نکات جالب درباره طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن دکوراسیون داخلی و معماری آرکا نوژا | azindekor

خانه‌هایی با طراحی مدرن اغلب نماهای بزرگ خارجی دارن و با خطوط صاف شکل گرفتن و از عناصری مثل سنگ، شیشه، چوب و فلز استفاده شده که همه این‌ها در عین کارآیی بسیار زیبا به نظر می‌رسند. نوع مبلمان انتخابی شما نیز یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون منزل به سبک مدرن است. اگر بخواهید بدون فکر و در نظر گرفتن سبک طراحی تان به سراغ مبلمان های قدیمی بروید، هماهنگی و یکپارچگی فضا از بین رفته و چیدمانی غیر اصولی خواهید داشت. مبلمان های مدرن این روزها طرفداران بسیار یافته و بسیار محبوب هستند. این ترکیب ها معمولا راحتی بیشتری را برای استفاده کنندگان خود به ارمغان می آورند.

انتخاب مبلمان در طراحی داخلی مدرن

مجله خبری آذین دکور خانه های مدرن تهراندر وسط خانه یک فرش ایرانی هم به چشم می‌خورد که جزو المان‌های کاربردی و ضروری در دکوراسیون ایرانی می‌باشد. پرده هم نشان‌دهنده اصالت یک خانه ایرانی است که ظریف‌ترین طرح و مدل آن در این خانه استفاده شده است. رنگ تمامی المان‌ها مبلمان با هم همخوانی داشته و به همین خاطر جذاب و یکدست به نظر می‌رسد.

تاریخچه دکوراسیون مدرن

امروزه طراحی پست مدرن با بازگشت به اقلام دست ساز، از الگوهای جسورانه و رویکردهای خارج از اصول دکوراسیون داخلی استفاده می کند. در طراحی دکوراسیون مدرن معمولا از یک پالت تک رنگ استفاده می شود. رنگ‌های رایج معمولا سیاه و سفید هستند و برخی از رنگ‌های اصلی ( زرد، قرمز و آبی ) برای تکمیل پالت رنگی استفاده می شوند. سبک طراحی داخلی مدرنتحت تاثیر معماری و طراحی آلمانی و اسکاندیناویایی ساده و بدون تزئین است. مهمترین ویژگی این سبک کاربردی بودن است و فرم همیشه تابع کارایی می باشد. اکثر خانه و ویلاهای کلاسیک از مبلمان و وسایل شیک و لوکس تشکیل شده اند.

  • با این حال باید بدانید بدون داشتن اطلاعات لازم و یا مهارت در طراحی، ممکن است نتیجه‌ حاصله معکوس عمل کند.
  • این به ایجاد محیطی مدرن و سازنده کمک می کند و در عین حال ارزش زیبایی شناسی فضا را افزایش می دهد.
  • سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است.
  • اصولا در دکوراسیون مدرن از چراغ‌های سقفی و تو کار استفاده می‌شود.
  • وسایلی که در سبک مدرن استفاده می شوند نباید زرق و برق و تجمل داشته باشند و تا آنجا که می شود خلوت بودن در فضا اصلی ترین ویژگی آن باشد.

بدون اینکه نیازی به بازسازی منزل و برداشتن دیوارها داشته باشید. آشپزخانه هایی با دکوراسیون مدرن کاملا با فضای باز کار می کنند و میزهای کانتر جزیره اغلب در طراحی برای تکمیل فضاهای باز آشپزخانه مدرن استفاده می شوند. نبردی که برای تفهیم معنی واقعی دکوراسیون مدرن وجود دارد، احتمالا ادامه‌دار خواهد بود. اما ریشه‌های این سبک دکوراسیون به دوران تاریخی خاصی بر می‌گردد.

اتاق خواب مدرن

انتخاب پرده های کرکره ای و یا پرده های حریر ساده مناسب گزینه های مناسبی هستند. برای مدرنیزه کردن سرویس های بهداشتی از رنگ هایی که به انسان آرامش میدهد مانند آبی روشن، یاسی و سبز سدری ملایم مناسب است. این سبک با جنبش مدرنیسم اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 میلادی آغاز شد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون