۷۰+ ایده دکوراسیون اتاق خواب سفید ۲۰۲۲ دید | azindekor

در مجله خبری آذین دکور دکوراسیون خواب مستر نیز به دلیل متراژ بالا چنین فضایی در نظر گرفته می‌شود. سرویس خواب هایی که از جنس چوب هستند جزو محبوب ترین های سرویس خواب ها برای اتاق خواب می باشند. به علت اینکه این سرویس خواب ها از چوب تهیه شده اند می توانند در دکوراسیون داخلی اتاق خواب حس طبیعت را جاری..

دکوراسیون اتاق خواب مدرن :

محدودیت فضا در اتاق خواب نیز همچون هر بخش دیگری از خانه آزار دهنده است. ضمنا وجود کمد های مناسب در اتاق خواب نیز طبیعتا می تواند از شلوغی های ناخواسته جلوگیری کند. استفاده از المان های دکوری مدرن به دلیل ماهیت طراحی و ساختشان معمولا در کمترین فضای ممکن بیشترین کارائی را دارند. برای فضاهای محدود به شما توصیه می کنیم بیشتر به آنها توجه کنید. استفاده از ایینه در اتاق خواب به دلیل داشتن انعکاس نور فضایی بزرگ‌تر و جذاب‌تر به ما نشان می‌دهد که کمدهای آیینه‌دار هم پیشنهاد خوبی است که در فهرست ۲۰پیشنهاد ویژه دکوراسیون اتاق خواب بشمار می رود.

  • استفاده از فرش های لطیف که ایجاد حساسیت ننماید در اتاق خواب کودک و نوزاد به دلیل حساسیت پوستی کودکان و نوزادان از مهم ترین نکات در این خصوص می باشد.
  • اگر فکر می کنید تم سیاه و سفید در اتاق خواب خیلی رسمی یا جدی است، بهترین جایگزین برای دکوراسیون یک اتاق خواب ساده و کمینه گرا، رنگ خاکستری است.
  • در هنگام طراحی اتاق خواب لوکس ، چیدمان عناصر بسیار حائز اهمیت است و باید منعکس کننده خواسته و نظر شما در دیزاین اتاق خواب باشند.
  • هزینه توسط برترین متخصصان حوزه دکوراسیون در شهرتان به شما اعلام می‌شود.
احتمالا اکنون متوجه این قضیه شده‌اید که این سبک تاکید زیادی بر وجود مبلمان دارد و از جزئیات و لوازم سنگین تشکیل شده است. آباژور، شمع و یا چراغ‌هایی با نور کم و ملایم استفاده کنید تا فضایی گرم و دنج به وجود بیاورید. پنجم؛ از دو سبک پرده، یک لایه سبک و ساده برای عبور حداکثری نور روز و یک لایه ضخیم و تیره برای تاریک کردن حداکثری در شب استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم که قسمت هایی از اتاق را برای قرار دادن میز تحریر و کتابخانه و غیره اختصاص دهید.

نورپردازی مناسب در دکوراسیون اتاق خواب کوچک

شما چه تجربیات و ایده هایی در این مورد دارید؟ خوشحال می شویم در ادامه آنها را با ما و دیگر خوانندگان مجله پیت کت به اشتراک بگذارید. اینکه از یک رنگ به عنوان نقطه ی کانونی استفاده شود، ایده ی جذابی است که در این سبک شاهد آن هستیم. برای داشتن اتاق خوابی منظم و مرتب و به دور از آشفتگی الزاما نیاز نیست سبک مینیمال را انتخاب کنید.

۱۱. استفاده از رنگ‌های جیغ و متضاد

استفاده از کمد دیواری در اتاق خواب سبب نظم بهتر وسایل و لباس ها می شود. کمد دیواری اتاق خواب با توجه به اندازه اتاق می تواند به صورت ریلی طراحی شود. کمد دیواری آینه ای می تواند ترفند دیگری برای طراحی اتاق خواب مدرن باشد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون