چیدانه دکوراسیون اتاق خواب جذاب‌ترین تصاویر سال از دکور اتاق خواب 2023 | azindekor

با طراحی گزینه های ذخیره سازی هوشمندانه، از هر گونه بر آمدگی یا طاقچه های نامناسب در اتاق خواب جمع و جور خود نهایت استفاده را ببرید. برای استفاده حداکثری از هر اینچ مربع از فضا از کف تا سقف، از قسمت بالای کمد لباس استفاده کنید تا فضای ذخیره سازی اضافی برای جعبه ها و سبدها پیدا کنید. در این سبک شاهد حضور عناصری که در آن به نحوی از فلزات استفاده شده هستیم و دلیل آن هم به تاریخچه این سبک برمی گردد. در واقع این تاثیر را مدیون دوران صنعتی شدن است که در آن استفاده از عناصری همچون آلومینیوم، شیشه و استنلس استیل در دیزاین رونق زیادی گرفت. البته سبک مدرن با استفاده از عناصر دیزاین چوبی همچون کتابخانه خانگی یا صندلی چوبی، تا حدودی حس و حال سبک روستیک نیز به خود می گیرد.

http://belaltour.ir

از قالیچه های رنگی ، گلیم و جاجیم برای پوشاندن کف استفاده می شود . سرویس خواب دو نفره بوستون یک کالای خواب زیبا با نمای لوکس می باشد و به سبب نوع طراحی دلنشین، جز محصولات پرطرفدار به شمار می رود. این محصول برای نوجوانان دختر و پسر و بزرگسالان نیز مناسب است و طیف سنی گسترده ای امکان استفاد.. این تخت خواب دارای ویژگی های مختلف بوده و در سایز های مختلف تولید می شود.

  • مثلا هزینه دکوراسیون اتاق خواب 9 متریبا اتاق خواب کوچک‍‌تر یا بزرگ‌تر از آن تفاوت دارد.
  • همانطور که مشاهده می‌کنید در این سبک از چینی، چراغ دیوارکوب، آینه و لوستر بسیار استفاده شده است و لازم به ذکر است که افزودن طلا یا نقره تکنیکی است که برای بخشیدن ظرافت و کمی پیچیدگی به‌ویژه برای پرده‌های سنگین، ضروری است.
  • یک گزینه بسیار عالی برای دکوراسیون اتاق خواب های ایرانی، استفاده از فرش های سنتی و لاکی ایرانی در دیزاین یک اتاق با تم روشن و ساده است.
  • اگر دیزاین اتاق خواب شما سنتی و کلاسیک است بهتر است از فرشهای دست بافت ابریشم یا طرح سنتی استفاده کنید و اگر سبک دکوراسیون اتاق خواب مدرن و مینیمال است بهتر است، فرش‌های مدرن با رنگهای خنثی را خریداری نمایید.
  • استفاده از پرده های کرکره ای و پرده های زبرا با طرح های کارتونی و عروسکی می تواند، گزینه خوبی برای اتاق خواب کودکان و نوجوانان باشد.

البته شرط استفاده از طیف رنگ های تیره، بزرگ بودن اتاق خواب و عدم زیاده روی در استفاده از آن ها می باشد. رنگ سفید نمونه ای از بهترین رنگ هایی است که می توان در طراحی اتاق خواب مورد استفاده قرارداد. از مزیت های این رنگ می توان به خاصیت تطبیق پذیری آن با سایر رنگ ها اشاره کرد. اگر اتاق خواب شما از فضای بزرگی برخوردار است، به فکر ایجاد فضای نشیمن در آن باشید. در جهت اجرای این ایده استفاده از صندلی مناسب نکته مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. در صورت ایجاد چنین فضایی می توانید مکانی دنج برای مطالعه نیز فراهم کنید.

علاوه‌بر این مجله خبری آذین دکور پرده از نزدیک سقف باعث می‌شود که اتاق شما بلندتر به نظر برسد. داخل اتاق خواب وسایل متعددی قرار می‌گیرند؛ تخت، آباژور، کمد لباس، میزهای پاتختی، گلدان و… علاوه بر این، اتاق خواب پرده و فرش دارد. به‌خاطر تعدد وسایلی که داخل اتاق خواب قرار دارند، توجه به دکوراسیون این اتاق اهمیت زیادی دارد. بدون توجه به اصول دکوراسیون داخلی، خیلی زود اتاق خواب شما به یکی از شلوغ‌ترین اتاق‌های خانه تبدیل می‌شود و آرامش اتاق به هم می‌خورد. انتخاب پرده یکی از نکات مهم و تاثیر گذار در طراحی اتاق خواب می باشد. برای انتخاب پرده باید به رنگ دیوارها و سایر المان ها توجه نمایید.

قیمت دکوراسیون دخترانه

در دکور اتاق‌ خواب‌هایی که در قسمتی از کنار پنجره قناسی دارند معمولا از این ترفند استفاده می‌کنند تا کجی دیوار را بپوشانند. سرویس خواب دو نفره دیان یک سرویس خواب بسیار زیبا با طراحی مدرن است. برای داشتن یک گالری زیبا در خانه خود بهتر است به مواردی همچون جنس، اندازه و تعداد قاب ها، موضوع تصاویر درون قاب، رنگبندی تصاویر و ترکیب بندی آنها در زمان نصب دقت داشته باشید.

انتخاب رنگ ملایم در دکوراسیون اتاق خواب

توسط دکور

دکوراسیون