۵۰ ایده دکوراسیون اتاق خواب دخترانه که عاشقش می شوید + عکس | azindekor

برای پرده اتاق خواب نوجوانان می توانید از رنگ هایی که خودشان به آن ها تمایل بیشتری دارند استفاده کنید. یکی از بخش های اصلی طراحی دکوراسیون منزل، دکوراسیون اتاق خوابه. برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب باید نکانی را رعایت کرد که باعث حس آرامش و راحتی در اتاق بشه.

  • برای ایجاد چنین فضایی باید تا حد امکان از شلوغی دوری کنید و فضای مرتب و خلوتی به وجود آورید.
  • یادتان باشد که تخت خواب با اندازه بزرگی که نسبت به باقی وسایل در اتاق خواب دارد، معمولا به نقطه کانونی فضا تبدیل می شود.
  • آینه به بیننده تصوری دروغین از یک اتاق بزرگ می دهد و فضای اتاق کوچک این گونه بزرگ جلوه داده می شود.
  • از ویژگی‌های دیگر این سبک، استفاده از دیوارها و پارچه‌های صیقلی و براق در دکوراسیون اتاق است.
  • حتی اگر اتاق خواب شما کاملا بزرگ است باز هم بهتر است از کمد دیواری های ریلی هم برای استفاده بهینه از فضا و هم جذابیت اتاق خواب استفاده کنید.

یادتان باشد که رنگ های خنثی و سرد بهترین گزینه برای نقاشی و کاغذ دیواری اتاقتان هستند. در واقع این رنگ ها آرامش بخشند و محیط آرام و بدون استرسی را برای خوابیدن، فراهم می کنند. آجر آنلاین، به عنوان یکی از وبسایت های معتبر ارائه دهنده انواع محصولات آجر و آجرنما جهت استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی، الهام بخش شما در طراحی و دیزاین اتاقتان خواهد بود. از دیگر دلایل محبوبیت سبک بوهو، این است که افراد در انتخاب وسایل و چیدمان اتاق خواب محدود نمی‌شوند و قوانین خاصی را دنبال نمی‌کنند، پس آزادی عمل بسیاری خواهی داشت. اگر علاقه دارید که لوازم را طبق سلیقه خود خریداری کرده و قرار دهید، می‌توانید این سبک را انتخاب کنید. لوازم و مبلمان‌های ساده، هنری و بدون تزیینات در چیدمان اتاق خواب مدرن استفاده می‌شوند.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

برای مثال می توانید مثل اتاق زیر، دیوار پشت تخت را با کاغذ دیواری که طرحش با دیوارهای دیگر متفاوت است، دیزاین کنید. ✔ اتاق خواب از مهمترین بخش های خانه محسوب می شود که دکوراسیون آن بسیار حائز اهمیت است. حتما این ویدئو را مشاهده کرده و در ادامه مقاله را به دقت مطالعه نمایید.

http://belaltour.ir

در مجله خبری آذین دکور مدرن با کم کردن وسایلی که کاربردی ندارند یا جایگزین کردن گزینه هایی که انواع مشابه آنها و با استفاده ی بهینه تر موجود اند، همچون تخت خواب تاشو، به این هدف می رسند. دکورهای دیواری مورد استفاده دراتاق خوابی به سبک مدرن، شباهت زیادی به آثار به کار رفته در یک دیزاین مینیمال دارند. تابلوهای هنری ساده با تصاویر انتزاعی و شلف های دیواری حاوی گالری های دیواری یا دیگر عناصر تزئینی ساده از جمله ی مواردی هستند که در سبک مدرن به عنوان دکور دیواری مورد استفاده قرار می گیرند. برخی افراد فکر می‌کنند که اتاق خواب جای مناسبی برای نگهداری گلدان نیست. اما انواع گیاهان آپارتمانی می‌توانند فضایی دلنشین‌تر و آرامش‌بخش‌تر در اتاق ایجاد کنند. با توجه به میزان نوری که اتاق شما دریافت می‌کند، می‌تواند گیاه آپارتمانی مناسب را انتخاب کنید.

دکوراسیون اتاق خواب لاکچری

این سبک بسیار شبیه به سبک اسکاندیناوی است، با این تفاوت که این سبک مربوط به زمان مدرنیسم است و شامل آثار هنری‌ای مانند چاپ انتزاعی یا الگوهایی است که طراحی اسکاندیناوی هرگز شامل آن‌ها نمی‌شود. مدرنیسم اواسط قرن، تناژ رنگی روشن‌تری دارد و کمی ملایم تر از طرح اسکاندیناوی است. در این سبک از لوازم قدیمی برای ایجاد ظاهری گرم و نوستالژیک استفاده می‌شود.

تزیین اتاق خواب

توسط دکور

دکوراسیون