نکات جالب درباره طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن دکوراسیون داخلی و معماری آرکا نوژا | azindekor

این امر باعث می‌شود که انتخاب‌های محدودی در انتخاب لوازم داشته باشید. برای دکوراسیون منزل به صورت مدرن می‌توانید از یک کاناپه‌ای ساده با رنگ خنثی استفاده کرد و آن را با لوازم دیگری که به سبک مدرن خیلی مرتبط نیستند نیز تکمیل کرد. استفاده از گیاهان در دکوراسیون مدرن جلوه‌ای متفاوت در فضای ساده با رنگ‌های خنثی ایجاد می‌کند. گیاهان گلدانی، درختچه‌های پهن‌برگ بزرگ در گوشه اتاق، تراریوم‌های کوچک به خانه با دکور مدرن حس زندگی می‌دهد.

  • شاید شما هم سبک مدرن را برای دکوراسیون منزل خود ترجیح می دهید و می خواهید درباره خصوصیات این سبک و نحوه اجرای آن در طراحی داخلی اطلاعات کسب کنید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.
  • استفاده از نورپردازی‌ها برای روشن‌کردن فضای داخلی و خارجی در طراحی دکوراسیون مدرن امروزی، پرکاربرد و پرطرفدار است.
  • در این سبک استفاده از رنگ‌هایی که متفاوت یا روشن تر از بقیه پالت فروشگاه شما هستند، به شکل مدرن فضا کمک می کنند.
  • 1.اگر به دنبال یک میز ناهارخوری ساده، شکیل و راحت می گردید، بی شک مدل آدونیس یک انتخاب ایده آل برای شماست.
  • برخی از آنها درصد کمیسیون را از هزینه کل دریافت می کنند در حالی که برخی دیگر اندازه پروژه را در مدنظر قرار می دهند.

اگر می‌خواهید از بسته‌بودن فضای اتاق و محدودیت آن کم کنید و حسی حقیقی و خوبی به آن بدهید، از کمی رنگ‌پاشی‌های انتزاعی استفاده کنید؛ مثل استفاده از همین کوسن‌هایی که در تصویر بالا روی کاناپه قرار گرفته‌اند. ایده‌هایی که می‌توانید برای رنگ‌پاشی‌های انتزاعی از آنها استفاده کنید، عبارت‌اند از اثاثیه‌ی رنگی، به‌کاربردن پارچه‌هایی مثل بالش‌های خال‌خالی، و آثار هنری. آموزش‌های آنلاین فراوانی برای خلق آثار هنری مدرن انتزاعی در اینترنت وجود دارند که با کمی جست‌وجو می‌توانید آنها را بیابید.

۲۳. فضاهای خصوصی زیبا

اگر بخواهیم مجله خبری آذین دکور‌ترین قسمت دکوراسیون مدرن را برای شما توضیح دهیم، انتخاب رنگ حرف اول را می‌زند. رنگ‌بندی در طراحی دکوراسیون مدرن برعکس سبک مینیمال که بیشتر از رنگ‌های سفید و روشن استفاده می‌شود به صورت تیره و خنثی استفاده می‌شود. در سبک دکواسیون مدرن نباید فضا شلوغ باشد و به همین دلیل نیز تعداد مبلمان استفاده شده در آن بسیار کم است.

ایده‌ها و عناصری برای دکوراسیون داخلی مدرن

بسیاری از افراد از مبلمانی با چارچوب فلزی به رنگ نقره‌ای، طلایی و مشکی استفاده می‌کنند که طرح‌های صاف و هندسی دارد. در بسیاری از دکوراسیون‌ها از لامپ‌های آویز فلزی در کنار هم استفاده می‌شود تا فضا روشن و درخشنده به نظر برسد. شاید مانند بسیاری از افراد تصور کنید که در سبک دکوراسیون مدرن امکان استفاده از رنگ‌های گرم و شاد وجود ندارد که تصوری کاملاً اشتباه است. امکان استفاده از رنگ‌های گرم در این سبک از دکوراسیون وجود دارد، اما به شرطی که انتخاب آن هوشمندانه و متناسب باشد.

دکوراسیون مدرن

ما در ادامه این مقاله از ایملک شما را با دکوراسیون مدرن منزل و نکات مهم این طراحی آشنا می کنیم بنابراین اگر قصد طراحی دکوراسیون مدرن را دارید تا پایان همراه ما باشید. کاشی های بین کابینت را هم از بین رنگ های خنثی انتخاب کنید تا اصل سادگی را در دکوراسیون آشپزخانه مدرن رعایت نمایید. بهتر است برای هر کدام از اثاثیه ی کارآمد و ساده ی سبک مدرن فضای مشخص در نظر گرفته شود که محیط خانه خلوت و دور از شلوغی باشد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون