلمان مورد استفاده در اتاق خواب مورد توجه قرار نمی گیرد، اما در واقع در ظاهر اتاق خواب بسیار تاثیر گذار خواهد بود، ارتفاع تخت خواب است! تخت خواب های بلند در اتاق خوابی بزرگ و وسیع، فضا را پر کرده و مکانی زیبا تر ایجاد می کنند، اما در اتاق خواب های کوچک به خصوص اتاق های باریک بهتر است که تخت خواب های کوتاه را انتخاب کنید.

اتاق خواب صنعتی

به عبارتی برای خلوت و منظم به چشم رسیدن مجله خبری آذین دکور اتاق خواب، بهتر است کمدها همانند یک دیوار ساده یکپارچه به چشم بیایند. ، به علاوه لازمست کمد اتاق خواب به نحو مناسبی بر طبق نیازمندی های هر خانواده و ساکن اتاق طبقه بندی و پارتیشن بندی شده باشد. این تونالیته رنگی می تواند در کوسن های تخت خواب، پرده (اگر پرده کوتاه و کوچکی دارد) یا اکسسوری های مجاور تخت اتفاق بیافتد.

توسط دکور

دکوراسیون