چطور دکوراسیون منزل مان را با کمترین هزینه تغییر بدهیم؟ هفت ایده کاربردی یک دکوراتور | azindekor

از این عنصر طبیعی بسیار زیبا برای گرمی و صمیمیت بیشتر در منازل بهتر است استفاده شود. اگر شما هم می‌خواهید جلوه تازه‌ای به دکوراسیون منزل خود بدهید این مطلب را بخوانید. در این مطلب می خواهیم راجع به انواع تجهیزات کابینت صحبت کنیم و بهترین مکان برای خرید این اقلام را به شما معرفی کنیم. هنگام خرید صندلی اداری، علاوه بر قیمت مناسب باید به استاندارد بودن صندلی هم توجه داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چه صندلی مناسب شماست.

سلام.خداقوت ولی خیلی مجله خبری آذین دکور ها اصلا معلوم نیس چی میگید صدا کم و زیاد میشه و کلمات نادرستی بکار برده میشه که ربطی نداره اصلا ،بنظرم زبان آموزشتون رو باید ارتقا بدید و تسلط کافی پیدا کنید. همچنین در دوره های پیشرفته نرم افزار Autodesk 3Ds Max ، نورپردازی ،فتوشاپ و … را آموزش خواهند داد. این نوع سبک، سبکی تجمل‌گرایانه به شمار می‌رود که از وسایل هنری در دکور آن اغلب استفاده می‌شود. قرار است در آشپزخانه ی شما از چه ابزار ها و تجهیزاتی استفاده شود.

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ویکتوریایی

وقتی پای وسایل برجسته در میان باشد برای بافت‌های روی کوسن‌ها و رو رختخوابی هایتان هیجان‌زده‌تر می‌شوید. به عجیب‌وغریب بودن خودتان احترام بگذارید و فن گرل بودن خودتان را با ترکیب وسایل عجیب‌وغریب موردعلاقه‌تان در چیدمانتان حفظ کنید. زیرا این سبک ترکیبی متنوع و درعین‌حال متناسب از پهلوی یکدیگر قرار دادن اجزا است. در این صورت اگر به دنبال ظاهری معاصر هستید اولین کاری که باید بکنید تصمیم‌گیری درباره جدول رنگتان است. از تمام سبک‌ها در این فهرست، این سبک احتمالاً یکی از شخصی‌ترین موارد است.

آینه در دکوراسیون منزل

چیزی که همیشه در فیلم و سریال‌های اروپایی قدیمی دیده می‌شود، خیلی به سبک مزرعه‌ای نزدیک است. البته تشابهات سبک مزرعه‌ای با سبک روستیک زیاد است؛ عناصر چوبی و طبیعی، رنگ‌های گرم، پارچه‌های ارگانیک مثل الیاف طبیعی، حصیر، کنف و … و وسایل دست‌ساز و نور طبیعی ویژگی‌های سبک مزرعه‌ای هستند. اسم این سبک به وضوح می‌گوید که قدمتش به چه زمانی برمی‌گردد؛ اواسط قرن بیستم میلادی و بعد از جنگ جهانی دوم! اما نکته جالب آن این است که ظاهری مدرن دارد اما در عین حال عناصر سنتی را هم در خودش جای می‌دهد. یک ویژگی منحصربه‌فرد در فضاهایی که به سبک اواسط قرن بیستم دکور می‌شوند، دیده می‌شود این است که اغلب زمینه با رنگ خنثی تا تیره و وسایل با رنگ‌های شاد و جسورانه دکور می‌شوند.

  • مهمترین نکته در دکوراسیون سبک سنتی ساده‌گرایی و دوری از تجملات و زرق و برق است.
  • پوشش دیوار چه رنگ و چه کاغذرنگی بهتر است فضایی خنثی را ایجاد کند تا تنوع بافت و رنگ و طرح سایر وسایل را تلطیف کند.
  • معمولا مبلمان سبک ال یا مبل راحتی برای این سبک از دکوراسیون بسیار مناسب هستند.
  • سبک‌های مختلف دکوراسیون منزل می‌تواند در خانه شما وجود داشته باشد.
  • یک ذهنیت غلط درباره طراح مونوکروم موجود است که فکر میکنند فقط باید با رنگ بژ طراحی شود اما اینگونه نیست و تغریبا میتوان با تمام رنگ ها این سبک را طراحی کرد.

برای سرویس بهداشتی هم اگر در حمام از دوش‌های دیواری استفاده کنید فضای کمتری اشغال خواهند کرد. یکی از کارهای سختی که در منازل با متراژ بالا باید انجام داد، پر کردن فضای آن است. اما یک راه حل بسیار آسان برای آن وجود دارد که با به کارگیری آن علاوه بر پر کردن فضای خالی می توان به صورت بهینه از آن فضا استفاده کرد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون