نکات مهم در طراحی اتاق خواب ساختمانچی | azindekor

این مطلب از ساختمانچی در طراحی یک دکوراسیون شیک اتاق خواب به شما کمک خواهد کرد. در فروشگاه وب سایت معماریان کالای متنوع اتاق خواب و دکوراسیون و تزیین اتاق خواب برای شما دوستان وجود دارد. شما می توانید در میان تنوع این اقلام محصول مورد نظرتان را با سایر اقلام مقایسه و خریداری نمائید. اگر مایلید شما هم به این فهرست ۲۰پیشنهاد ویژه دکوراسیون اتاق خواب مواردی را اضافه کنید. دقت کنیم در اتاقمان هارمونی دکوراسیون را حفظ کنیم مثلا اگر مبلمان ما از نوع کلاسیک است حتما چیدمان اتاق خوابمان هم چنین باشد.

http://belaltour.ir

با مجله خبری آذین دکور گزینه های ذخیره سازی هوشمندانه، از هر گونه بر آمدگی یا طاقچه های نامناسب در اتاق خواب جمع و جور خود نهایت استفاده را ببرید. برای استفاده حداکثری از هر اینچ مربع از فضا از کف تا سقف، از قسمت بالای کمد لباس استفاده کنید تا فضای ذخیره سازی اضافی برای جعبه ها و سبدها پیدا کنید. در این سبک شاهد حضور عناصری که در آن به نحوی از فلزات استفاده شده هستیم و دلیل آن هم به تاریخچه این سبک برمی گردد. در واقع این تاثیر را مدیون دوران صنعتی شدن است که در آن استفاده از عناصری همچون آلومینیوم، شیشه و استنلس استیل در دیزاین رونق زیادی گرفت. البته سبک مدرن با استفاده از عناصر دیزاین چوبی همچون کتابخانه خانگی یا صندلی چوبی، تا حدودی حس و حال سبک روستیک نیز به خود می گیرد.

در دکور اتاق‌ خواب‌هایی که در قسمتی از کنار پنجره قناسی دارند معمولا از این ترفند استفاده می‌کنند تا کجی دیوار را بپوشانند. سرویس خواب دو نفره دیان یک سرویس خواب بسیار زیبا با طراحی مدرن است. برای داشتن یک گالری زیبا در خانه خود بهتر است به مواردی همچون جنس، اندازه و تعداد قاب ها، موضوع تصاویر درون قاب، رنگبندی تصاویر و ترکیب بندی آنها در زمان نصب دقت داشته باشید.

استفاده از میز پاتختی

علاوه‌بر این نصب پرده از نزدیک سقف باعث می‌شود که اتاق شما بلندتر به نظر برسد. داخل اتاق خواب وسایل متعددی قرار می‌گیرند؛ تخت، آباژور، کمد لباس، میزهای پاتختی، گلدان و… علاوه بر این، اتاق خواب پرده و فرش دارد. به‌خاطر تعدد وسایلی که داخل اتاق خواب قرار دارند، توجه به دکوراسیون این اتاق اهمیت زیادی دارد. بدون توجه به اصول دکوراسیون داخلی، خیلی زود اتاق خواب شما به یکی از شلوغ‌ترین اتاق‌های خانه تبدیل می‌شود و آرامش اتاق به هم می‌خورد. انتخاب پرده یکی از نکات مهم و تاثیر گذار در طراحی اتاق خواب می باشد. برای انتخاب پرده باید به رنگ دیوارها و سایر المان ها توجه نمایید.

نکته ششم در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

اتاق خواب ساده و شیک با پنجره ای بزرگ و چوبی که نور محیط خیل خوب با نور طبیعی روشن می‌شود. مدل طراحی اتاق خواب کمجا به طوری که میز در زیر تخت قرار می‌گیرد. کودکان محیطی رنگی و شاد رو دوست دارند و همینطور نسبت به دختر یا پسر بودن سلیقه ها متفاوت می‌شود. به هر حال دکوراسیون اتاق باید به گونه‌ای باشد که فرد احساس راحتی و امنیت و آرامش کند. در این سبک فضا با چیدمانی ساده و خلوت طراحی می شود و رنگ های گرم و سرد به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرد .

  • می توان به صورت ترکیبی از رنگ های کرم ، طوسی و ترکیبی از دیگر رنگ ها نیز برای تزئین اتاق خواب دختران و پسران استفاده کرد .
  • این سبک از رنگ‌های روشن و بافت‌هایی در مبل کلاسیک، لوازم جانبی عجیب و غریب و نقاشی‌های خیره‌کننده تشکیل شده است.
  • با وجود تنوع بالایی که در دکوراسیون داخلی وجود دارد و عدم شناخت درستی که اغلب مردم از هنر طراحی و دکوراسیون دارند، دیزاین و چیدمان اصولی منزل، کار سخت و دشواری است.
  • سبک های روستیک، صنعتی و بوهو مناسب افرادی با سلیقه خاص می باشد.
  • دکوراسیون اتاق خواب از آن جهت حائز اهمیت است که شما بیش از یک سوم شبانه روز خود را در آن سپری می کنید.

توسط دکور

دکوراسیون