چیدانه دکوراسیون مدرن: کاربردیترین، ساده‌ترین و زیباترین سبک | azindekor

پیشنهاد می‌شود رنگ‌های سفید یا خاکستری را برای داخل و خارج خانه انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از مواد و ابزارهای جدید مانند کناف که خیلی سریع قابل پیاده‌سازی است، استفاده کنید و هر چیزی که در ذهن دارید، به‌صورت دیوارها و سقف کاذب به وجود آورید. اشاره می‌کند؛ در حالی که دکوراسیون داخلی مدرن به دوران خاصی در تاریخ طراحی و دکوراسیون اشاره دارد. در مقابل یکی از دیوارهای پذیرایی، تلویزیون و میز دیواری آن بر روی دیوار نصب شده‌اند.‌ این روزها اکثر خانه‌های مدرن از این تکنیک استفاده می‌کنند تا علاوه‌بر ذخیره‌سازی فضا جلوه مدرن‌تری به منزل ببخشند.

عناصر تزئینی ساده:

طراحان داخلی منابع نوری مختلفی دارند که به ایجاد فضاهای کاربردی کمک می کند. طراحی مدرن یک اتاق می تواند به سادگی چهار دیواری و یک صندلی برای نشستن باشد. این نکته در بازسازی منزل به سبک دکوراسیون مدرن بسیار مهم است.

چگونگی طراحی جزییات دکوراسیون مدرن

با این‌که متراژ خانه کوچک است؛ اما صاحبان آن توانسته‌اند با طراحی هوشمندانه نه‌تنها فضای زیبایی به وجود آورند، بلکه فضا را از آن‌چه که هست بزرگتر جلوه دهند. در این دکوراسیون علاوه‌بر رنگ‌های خنثی، رنگ صورتی هم به آن اضافه شده تا فضای شاد و ملایمی به وجود آید. مبلمان همگی از نوع مدرن بوده و در ساده‌ترین حالت ممکن خود قرار دارند. برای طراحی دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی می توانید از المان ها و تجهیزات سفید رنگ استفاده کنید تا سبک دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی از طریق چیدمان و انتخابی درست به خوبی نمایان شود. المان ها و تجهیزات هندسی که دارای خطوط منظم و صاف هستند بیشترین کاربرد را طراحی دکوراسیون مدرن اتاق خواب دارند.

داشتن فضای باز در خانه هایی که به سبک مدرن طراحی شده اند

کاشی‌های موزاییکی هم انتخاب جالبی هستند اگر بتوانید به سلیقه‌ی خودتان طرحی جدید ایجاد کنید. در دیوارهای حمام و سرویس بهداشتی از رنگ‌های خنثی به همراه نقره‌ای و یا طلایی استفاده کنید تا بتوانید دکوراسیون مدرن را تمام و کمال اجرا کنید. البته که هر چه از وسایل غیرضروری اجتناب کنید به زیبایی بیشتر دکوراسیون اضافه کرده‌اید. می‌توانید در فضاهای خالی بین مبل‌هایی که به طور معمول انعطاف پذیر و صاف هستند از آباژورهای فلزی با طرح‌های انتزاعی و سه بعدی استفاده کنید. مجسمه‌های حیوانات و نیز طرح‌های انتزاعی فلزی نیز در این سبک دکوراسیون به کرات به چشم می‌خورد که البته زیبایی منحصر به فردی دارد. شاید باورتان نشود اما فلز از ملزومات دکوراسیون مدرن به شمار می‌رود.

  • پرده هم نشان‌دهنده اصالت یک خانه ایرانی است که ظریف‌ترین طرح و مدل آن در این خانه استفاده شده است.
  • فرش‌های مدرن به سبک‌های آزاد، هندسی و انتزاعی متمایل هستند و از خطوط تمیز استفاده می کنند.
  • برخی از آن‌ها طرح‌های سنتی و کلاسیک دارند و برخی دیگر طرح‌هایی مدرن و امروزی.
  • لامپ های سقفی، نور مخفی و لوسترهای مدرن برای نورپردازی این سبک مناسب هستند.
اگر پروژه خود را با مجله خبری آذین دکور سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است. تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون