چیدانه دکوراسیون مدرن: کاربردیترین، ساده‌ترین و زیباترین سبک | azindekor

امروزه مجله خبری آذین دکور پست مدرن با بازگشت به اقلام دست ساز، از الگوهای جسورانه و رویکردهای خارج از اصول دکوراسیون داخلی استفاده می کند. در طراحی دکوراسیون مدرن معمولا از یک پالت تک رنگ استفاده می شود. رنگ‌های رایج معمولا سیاه و سفید هستند و برخی از رنگ‌های اصلی ( زرد، قرمز و آبی ) برای تکمیل پالت رنگی استفاده می شوند. سبک طراحی داخلی مدرنتحت تاثیر معماری و طراحی آلمانی و اسکاندیناویایی ساده و بدون تزئین است. مهمترین ویژگی این سبک کاربردی بودن است و فرم همیشه تابع کارایی می باشد. اکثر خانه و ویلاهای کلاسیک از مبلمان و وسایل شیک و لوکس تشکیل شده اند.

کمد دیواری و انواع مدل ها

متخصصان معماری داخلی مدرن انواع فعالیت‌هایی را که در هر قسمت از اتاق انجام می‌شود ارزیابی می‌کنند. تا مطمئن شوند که مقدار نور کافی برای عملکرد وجود دارد و شدت آن به اندازه‌ای قوی است که هر فضایی را که به نور خاصی نیاز دارد، روشن کند. این نور برای فعالیت هایی مانند خواندن، آشپزی، لباس پوشیدن یا انجام تکالیف، روشنایی را فراهم می کند و بر روی نواحی بالای پیشخوان آشپزخانه، روشویی های حمام، میز، یا کنار تخت خواب یا صندلی اعمال می شود. دکوراسیون مدرن پذیرایی نیاز به ترکیب حداقل مبلمان و استفاده از لوازم کاربردی دارد تا فضایی بدون هیاهو ایجاد کند.

http://belaltour.ir

خانه‌هایی با طراحی مدرن اغلب نماهای بزرگ خارجی دارن و با خطوط صاف شکل گرفتن و از عناصری مثل سنگ، شیشه، چوب و فلز استفاده شده که همه این‌ها در عین کارآیی بسیار زیبا به نظر می‌رسند. نوع مبلمان انتخابی شما نیز یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون منزل به سبک مدرن است. اگر بخواهید بدون فکر و در نظر گرفتن سبک طراحی تان به سراغ مبلمان های قدیمی بروید، هماهنگی و یکپارچگی فضا از بین رفته و چیدمانی غیر اصولی خواهید داشت. مبلمان های مدرن این روزها طرفداران بسیار یافته و بسیار محبوب هستند. این ترکیب ها معمولا راحتی بیشتری را برای استفاده کنندگان خود به ارمغان می آورند.

عوامل و عناصر موثر در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

فضا را باز می‌کنند و نور طبیعی بیشتری را وارد می‌کنند تا فضای شما مدرن‌تر و نشاط‌آورتر به نظر برسد. با ریشه داشتن در سبک معماری آلمانی و اسکاندیناوی، سبک معماری مدرن، ساده و بدون تزئین است. این موضوع با سال‌های ماشینی شدن مرتبط است و اغلب به سال‌های 1920 تا 1950 میلادی بر می‌گردد. جنبش دکوراسیون مدرن تا نیمه اول قرن بیستم محبوب‌تر شد و بعدها مشتقاتی از این سبک به وجود آمد، زیرشاخه‌هایی نظیر “دکوراسیون مدرن میانه قرن بیستم” (مید سنچری) و “دکوراسیون پست مدرن”.

دکوراسیون مدرن و ویژگی‌های یک خانه مدرن

چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد. بسیاری از افراد از تلویزیون‌های مسطح و بزرگ بر روی دیوار استفاده می‌کنند که اگر بتوان لوازم هوشمند را به صورت مخفی در دیوار نصب کرد به نحوی که حاشیه‌های آن پوشانده شود و هم سطح با دیوار باشد زیبایی بیشتری خواهد داشت. استفاده از گیاهان گلدانی و آپارتمانی تنها مختص به نوعی سبک خاص نیست. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از گیاهان گلدانی برگ پهن و یا تراریوم‌ها در گوشه‌ای از فضا استفاده کنید تا حس طراوات و زندگی ایجاد کند.

  • این اهمیت در خانه‌های کوچک بیشتر می‌شود؛ زیرا افراد خانواده بیشتر وقت خود را در آن می‌گذرانند؛ بنابراین می‌توان گفت مهم‌ترین بخش در طراحی دکوراسیون که باید به چیدمان و جذابیت آن توجه ویژه‌ای داشت.
  • طراحی دکوراسیون منزل مدرن و جدید در سراسر دنیا تبدیل به صنعتی بزرگ و پر طرفدار شده است که با ایده های جدید و طراحی های گوناگون همراه است.
  • در غیر این‌صورت از لوازم روشنایی و دکوراتیوهایی با شکل و شمایل انتزاعی و بعضاً عجیب و غریب استفاده می‌شود.

توسط دکور

دکوراسیون