اجرا دکوراسیون داخلی

شما میتوانید با تقسیم فضایی مانند سینک ظرفشویی روی کانتری که به اندازه کافی جای کار داشته باشید از کابینت های بیشتری در دورادور آشپزخانه ی خود برخوردار شوید. هر چه اندازه خانه کوچک تر و میزان نور طبیعی در داخل ساختمان کمتر باشد، اهمیت استفاده از رنگ های روشن، بیشتر خواهد شد. رنگ عناصر باید با اندازه فضا و میزان برخورداری از روشنایی طبیعی، همخوانی داشته باشد. اگر میخواهید از سبک و المانهای قدیمی فاصله بگیرید، از پنجرههای شیشهای عایق بندی شده به اندازه آلومینیوم به سبک ویترین فروشگاه استفاده کنید. استفاده از المانهای دایرهای شکل در چیدمان اتاق پذیرایی مستطیلی طراحی آن را بسیار زیباتر و متناسبتر میکند. برای چیدمان آشپزخانه، از وسایل پر زرق و برق، لاکچری و لوکس استفاده میشود. گاهیاوقات با هوشمندی و به کار گرفتن سلیقه هم میتوان مکانی زیبا، شیک و لاکچری ساخت. حتما شما هم علاقه مندید تا چیدمان و دکوراسیون داخلی شیک و زیبایی داشته باشید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید. فضای خانه را به عنوان یک واحد یکپارچه در نظر بگیرید و به آن نگاهی بیندازید؛ سعی نکنید تک تک قطعات را با هم هماهنگ کنید.

سعی کنید از رنگها روشن استفاده کنید، چون این کار باعث میشود فضای دکوراسیون منزل شما بزرگتر نشان دهد. اما از طرفی باید مراقب باشید که بینظمی در چیدمان دکوراسیون منزل پیش نیاید و انسجام را در دکوراسیون هال و پذیرایی حفظ کنید. در دکوراسیون وسایلی مانند کابینت، یخچال و دیگر ظروف دقت کنید و به زیبایی آن ها را بچینید. در آشپزخانه یا پذیرایی میتوانید از سبکهای متفاوت استفاده کنید و همینطور در خواب مستر. پیشنهاد ما استفاده از طیف روشن رنگهای خنثی است که بهترین انتخاب برای شما محسوب میشود. رنگهای خنثی مانند سفید، کرم، طوسی روشن از رنگهای اصلی در این سبک هستند. یادتان باشد که باید برای بیشتر قسمت ها از رنگ های خنثی استفاده کنید. نور تاکیدی برای به رخ کشیدن جلوه ای خاص تر مورد استفاده قرار میگیرد که شامل کناف سقف، سقف های کاذب، تابلو های نوری، نور های مخفی است. پس از آن ایده هایتان را برای فضای مورد نظر بنویسید و در نهایت یک طرح کلی ایجاد نمایید.

پیشنهاد میشود قبل از نصب کفپوش، مخصوصا کفپوشهای لمینتی و چوب خالص، دو سه روز آنها را در دمای اتاق به حال خود رها کنید! این دیوارپوش ها در رنگ و اندازه های متفاوتی وجود دارند و امکان نصب آن روی انواع دیوار وجود دارد . بهتر است بدانید که کفپوشهای سهبعدی مبلمان های شاخصی به شمار میآیند و بیش از انواع کفپوشهای ساده در دکوراسیون خانه شما مؤثر واقع میشوند. بهترین و عاقلانه ترین کار این است که طراحی دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کار را به تیم مهندسی حرفه ای بسپارید تا نهایتا نتیجه کار، مطلوب واقع شود. پالت رنگی در واقع مجموعهای از رنگهاست که از دید بصری دارای هارمونی جذابی هستند.در انتخاب رنگ علاوه بر سلیقه شخصی، باید به نکاتی مانند ابعاد فضاها و کاربری هر فضا توجه کنید.

زمانی که کار معماری و یا بازسازی ساختمان تمام شد، اکنون باید به سراغ اجرا دکوراسیون داخلی برویم. زمانی که در مورد رنگ عناصر داخلی صحبت می کنیم شامل رنگ دیوارها، مبلمان، پرده ها، کف پوش ساختمان و… پردهها انواع مختلفی دارند که مدل پذیرایی در طراحی دکوراسیون شیک کاربرد و مورد استفاده قرار میگیرد. چوب به کار رفته در انواع مبلمان کلاسیک از چوب درخت راش، گردو و یا افرا انتخاب میشود که علاوه بر زیبایی، کیفیت بسیار بالایی دارند. اگر قرار است که باقی عمرتان را نیز در خانهای که هستید، زندگی کنید باید به فکر آینده نیز باشید.

شما می توانید رنگ، سبک و ظاهر کابینتها و درهای خانه را تغییر داده و به ظاهری سادهتر و مدرن تغییر دهید. اگر قصد دارید با هزینه کم دکوراسیون این بخش از خانه را طراحی کنید، شاید بهترین انتخاب ایجاد چند تغییر جزئی در آن، مثل جابجایی وسایل باشد. طراحی دکوراسیون یک کار تخصصی می باشد. طبیعتا در خانههایی که رنگهای متنوع در طراحیشان به کار رفته، دستتان برای انتخاب ترکیب رنگ پرده هم بازتر خواهد بود. در این نوع تعادل، هیچ تقارنی در چیدمان وجود ندارد اما اشیای و اجزایی که کنار هم قرار می گیرند، از نظر وزن بصری با هم هماهنگ هستند.

اما اگر سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک باشد استفاده از پردههای سنگین و مخمل کاربرد بیشتری دارد. استفاده از کابینت هایی که طیف رنگی قرمز دارن میتونن دکوراسیون آشپزخانه شما رو بیش از حد قدیمی، سنگین و دلگیر نشون بدن. برای مثال برای زیباسازی اتاق دخترانه میتوانید از شلف دیواری یا باکسهای دیواری استفاده کنید و روی آنها مجسمهها و گلدانهای کوچک و سایر وسایل دکوری را قرار دهید. برای این کار سعی کنید مبلمان را با فاصلهای کم حدود ۵۰ یا ۶۰ سانتی متر از دیوار و در زوایای جدیدتر قرار دهید. به جای این کار شما میتوانید از سبدهای حصیری استفاده کنید.

شما می توانید لوازم غیر ضروری خود را کنار گذاشته و یا در زمان لازم از آن استفاده کنید. استفاده کردهاید، پس بهتر است از پردههای بیش از حد شلوغ و به نوعی اسپورت استفاده نکنید. کابینت های تیره سبب تاریک شدن آشپزخانه می شود پس اولین چیزی که باید به آن توجه شود نورپردازی فضا است. 5. استفاده از کابینت با رنگ تیره تنها برای فضاهای بزرگ مثل ویلا مناسب است. استفاده از رنگ مناسب در اتاق خواب میتواند هم در یک خواب عمیق و راحت موثر باشد و هم فضای اتاق را برای آغاز یک روز پر انرژی مهیا کند. در طراحی دکوراسیون داخلی خانه، در کنار جزییات، باید به یک “کل” دقت کنید و آن هم زیبایی و هارمونی کل دکوراسیون خانه است. میتوانید این طرح را هماهنگ با طرح روتختی و روبالشی انتخاب کنید. رنگ طوسی از جمله رنگهایی است که به فرد آرامش می دهد و می توان آن را با رنگهای دیگر ترکیب کرد چرا که رنگ طوسی در طبقه بندی خود به طوسی روشن، طوسی تیره و طوسی شیری هم تقسیم می شوند. این رنگ از پارکت به عنوان سبک اروپایی شناخته شده است و از مزایای آن برقراری هارمونی بینظیر با رنگ های تیره در محیط می باشد.

اجرای دکوراسیون داخلی یک امر زمان بر است که دانش و تجربه کافی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون را می طلبد. با توجه به اهمیت بسیار زیاد دکوراسیون داخلی در زندگی امروز و علاقه جوانان برای ورود به این رشته، قصد داریم تمام آنچه باید درباره رشته طراحی داخلی، معماری داخلی و دکوراتیو بدانید را معرفی کنیم. در این حرفه مهم این است که در چارچوب قواعد معماری و طراحی خلاقیت به خرج بدهید و متفاوت باشید. بازار کار رشته طراحی دکوراسیون داخلی تقریبا نامحدود است زیرا در هر فضایی نیاز به این رشته احساس میشود همچنین کسانی که در این رشته تحصیل می کنند، میتوانند به صورت فریلنسر ( با گرفتن پروژه ) کار کرده و درآمد خوبی از این کار داشته باشند. که انتخابهای فراوانی را برایمان به همراه میآورد. این کار فورا هر چیزی که فکرش را بکنید زیباتر می کند و حس بهتری را به شما منتقل می کند. دکوراسیون هال و پذیرایی که به شکل مستطیل باشد نحوه طراحی آن بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد. نکته مهم این است که طرحی انتخاب کنید که با ساختار طراحی خانه هماهنگ باشد. همچنین درهای ورودی مدرنتری را نیز انتخاب کنید.

به همین دلیل بیشتر آن ها پس از مدتی، با توجه با کیفیت مصالح به کار رفته، نیاز به بازسازی و تعمیر پیدا می کنند . به همین دلیل است که نباید از کنار این موضوع، سرسری عبور کنیم. به همین دلیل ، برای رسیدن به دکوراسیون عالی اتاق خواب دختر نوجوان ، باید به جزئیات توجه کنید! نکته دیگر که مهم است در اینگونه پذیراییها در نظر بگیرید این است که از هرگونه شلوغ کاری پرهیز کنید. بنابراین لازم است پیش از انجام هرگونه برنامهریزی و طراحی، بودجه خود را تعیین کنید. نکتهای که در بالا به آن اشاره کردیم دوری از هرگونه شلوغکاری بود. زمانی که در حال اجرای دکوراسیون داخلی قسمت پذیرایی خانه هستید، باید حتما یک قسمت را به عنوان نقطه کانن در نظر گرفته و طراحی خاصی برای آن داشته باشید.

ما به شما کمک می کنیم فضای داخلی منزل یا دفتر کار خود را به زیبایی طراحی کنید. اینکه فضای داخلی هر ساختمان طراحی زیبایی داشته باشد، قطعا برای ساکنین آن محیطی امن و آرام خواهد بود. البته در انتخاب سبک دکوراسیون داخلی، باید به معماری ساختمان نیز توجه داشت. البته تیم های مهندسی، در این زمان نمونه کارهای خود را به شما عرضه می کنند تا بتوانید سبک های مختلف را در مرحله اجرا، مشاهده کرده و بهتر بتوانید انتخاب کنید. این نرم افزار تنها برای طراحی مبلمان بر روی لپ تاپ طراحی نشده است، شما می توانید با استفاده از آن پرینت سه بعدی گرفته و سپس قطعات مختلف را با هم مونتاژ کنید.

تغییر نوع پنجره علاوه بر بحث بهینهسازی در مصرف انرژی که مشخصه اغلب خانههای مدرن است، میتواند ظاهر بیرونی خانه شما را هم به روز کند. مهمان ها و افراد مختلف اولین فضایی را که می بینند، ورودی خانه است، در نتیجه تغییر دکوراسیون و زیبا سازی ورودی خانه سبب می شود که افراد از بدو ورود به خانه، حس خوبی داشته باشند. البته همانگونه که گفته شد، تیم های مهندسی به شما نمونه کار نشان خواهند داد لذا پیشنهاد می کنیم عجله نکرده و مدل های مختلف را بررسی نمایید. موارد ذکر شده در این مقاله، خلاصهای بود از بخشی از نکاتی که میتوانند با حفظ هارمونی کلی، به طراحی هرچه بهتر دکوراسیونتان کمک کنند؛ البته بدیهی است که برای داشتن دکوری مدرن، نکات بیشتر و جزییتری وجود دارد که رعایت هرکدام به شما کمک میکند که به سبک ایدهال خود در طراحی نزدیک و نزدیکتر شوید و . تمامی این فاکتورها وقتی در کنار هم قرار میگیرند اصول طراحی دکوراسیون منزل را شکل میدهند. گاهی اوقات حتی نیاز است که کاشی آشپزخانه یا سرامیک ها و لوله کشی ها هم تغییر کند تا بازسازی آشپزخانه به بهترین نحو ممکن انجام شود.

یکی از مهمترین قسمتهای خانه دکوراسیون پذیرایی است که خانواده و مهمانان برای همنشینی با یکدیگر از آن سایت azindekor استفاده میکنند. معمولا دخترها با نظم و دقت بیشتری دکوراسیون اتاقشان را طراحی کرده و از لوازمشان نگهداری میکنند. برای مثال لوسترهایی که میخواهید در هال و پذیرایی قرار بدهید باید متناسب با سبک طراحی به کار گرفته شده باشد. باز هم تکرار میکنیم، انتخاب قاب پنجرهها، رنگ و جنس آنها باید به گونهای باشد که با کلیت فضای طراحی دکوراسیون داخلی خانه همخوانی داشته باشد. این را هم در ذهن داشته باشید که در صورت انتخاب مدلهای بخصوصی از کابینت، رنگ آنها میتواند تنوع بیشتری داشته باشد و بعضا در یک سری کابینت، از مثلا دو یا چند رنگ استفاده شود.

توسط دکور

دکوراسیون