ملافه کریسمس (ایجاد ظاهری کمتر)

ملافه کریسمس (ایجاد ظاهری کمتر)

سلام دوستان

ماه گذشته چیز جدیدی در مورد خودم یاد گرفتم. یکدفعه، من با ملافه های کریسمس وسواس پیدا کردم! من عاشق لحاف قرمز مخملی، بالش “شاد”، ملحفه نصب شده “ماشین چوبی” و روپوش سفید و روبالشی در این عکس زیبای Pottery Barn هستم:

… و من دیوانه رنگ های لحاف چهارخانه و شمع استاندارد این یکی هستم:

من دوست داشتم تک تک تکه‌های آن عکس‌ها را جمع‌آوری کنم، اما از آنجایی که بودجه‌ام کم است، تصمیم گرفتم ظاهری مشابه با قیمت کمتر ایجاد کنم.

برای شروع، و از آنجایی که من زیاد طرفدار لحاف نیستم، تصمیم گرفتم برای یک چهارخانه شکار کنم لحاف بجای. جستجوی زیادی طول کشید، اما در نهایت دو گزینه (کم هزینه) پیدا کردم که شبیه به هم هستند:

من در نهایت لحاف شطرنجی (89 دلاری) کاه‌هوم را در سمت چپ انتخاب کردم، اما از لحاف چهارخانه Bee & Willow (129 دلار) در سمت راست نیز خوشم آمد. در اینجا پیوندهایی به هر سه گزینه وجود دارد در صورتی که بخواهید به هر یک از آنها نگاه دقیق تری داشته باشید: انبار سفال (189 دلار) و خانه کاهگل (89 دلار) و زنبور عسل و بید (129 دلار). به نظر می رسد که لحاف خانه کاه در همه جا فروخته شده است (وو!) اما من به بررسی آن ادامه می دهم و اگر دیدم در هر کجا موجود است، به روز رسانی را به اشتراک خواهم گذاشت.

به همراه هر چیز دیگری که گردآوری کردم، روی تخت ما چگونه به نظر می رسد:

آیا این سرگرم کننده نیست؟ من هرگز اتاق خواب اصلی خود را برای کریسمس تزیین نکرده ام، اما امسال اینطور بوده است بنابراین استرس زا در بنابراین به طرق مختلف، و پس از دیدن آن عکس‌های PB، الهام گرفتم تا کمی شادی تعطیلات را به شیوه‌ای که قبلا هرگز نداشتم اضافه کنم.

من نمی‌توانم شمش‌های یورو را در هیچ کجای آنلاین پیدا کنم، بنابراین یک نسخه دوقلو از همان لحاف کاه‌هوم (به قیمت 59 دلار) خریدم و یکی از همسایه‌ها این روکش‌ها را با قیمت 20 دلار برای هر قطعه برایم درست کرد. پارچه به اندازه ای بود که آنها را دو طرفه کرد و من هم یک رومیزی دو طرفه از آن بیرون آوردم!

من لحاف‌های Thatch Home خود را در Target گرفتم، اما آنها در آمازون، و در Bed، Bath & Beyond، Macy's، Kohls، و چند مکان دیگر زمانی که لحاف خود را خریدم در دسترس بودند، بنابراین امیدوارم به زودی دوباره در جایی ظاهر شوند. این واقعا یک ست دوست داشتنی است و، با نگاهی به گذشته، بسیار خوشحالم که لحاف دوقلو را برای شمش های یورو دریافت کردم. من در آن زمان در مورد آن صحبت می کردم، اما داشتن یک مجموعه هماهنگ کننده بسیار سرگرم کننده است، و دختری که آنها را وادار کرد کار بسیار خوبی انجام دهند!

تقریباً فراموش کردم بگویم که لحاف نیز برگشت پذیر است، بنابراین به معنای واقعی کلمه مانند خرید دو لحاف به قیمت یکی بود. در اینجا نگاهی به طرف مقابل (قرمز تر) داریم:

من برگه های سفید (57.99 دلار) را برداشتم آمازون. آنها بسیار نرم هستند و ما واقعاً از آنها لذت بردیم:

سایز شاه، فلانل ورق های “ماشین چوبی”. از بلک آمده است. من آنها را در ترخیص 29.75 دلار دریافت کردم!

را باور نکردنی به اندازه پادشاه، قرمز لحاف مخملی در انبار سفال عکس از بودجه من خارج بود و مرد آیا برای یافتن یک گزینه خوب و کم هزینه وقت زیادی داشتم؟ من تقریباً تسلیم شده بودم (و فقط می خواستم به جای آن یک نوع پتو قرمز متفاوت پیدا کنم) که با این روبرو شدم روکش قرمز مخملی توسط Bee & Willow:

قیمت آن به طور منظم 169.99 دلار بود، اما من در لیست ایمیل آنها ثبت نام کردم و 20٪ تخفیف گرفتم، بنابراین در نهایت 135.99 دلار هزینه داشت. من تعجب کردم که آیا در PB به همان اندازه لوکس و مجلل به نظر می رسد، و خوشحالم که می گویم فوق العاده است! من از بخارپز برای از بین بردن چین و چروک ها استفاده کردم و دوخت و پوم پوم ها بهترین کارهای تکمیلی هستند. حتی با دو عدد شمش بزرگ عرضه شد و در داخل این کیف مخملی و زیبا بسته بندی شده بود که من قطعا آن را نگه خواهم داشت:

استیونسون به معنای واقعی کلمه نفس نفس زد وقتی او آن را دید. به او گفتم بابانوئل یک کیف جدید برای مامان آورد و او بلافاصله فرار کرد تا آن را به باباش نشان دهد. 😀

من رنگ سفید (29.99 دلار) را پیدا کردم که به اندازه پادشاه بود دامن تخت جادویی در هدف. پوشیدن آن بسیار آسان بود زیرا لازم نیست تشک پایینی را برای چسباندن آن بالا بیاورید!

من در نهایت خریدم بالش “خوشحال”. (در فروش) از Pottery Barn، زیرا هرگز نتوانستم چیزی مشابه پیدا کنم و به همان اندازه دوست داشتم.

من توانستم حدود 650 دلار صرفه جویی کنم و آن را با هم به این ترتیب جمع کردم و حتی یک درخت کریسمس ارزان قیمت (Ikea) (با یک رشته چراغ های شفاف!) در گوشه ای از اتاقمان برپا کردیم تا فضا را حتی بیشتر جشن بگیرد. ما سه نفری حتی شروع کرده‌ایم به تماشای شب‌های فیلم در اتاقمان (به‌جای اتاق نشیمن) زیرا، با تمام این لمس‌های کریسمس، فقط خیلی دنج در اینجا!

من هنوز در حال برنامه ریزی برای اسپری کردن آن سطل های سیاه هستم، و ما در واقع آن را جابجا می کنیم (ناتالی هام) نقاشی کردن روی دیوار دیگر تا بتوانم کاری متفاوت بالای تخت انجام دهم، اما چه لذتی دارد که تخت خواب را پر کند!

من ممکن است یک پست جداگانه را به اشتراک بگذارم که شامل چندین گزینه دیگر برای رختخواب کریسمس است که در زمان شکار خودم با آنها برخورد کردم. آیا این مفید خواهد بود؟ خوشحالم که عکس‌ها و لینک‌های بیشتری را به برخی از شیرین‌ترین چیزهایی که دیدم ارسال می‌کنم، در صورتی که احساس لذت می‌کند!

بسیار خب، اکنون برای تماشای بیشتر «داش و لیلی» در نتفلیکس از سیستم خارج می شوم. آیا آن را دیده اید؟ من در قسمت 5 هستم و آن را دوست دارم! و، بله، من در حال حاضر در آن تخت کریسمس زیبا هستم، با نورهای سفید درخشان روی درخت کنار من، و قطعا وبلاگ نویسی را نیز سرگرم کننده تر می کند. 😉

مراقب اقوام باشید و من شما را به زودی اینجا می بینم. من هفته آینده یک پست هیجان انگیز دارم که می توانم آن را به اشتراک بگذارم و به سختی منتظر خواندن آن هستم!

لیلا

PS- من بالش پرتاب درخت کریسمس را چند سال پیش خریدم، اما توانستم آن را آنلاین اینجا پیدا کنم: بیگ بیگ مارت



منبع: https://theletteredcottage.net/christmas-bedding-creating-a-look-for-less/

توسط دکور

دکوراسیون