معرفی سبک مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی معماری مدرن شارین آرک 91007005_021 | azindekor

می توانید با حداقل هزینه کاربردی ترین مبلمان را برای دکوراسیون خود انتخاب کنید. استفاده از مبلمان بسیار ساده با رنگ های مناسب و هماهنگ رایج است. پس اتمام بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل خود میتوانید پیاده سازی کنید.

  • از این رو، در این خانه هم از هایگلاس برای طراحی و ساخت کابینت‌ها استفاده شده است.
  • همچنین استفاده از رنگ روشن، نور طبیعی بسیار، مبلمان و اکسسوری کم اما کاربردی و فضاهایی برای ذخیره سازی وسایل بدون دیده شدن آنها، این سبک از دکوراسیون را برای فضاهای کوچک با متراژ کم ایده آل کرده است.
  • یکی از باورهایی که به اشتباه در میان مردم رواج پیدا کرده است این مسئله بوده که درصورت استفاده از وسایل جدید بازار در خانه خود، سبک دکوراسیون داخلی خانه مدرن می‌شود!
  • شما می توانید از کابینت ها، قفسه ها، درب ها و بسیاری از موارد دیگر برای پوشاندن این وسایل استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های سبک مدرن این است که از وسایلی استفاده شود که کاربردی بوده و انتخاب و چیدمان آن ها هدفمند باشد و اگر ضرورتی ندارند کنار گذاشته شوند با این ویژگی ها فضایی دور از شلوغی و شیک و دلنشین داریم. دکوراسیون داخلی مدرن با جلوه ی ساده ای که دارد یکی از محبوب ترین سبک های دکوراسیون داخلی است که برای خانه های کوچک بسیار مناسب است. در طراحی مدرن سعی بر این هست که از فضای داخلی و خارجی البته با توجه به مقررات طراحی شهری به بهترین و بیشترین شکل ممکن استفاده بشه. معمولا طراحی یک خانه مدرن به صورتی هست که بیشترین سطح استفاده، بیشترین نور و جریان کافی هوای آزاد رو در پی داشته باشه. خطوط قوی عمودی و افقی در شکل‌گیری فضا و طراحی مبلمان و وسایل تزئینی به وضوح دیده میشن. شاید براتون جالب باشه که در سبک مدرن ستون ببینید، اما جای تعجبی نداره؛ ستون‌های استوانه‌ای با خطوط عمودی و از جنس بتن تقویت شده گاها در سبک مدرن قابل مشاهده هستن.

دکوراسیون مدرن اتاق خواب

این شرکت شامل مجله خبری آذین دکور طراح های با استعداد است که پروسه ی معماری داخلی را به صورت گروهی پیش برده و به ثمر میرسانند. در نتیجه می تواند رضایت مشتریان بیشتری را نسبت به بسیاری از شرکت های طراحی داخلی جلب کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه صاحبان خانه و مشاغل شود. تعداد عمده پروژه های دکوراسیون داخلی ما در تهران و سایر شهر های ایران عزیزمان گواه توانمندی و مشتری مداری ما می باشد.

رنگ در هر سبکی از دکوراسیون داخلی که انتخاب کنیم نقشی مهم ایفا می‌کند. روان‌شناسان و محققان سراسر جهان بر تاثیر عمیق رنگ‌ها بر احساسات و هیجانات تأکید زیادی کرده‌اند. رنگ‌ها قادرند احساسات ما را تحت تاثیر قرار دهند، به همین علت افراد در انتخاب آن وسواس زیادی به خرج می‌دهند. تابلو و قاب عکس، پرده، مجسمه، آینه و وسایلی از این دست، عناصری جزئی و کوچک هستند که در نشان دادن سبک دکوراسیون تاثیر به سزایی دارند.

شومینه مدرن

در دکوراسیون معاصر، ممکن است قطعاتی وجود داشته باشند که صرفا تزئینی باشند، در حالیکه در دکوراسیون مدرن تمام قطعات باید کاربردی باشند. چوب طبیعی یا روکش‌های چوبیمنزلی که با بهره‌گیری از سبک مدرن دکور شده است. مطرح کردن سبک خوب و بد در معماری کاملا غلط است و هر کدام اصول و ضوابط خاص خود را دارند و هدف تمامی آنها ایجاد محیطی آرامش بخش است. بسته به هدف شما، نوع اقلیم و محیط اطراف و بودجه ای که در نظر دارید باید سبک بهتر را انتخاب کنید. سالن غذاخوری سبک کلاسیک معمولا پیچیدگی و آلایندگی را به تصویر می کشد و ویژگی های اصلی سبک کلاسیک در سالن غذاخوری به خوبی دیده می شود.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون