با سبک دکوراسیون کلاسیک و نئوکلاسیک و ویژگی های هر کدام آشنا شوید! گروه بینا | azindekor

همچنین فضاهایی که این سبک به وجود می آورد، مانند شومینه و میزهای غذاخوری بزرگ باعث جذب افراد شده و باعث می شود ساکنین و افراد خانواده در آن مکان ها بیشتر قرار گرفته و دور هم جمع شوند. برای طراحی دکوراسیون پذیرایی با سبک کلاسیک و یا سنتی از انواع رنگ‎‌های گرم مانند کرم، قهوه‌ای، طلایی و … استفاده می شود. در پذیرایی‌ها با سبک دکوراسیون کلاسیک اغلب از مبلمان سلطنتی با روکش‌ها و پارچه‌های طرح دار استفاده می شود. البته ویژگی های معماری به سبک کلاسیک در نواحی مختلف یکسان است. افراد برای دیزاین از قوانین و جزئیات دکوراسیون کلاسیک کمک می گیرند. طراحی و چیدمان دکوراسیون منزل کلاسیک نیز برای قسمت های مختلف قابل اجرا می باشد.

  • کابینت های چوبی با رنگ سفید استخوانی یا شیری و همینطور مشکی و آینه هایی با قاب های فلزی و طلایی رنگ زیبایی سرویس بهداشتی کلاسیک شما را دو چندان می کند.
  • برای پوشش پنجره ها از پرده های بلند با پارچه های نفیس و تزییناتی مثل والان بهره بگیرید.
  • برای آن ها نوسازی یا بازسازی دکوراسیون داخلی هیچ تفاوتی ندارد.
  • متراژ زیاد بنا با سقف بلند، رنگ های غالب با تناژ تیره ویژگی های دکوراسیون داخلی این سبک است.
  • حال که با خصوصیات مهم این سبک آشنا شده اید، خوب است بدانید چگونه می توان از آن برای آرایش چیدمان فضاهای مختلف منزل بهره برد.

بنابراین در طراحی داخلی کلاسیک مدرن باید راحتی و مدرن بودن مبلمان را به یک اندازه در نظر بگیریم. برای این منظور توصیه ما استفاده از مخمل در دکوراسیون است. شما می توانید با کمی تغییر در طراحی داخلی موجود خود یک دکوراسیون کلاسیک مدرن جذاب طراحی کنید. در اینجا با هفت بهترین نکته طراحی داخلی برای سبک کلاسیک مدرن آشنا می شوید. در سبک طراحی داخلی کلاسیک مدرن، طرح‌های کلاسیک مانند سبک ویکتوریایی، آرت دکو یا حتی سبک‌های یونانی و رومی در طراحی معاصر گنجانده شده‌اند.

لوسترهای مناسب سبک کلاسیک

ما طیف کاملی از دکوراسیون داخلی ، طراحی معماری را ارائه می دهیم. در این سبک از رنگ هایی با وقار که به فضای داخلی شما شخصیت می بخشند استفاده میشود. استفاده از پرده‌های بلندتر در این سبک به چشم می‌خورد و در آن از منگوله‌ها و گیره‌های جمع کننده و کاربردی که جنبه تزیینی بالایی دارند استفاده می‌شود. علاوه بر آن رنگ مناسب برای این موارد معمولا رنگ طلایی است که استفاده می‌شود. کلیساها و نماهای ساختمان رومیان باستان و یونان نمونه‌ای بارز از این نوع سبک محسوب می‌شود. اغلب برای طرح و نقش روی دیوارها یا حتی گاهی سقف، گلدان‌ها، دکوری‌ها و… از این طرح‌ها به کار برده می‌شود.

ویژگی های سبک کلاسیک در دکوراسیون

یکی از راه هایی که سبب می شود آرامش به مجله خبری آذین دکور ها وارد شود چیدمان اصولی و علمی دکوراسیون منزل می باشد. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم سبک کلاسیک یک سبک تجملاتی و اشرافی است. برای داشتن یک چیدمان کلاسیک رنگ‌های محدودی در اختیار است رنگ‌هایی که از دیرباز کلاسیک با آن‌ شناخته شده‌است. اگر هم می خواهید فضا بسیار لوکس تر شود باید سراغ پرده هایی از جنس مخمل بروید. اما در سبک کلاسیک از پرده هایی با شال های گل دار ، زر بافت و دارای طرح های شلوغ استفاده می شود.

مبلمان ها و وسیله ها و لوازم دکوری همه به صورت جفت هستند و معمولا در روبروی هم قرار می گیرند. پرده های ساده و حریر، نور لطیف خورشید، مبل های ال شکل و وسایل های جدید استیل جایگاهی در این سبک ندارند. نورپردازی این سبک معمولا با استفاده از لوسترهای گران قیمت و مجلل با کریستال‌های زیاد است. معمولا از نورهای نقطه‌ای برای روشن نشان دادن تابلوها نیز استفاده می‌کنند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون