عکس دکوراسیون داخلی منزل عکس دکور | azindekor

امروزه، با انگاشت منابع اقتصادی لازم، تقریباً هر سازۀ معماری از لحاظ فنی نیز امکان‌پذیر است. تیرهای چوبی یا فولادی و دال‌های بتنی می‌توانند تا ۳۰ فوت (۹ متر) دهانه بزنند. تعویض مکان تأسیسات و تغییر لوله‌های ساختمان هزینه بالایی دارد. در بحث کف ساختمان نیز می‌توان از انواع سنگ، سرامیک یا پارکت به‌عنوان کف‌پوش استفاده کرد.

ترفندهای ساده برای دیزاین داخلی منزل کوچک

وسایلی همچون بوفه و ویترین برای نمایش وسایل مجلل و دکوری ها و ظرف های زیبا ساخته شده اند. با وجود تنوع زیاد در این محصول، انتخاب محصولی که متناسب با دکور و سبک خانه باشد کار چندان ساده ای نیست. امروزه کوچک بودن متراژ آپارتمان ها و خانه ها باعث شده که مردم درصدد بر بیایند که از بیشترین پتانسیل موجود در فضای خانه برای کارهای خود استفاده کنند. بازسازی ساختمان مسکونی یا تجاری به طرق مختلفی انجام می شود که یا شامل دیوارها، کف پوش، سقف، نما و وسایل خانه می باشد و یا بودجه ها محدود تر است و مجبور به تغییرات لازم و جزیی و تغییر وسایل خانه می شویم.

  • یک چیدمان اصولی بر مبنای اصول ریاضی فرمول‌های ساده‌ای دارد که اگر آن را فرابگیرید.
  • از مزیت‌های این سبک این است که در ترکیب لوازم می‌تواند تعادل متناسبی ایجاد کند و محیطی گرم و آرام را به ارمغان آورد.
  • دکوراسیون داخلی از سبک ها و گرایش های متنوعی پیروی می کند و آنها را با هم به ارمغان می آورد تا سبک شخصی کاربر را بیان کند.
  • این را به یاد داشته باشید و موارد لازم را برای چیدمان دکوراسیون را رعایت کنید.

شرکت مجله خبری آذین دکور خانه سروچین در 1395 با گردهم آمدن گروهی از فارغ التحصیلان رشته های عمران، معماری و طراحی داخلی تشکیل شد. هدف ما ارائه جدیدترین طرح های بازسازی ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری و اجرای مدرن ترین روش های طراحی دکوراسیون داخلی در کلیه مناطق تهران و کرج میباشد. ما در گروه بازسازی ساختمان سروچین همواره تلاش میکنیم همزمان با حفظ کیفیت کار بازسازی، قیمتی مناسب و ارزان و متناسب با هزینه و بودجه شما ارائه دهیم.

اما رایج ترین سبک ها در دکوراسیون داخلی کدامند؟

در واقع می توان گفت مینیمال به معنای حذف همه زرق و برق هاست. دیگر اینکه برای خارج شدن محیط از یکنواختی از رنگهای متضاد استفاده می شود. هیچ گونه زرق و برقی در وسایل موجود در دکوراسیون دیده نمی شود.

بیشترین فضای داخلی که جلوی چشم و دید هر بیننده ای جلوه‌گری می‌کند دیوارها هستند و رنگ و بافتی که در دیوارهای یک خانه به کار می رود توجه داشته باشید که فضای خانه شما با استفاده از طرح درنظر گرفته شده، جذاب تر خواهد شد. استفاده از طرح ها و رنگ های مختلف، تاثیر زیادی در زیباتر شدن دکوراسیون خانه شما دارند. مثلا شما با استفاده از رنگ یا طرح مناسب (مثل کاغذ دیواری یا برچسب) میتوانید برخی از نقص های دیوار را بپوشانید. همچنین طرح ها یا رنگ ها میتوانند فضای خانه شما را از آنچه که هست، بزرگتر نشان دهند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون