چیدمان دکوراسیون خانه های کوچک چیدمان خانه های کوچک آرکا | azindekor

هر قسمتی که با وسیله‌ای پر می‌شود، مثبت و هر قسمتی که خالی می‌ماند منفی نام می‌گیرد. باتوجه به اصل تعادل، اینجا هم باید توازنی بین مثبت و منفی برقرار باشد و دکوراسیون خوب، دکوری نیست که پر از وسیله باشد. اصطلاحا باید برای فضا «نفس‌کش» گذاشت، اجازه بدهید هوا جریان پیدا کند. یکی از تفاوت‌ های اصلی آنها این است که سبک مدرن قدمت بیشتری دارد و قوانین مشخصی برای چیدمان آن وجود دارد و انعطاف پذیری سبک امروزی نسبت به مدرن بیشتر است و علاقه و تمایلات به روز مردم در آن گنجانده شده است. به طور مثال استفاده از خط های خمیده در سبک امروزی یکی از تحولات آن است. در بسیاری از موارد دیده شده که منازلی که شومینه دارند، همیشه جایی برای جمع شدن های افراد و دورهمی های صمیمی در فصل سرما نسبت به منازلی که از وسایل گرمایشی دیگر در چیدمان و سیستم گرمایشی استفاده کرده‌اند، می باشند.

سبک مدیترانه‌ای

مجله خبری آذین دکوران تغییر دکوراسیونی که می توانید با تغییر رنگ ها در فضای منزل انجام دهید، بستگی بسیار بالایی به سیاست گذاری اولیه شما و هزینه هایی دارد که قرار است برای تغییر دکور بپردازید. ممکن است بتوانید با یک هزینه نسبتا اندک بخش هایی از کاغذ دیواری تیره یا شلوغ منزل را با یک طرح شاد و روشن جایگزین نمایید یا رویه مبلمان های اصلی را با رنگ متفاوتی بپوشانید . از یک فرش فانتزی رنگی رنگی یا روفرشی ترک زیبا برای تغییر رنگ کفپوش خانه استفاده کنید و یا دکور تیره رنگ پرده را با یک تزیین ساده روشن عوض کنید.

در واقع، فرش یکی از سرمایه‌های ملی ما به شمار می‌رود و از بارزترین ویژگی‌های دکوراسیون ایرانی است. فرش‌های ایرانی به دو دسته دستبافت و ماشینی تقسیم می‌شوند که هر یک زیبایی‌های خاص خود را دارند. اما اگر می‌خواهید یک دکوراسیون اصیل ایرانی داشته باشید، ما به شما فرش‌های دستبافت را پیشنهاد می‌کنیم. این نوع فرش‌ها، علاوه بر این‌که دارای طول عمر بسیار زیادی هستند، جلوه بسیار خوشایند و ویژه‌ای را به خانه شما خواهد بخشید. هدف ما این است که فضای داخلی منزل شما بازتابی از شخصیت شما باشد.

  • طیف رنگ‌های سرد و گرم می‌توانند ترکیب خوبی با هم بسازند اما استفاده صرف از رنگ‌های گرم یا رنگ‌های سرد در دراز مدت نتیجه مطلوبی ندارد چون مستقیما در روحیه افراد اثر می‌گذارد.
  • تمامی لوازم تولیدی ایت کارخانه دارای گارانتی شرکت میباشند و با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات روز دنیا تولید میشوند.
  • ترکیب آن‌ها در کنار وسایل چوبی این زیبایی را دوچندان می‌کند.
  • برخی از افراد تصمیم می‌گیرند که در خانه خود سبک دکوراسیون مینیمال را پیاده سازی کنند و پرکاربردترین رنگی که در این دکوراسیون وجود دارد رنگ سفید است و این سبک شباهت زیادی از نظر ساده بودن به سبک مدرن دارد.

استفاده از پارچه در محیط خانه باعث القای گرما و حس و حال به فضای خانه می شود . از منسوجاتی که برای طراحی داخلی ار آنها استفاده می شود کوسن و پرده می باشند . کاربرد پرده و کوسن در منزل فضای اتاق را دنج و کامل تر نمایش می دهد که با طرح ها و رنگ متنوع زیباتر نیز می شود . سقف‌های کاذب دارای وزن کم، مقاوم در برابر رطوبت بوده و باعث کاهش تعریق شیشه‌ها و سح کابینت‌های آشپزخانه می‌شود.

سبک شیکر در دکوراسیون منزل

در این سبک به دلیل اعتقادات مردم هند استفاده از عود و شمع هم جنبه اعتقادی و هم جنبه تزئینی دارد. در این مطلب تلاش کردم تمام موارد مهمی را که در خصوص تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه در طی سال ها طراحی و اجرای دکوراسیون آموخته و تجربه کرده ام با شما به اشتراک بگذارم. با این حال عمیقا اعتقاد دارم تغییر دکوراسیون نیازمند یک دید اصولی و کلی به تمامی جوانب دیزاین و چیدمان منزل است که تنها یک طراح حرفه ای و با تجربه ممکن است بتواند به آن دست یابد . برای تغییر دکوراسیون می توانید هزینه های کمتری بپردازید، وقتی وسواسی برای بکار گرفتن لوازم کاملا نو در دکوراسیون منزل نداشته باشید. بسیاری از مبلمان و اکسسوری ها را می توانید با هزینه هایی بسیار کمتر از خرید یک دکور نو، در فروشگاه های خرید و فروش لوازم منزل بیابید و برای تغییر دکوراسیون از آن ها استفاده کنید. برای مثال معمولا افراد فکر می‌کنند اولین وسیله‌ای که خریداری ‌می‌کنند باید مبلمان باشد، اما بهتر است برای شروع، مبلمان انتخاب نشود، چراکه در این ‌صورت انتخاب دیگر وسایل و اجزای دکوراسیون محدود می‌شود.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون