چیدانه دکوراسیون مدرن: کاربردیترین، ساده‌ترین و زیباترین سبک | azindekor

صندلی‌های میز ناهارخوری آن از جدیدترین مدل‌ها بوده و حلقه‌هایی در پشت خود برای کشیدن راحت تعبیه کرده است. سطح میز ناهارخوری نیز طرح سنگ داشته و بسیار چشم‌گیر و جذاب است. طراحی داخلی مدرن به دنبال المان های جدید و جذاب است تا برای هر کسی این طراحی و اجرا جذاب و دیدنی باشد بنابراین یک سبک خاص محسوب می شود و طرفداران آن هم افراد خاص و سخت پسند می باشند. یک جزیره در وسط آشپزخانه و تعدادی صندلی در کنار آن موجب زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون مدرن آشپزخانه می شود.

سادگی به جای تزیینات

طراحی دکوراسیون مدرن حمام هم به مانند سرویس بهداشتی است و امروزه تقاضا برای طراحی و زیباسازی آن افزایش یافته است زیرا افراد پی برده اند که یک طراحی مدرن و زیبا موجب افزایش بهای سرویس بهداشتی خانه می شود. طراحی دکوراسیون مدرن برای سرویس بهداشتی امروزه با تقاضای بیشتری همراه بوده است زیرا هم زیبایی بی نظیری دارد و هم به عنوان یک سبک جدید که پاسخگوی نیاز افراد است پرطرفدار و محبوب است. در هنگام طراحی دکوراسیون مدرن پذیرایی فراموش نکنید که هر چه قدر فضا خلوت تر و ساده تر باشد سبک مدرن به خوبی تعبیه می شود. یک روش پرطرفدار دکوراسیون بین طراحان مختلف، قراردادن یک وسیله متفاوت در فضاست. آویزان‌کردن آینه‌ی گِرد در کنار قاب‌عکس‌های چهارگوش، یا قراردادن تک‌صندلیِ صورتی در اتاق ناهارخوری کنار مجموعه‌ی سفیدرنگ، از نمونه‌های این ایده‌ی دکوراسیون مدرن هستند.

مقایسه قیمت پنت هاوس در تهران!

همچنین برای ایجاد حسی ساده و باز، به پالت رنگی خنثی متکی است که دارای رنگ های خاکی است. مبلمان مدرن معمولا از موادی مانند فلز، چوب و شیشه ساخته می‌شوند و سایر عناصر مانند فرش و کوسن ها به‌جای اینکه به‌عنوان نقاط کانونی عمل کنند، به عنوان عناصر برجسته استفاده می‌شوند. سبک مینیمالیسم بیشتر یک فلسفه است تا یک سبک طراحی خاص، و از این ایده پیروی می‌کند که « کمتر، بیشتر است » علاوه براین تاکید می کند شکل خانه باید از عملکرد آن پشتیبانی کند. طراحی دکوراسیون داخلی مدرن، طراحی داخلی مینیمالیستی شامل خطوط تمیز، رنگ های خنثی، نور طبیعی و مبلمان کاربردی است.

انواع فرش‌ها با رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون و مدرن، دکوراسیونی امروزی در پذیرایی شما به‌وجود خواهند آورد. استفاده از آجر یا سنگ‌های دکوراتیو یکی از عناصر جذاب در دکوراسیون داخلی مدرن است. به‌ویژه در اتاق پذیرایی، استفاده از این عناصر می‌توانند جذابیتی چند برابر ایجاد کنند.

  • آشپزخانه‌ای با سطوح براق مانند پیشخوان‌های مرمرین یا گرانیتی، لوازم آشپزخانه‌ی استیل و جزئیات کرومیوم روی ابزار آشپزی و چهارپایه‌ها، می‌تواند از جذاب‌ترین جاهای خانه باشد.
  • مبلمان کلاسیک از چندین جنبه با مبلمان مدرن متفاوت است مثل رنگ، شکل، متریال و غیره.
  • پارتیشن از جمله این عناصر است که کاربرد زیادی در سبک مدرن دارد.
  • گاهی نیز این تاثیر را می توانید به وسیله ی کوسنهای خود ایجاد و خلق کنید.
  • 1.سرویس خواب دو نفره تلاطم یک کار فوق العاده لوکس است که باوجود سادگی جلوه ی منحصر به فردی دارد.

مجله خبری آذین دکورپردازی در این مکان باید ملایم باشد و از آینه‌های دیواری استفاده شود. مدرن بودن سرویس بهداشتی فقط استفاده از رنگ‌های سیاه و سفید نمی‌باشد و امروزه از طیف رنگی گوناگونی برای این مکان استفاده می‌شود. بسیاری از صاحب نظران استفاده از سبک مدرن در دکوراسیون را صحیح نمی‌دانند؛ چرا که باعث می‌شود افراد با مضمون سبک معاصر دچار تضاد شده و به اشتباه از آن یاد کنند. دلیل این صاحب نظران برای نفی مدرن از دکوراسیون این است که جنبش مدرنیته عامل شکل گیری طراحی‌های مدرن در تاریخ بوده است ، ولی معاصر این چنین نیست و در هر دوره‌ای شکل می‌گیرد. هر سبک از دکوراسیون نیازمند نوعی کفپوش است، البته در صورتی که ترجیح شما استفاده از یک کفپوش باشد. به نظر می‌رسد که در دکوراسیون مدرن استفاده از فرش‌هایی با طرح‌های مدرن با اشکال ساده و خارج از هر گونه نقش و نگار و رنگ اضافی امری ضروری است.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون