چیدانه دکوراسیون مدرن: کاربردیترین، ساده‌ترین و زیباترین سبک | azindekor

در کنار مبلمان ساده و راحتی میز جلو مبلی هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است حال این میز میتواند ترکیبی از فلز و چوب باشد و یا ترکیبی از فلز و شیشه و … که این با توجه به سبک مبل مدرن و سلیقه افراد تهیه می شود. یکی از زیباترین و بهترین مدل ها برای پرده پذیرایی این است که شما می توانید یک پرده حریر سفید تهیه کنید و کنار پرده را به طور دلخواه یا در یک طرف و یا در دو طرف یک پرده مخمل بزنید، خرید پرده مخمل ساده با توجه به رنگ مبل ها انجام می شود. هدف از طراحی سبک مدرن استفاده از المان های جذاب و راحت است به همین خاطر باید از مبلمان راحتی یا وسایل لوکس و کاربردی استفاده کنید.

مبلمان ساده و کاربردی:

اگر طرفدار استفاده از چوب در دکوراسیون خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که آن هم از میان رنگ‌های خنثی انتخاب شود. طراحی دکوراسیون داخلی مدرن این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اما پذیرایی بخشی از خانه‌­ است که با دوستان و عزیزانمان در آن دور هم جمع می‌شویم بنابراین طراحی دکوراسیون آن اهمیت ویژه‌ای دارد.

طراحی مدرن در چه کشورهایی رواج دارد؟

برای مثال، در یک دکوراسیون مدرن، می‌توان از ترکیب چوب و کوارتزیت یا سنگ مرمر یک دکوراسیون شیک اجرا کرد. همچنین ترکیب سنگ و سرامیک با فلز نیز می‌تواند گزینه جذاب دیگری برای خانه مدرن شما باشد. تمرکز لوستر مدرن بر ایجاد فضایی است که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و کاربردی باشد. رنگ های برنزی نیز در آن یافت می‌شود که آن را از سبک‌های سنتی و معاصر متمایز می‌کند. لوستر مدرن دارای خطوط تمیز با حداقل تزئینات و اشکال هندسی نا قرینه است. دکوراسیون مدرن منزل به مبلمان و دکوری گفته می‌شود که موادی طبیعی دارند، به رنگ خنثی یا رنگ‌های خاکی هستند.

  • اما در سبک کلاسیک، عمدتا دیوارها تزیینات خاصی دارند و اگر از جنس گچ باشند، گچبری های پیچیده ای دارند.
  • متریال هایی که در دکوراسیون مدرن به کار می روند، متعدد هستند و به همین دلیل است که این سبک از جذابیت خاصی برخوردار است.
  • گاهی در دکوراسیون خانه های مدرن تهران برای این‌که فضا از یک‌رنگی و خنثی بودن درآید، از فرش‌های قرمز رنگ استفاده می‌کنند.

برای کف آشپزخانه بهتر است از سرامیک براق و رنگ های روشن استفاده کنید. بعد از تزئینات و نقاشی و کاغذدیواری‌های ویکتوریایی، طرفداران مدرن به سکون و آرامش دیوارهای خنثی روی آوردن. انتخاب رنگ‌هایی با تناژ سفید و خاکستری برای دیوارها چه در داخل و چه خارج خانه بیشتر از هر چیزی در سبک مدرن دیده میشن.

این مجله خبری آذین دکور ناهار خوری بسیار خوش ساخت و با کیفیت می باشد و با نهایت دقت و ظرافت ساخته می شود. در کنار رنگ های خنثی برای ایجاد تعادل از متریال طبیعی مثل چوب میتوان استفاده کرد. هنرمندان مدرن نگاه سنتی‌گراها رو به رئالیسم ندارن و سعی دارن هنر رو در قالب رنگ‌های پر جنب و جوش و اشکال بدیع شکل بدن. به طور قطع با جستجو در اینترنت هزاران ایده‌ی جذاب در جلوی چشم شما حاضر می‌شود اما در نهایت چیزی که برای شما بهتر است همان سبک دکوراسیونی است که حس زندگی و آرامش برایتان به ارمغان می‌آورد. به فرش‌های شنل فرش بلژیکی نیز گفته می‌شود که درست بر خلاف فرش‌های شگی دارای پرزهای بسیار کوتاه است.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون