معرفی سبک مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی معماری مدرن شارین آرک 91007005_021 | azindekor

از دیگر مواد و مصالحی که در فضاهای داخلی مدرن از آن استفاده می‌کنند فلزات براقی مانند استیل ضد زنگ می‌باشد. فلزات درخشان و براق مانند کروم و استنلس استیل یکی از عناصر پرکاربرد در سبک مدرن می‌باشند. این فرش‌ها در بازار ایران قدمتی طولانی ندارند و این روزها به خاطر علاقه‌ی بیشتر مردم به طرح‌های ساده مورد استقبال قرار گرفته و در واقع ترند شده‌اند. علت پیشنهاد ما این است که این فرش‌ها به خاطر پرزهای بلندی که دارند تا سال‌ها پاخورده و خراب نمی‌شوند و البته رنگ‌های متنوعی نیز دارند که می‌توانید ست مناسبی برای دکوراسیون خانه‌تان پیدا کنید.

۷. نورپردازی انتزاعی

استفاده از نورپردازی‌ها برای روشن‌کردن فضای داخلی و خارجی در طراحی دکوراسیون مدرن امروزی، پرکاربرد و پرطرفدار است. روشنایی‌های نقطه‌ای، خطی و شاخه‌ای، با نورهای سفید، فضایی مدرن و لوکس در خانه‌ ایجاد می‌کند. لوازم روشنایی و لوسترهایی که در این سبک به کار می‌رود، معمولا جذابیت هنری خاصی دارند، چرا که نورپردازی‌ها کانون توجه در دکوراسیون خانه های مدرن هستند. کوسن‌ها با داشتن طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، دست شما را در طراحی دکوراسیون ایده‌آل خودتان باز می‌گذارند و استفاده از آن‌ها می‌توانید به راحتی آنچه که از دکوراسیون مدرن می‌خواهید خلق کنید. کوسن‌ها اجزای کوچکی هستند که تاثیری دوست‌داشتنی و دلپذیر در دکوراسیون ایجاد می‌کنند. برخی از آن‌ها طرح‌های سنتی و کلاسیک دارند و برخی دیگر طرح‌هایی مدرن و امروزی.

اشتباهی که دکوراسیون آشپزخانه را زشت می‌کند!

در حقیقت، اگر بخواهیم سبک مدرن در طراحی داخلی را در یک کلمه خلاصه کنیم، بهترین و کوتاه ترین توصیف برای ای سبک، سادگی می‌باشد. برای این که دکوراسیون مدرن حس سادگی و راحتی القا کند می‌بایست در آن از رنگ‌های خنثی استفاده شود. طیف رنگ‌های خنثی شامل سفید، صورتی کمرنگ، نقره‌ای، طوسی، کرم، قهوه‌ای، بژ و مشکی است که بسته به انتخاب و سلیقه‌ی شخصیتان می‌توانید استفاده از هر یک از این رنگ‌ها را به عنوان زمینه و یا بخشی از دکوراسیون محدود و یا گسترده کنید.

http://belaltour.ir

اما باید در کنار آن‌ها، رنگ‌های روشن و گرم نیز به کار رود تا فضا دلگیر نشود. توجه داشته باشید که رنگ‌های تیره در فضاهای روشن جلوه‌ بیشتری دارند. خانه‌ با دکوراسیون مدرن مانند ساکنانش، باید خاص و منحصر به ‌فرد به‌نظر باشد. اما برای ایجاد ظاهری متفاوت و دل‌پذیر، به‌جای خرید مبلمان ست، می‌توان میز و صندلی‌ها را جداگانه تهیه و با هم ست کرد.

  • در این دکوراسیون هم مدل پارچه‌ای آن انتخاب شده تا بیشتر به سبک مدرن نزدیک شود.
  • مفهوم پلان باز یا آزاد برای اولین بار توسط لوکوربوزیه بیان شد.
  • ردا صنعت بزرگترین پلت فرم تمامی فرآیند های صنعت سازه از طراحی تا اجرا و تامین قطعات در ایران با سابقه 10 ساله در زمینه پشتیبانی از بزرگترین پروژه های صنعتی وساختمانی ایران میباشد.
  • تا اینجا با مفهوم و پیشینه مدرنیسم و کاربرد اون در معماری و دکوراسیون داخلی آشنا شدیم.
  • ، نورپردازی تاکیدی-تزئینی است که از آن برای افزودن عناصر تزئینی و ایجاد تاثیر بصری قوی استفاده می شود.
مجله خبری آذین دکور این خانه در تهران کاملاً به سبک مدرن طراحی شده است. اگر با سبک مدرن آشنا باشید، می‌دانید که از ویژگی‌های مهم آن استفاده از رنگ‌های روشن و خنثی است. در طراحی این دکوراسیون به این موضوع توجه دقیقی شده و با به کارگیری رنگ‌های خنثی سعی کرده‌اند فضاهای موجود را بزرگ‌تر و دل‌بازتر نشان دهند. اگرچه پرده‌های سنگین زمانی نشانه‌ی توانگری و کمال صاحب‌خانه بودند، اما امروزه یکی از طراحی‌های لوکس در دکوراسیون مدرن، استفاده‌ی حجم فراوانی از نور طبیعی در فضاهای داخلی است. به حداقل رساندن چیزهایی که جلوی پنجره‌ها را می‌گیرند یا در صورت امکان حذف کامل آنها، یکی از ساده‌ترین ایده‌ها در دکوراسیون مدرن است که تقریبا در هر فضایی اجرایی است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، می توانید دکوراسیون مدرن را در این فضا نیز اجرا کنید.

پنجره‌های خانه در دکوراسیون مدرن به چه شکل هستند؟

توسط دکور

دکوراسیون