عکس دکوراسیون داخلی منزل عکس دکور | azindekor

رنگ‌های تیره می‌توانند دکوراسیون داخلی منزل کوچک را کوچک‌تر و دلگیره جلوه دهند. ایده های بیشتر برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک را اینجا بخوانید. حتی دستشویی و حمام نیز بخش‌های مهمی ‌از طراحی دکوراسیون داخلی منزل هستند. ایده‌های زیادی برای دیزاین و دکوراسیون سرویس بهداشتی وجود دارد.

http://belaltour.ir

پس بهتر است در مجله خبری آذین دکور وسایل و قرار گیری آنها به این مورد توجه زیادی داشته باشید و از شلوغی زیاد و قرار دادن وسایل مجلل پرهیز کنید. انتخاب مبلمان مناسب در آشپزخانه نیز از عوامل مهم است که می‌تواند تغییر زیادی در زیباتر جلوه کردن آشپزخانه‌های بزرگ و کوچک به شمار رود. شاید شما هم دوست داشته باشید در طراحی داخلی منزل خود از آینه های دکوراتیو استفاده کنید اما ندانید بهترین مکان برای نصب آنها کجاست؛ پس با ما همراه باشید. از این مسئله که بگذریم، اگر اصلاً حالتی را در نظر بگیریم که قدمت مبلمانمان هم با هم هماهنگی داشته باشد، باز هم گنجایش فضای ما به حد کافی نیست. حال اگر بخواهید بدانید که راهکار چیست؟ باید بگوییم که اگر در تصویر زیر مشاهده کنید، می‌بینید که مبلمان با خط و خطوط مشخص در کنار بوفه قرار گرفته و بوفه در جایی واقع شده که فقط مثل این است که باید قرار می‌گرفته و هیچ کاربردی ندارد. مثل این است که ما مقداری وسایل اضافه داریم و می‌خواهیم آن‌ها را در جایی دپو کنیم.

  • از ترکیبات مؤثر رنگ کرم می‌توان به دیوارهای کرم روشن و مبلمان و دکور سبز اشاره کرد.
  • اما گاهی اوقات نحوه چیدمان دکوراسیون منزل تبدیل به یک دغدغه برای افراد آن خانه، خصوصاً خانم خانه می‌شود.
  • ولی سبک های دیگری نیز وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد.
  • به عنوان مثال، سبک دکوراسیون داخلی سنتی فرانسوی هم زمانی مدرن به شمار می‌رفته ولی در حال حاضر جزء دکوراسیون سنتی و کلاسیک به شمار می‌رود.
  • فضاهای مختلف از ساختمان های مختلف از جمله مسکونی، اداری، فروشگاه، هتل و غیره به لحاظ ایجاد یک دکوراسیون ایده آل بررسی شده و به همراه تصاویر مربوطه برای کاربران در دسترس قرار گرفته شده است.

توجه داشته باشید که استفاده از رنگ‌های تیره در دکوراسیون خانه های کوچک چندان توصیه نمی‌شود. ایده های کاربردی و مفید بیشتر را در مطلبدکوراسیون پذیرایی کوچک بخوانید. منظور نحوه انتخاب، چیدمان و دیزاین مناسب اجزای دکوراسیون داخلی قسمت‌های مختلف خانه چون پذیرایی، نشیمن، اتاق‌ها، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است. از دید بسیاری افراد، چیدمان و دیزاین دکوراسیون داخلی منزل کار ساده‌ای است و این کار تنها با به‌ کارگیری سلیقه شخصی افراد امکان‌پذیر است. پارتیشن بندی نیز از موارد مهم در تعیین چیدمان دکوراسیون داخلی منزل و جدا کردن فضاهای مختلف است که بیشتر برای خانه‌های بزرگ با متراژ بالا و پلان باز به کار می‌رود. با این کار می‌توان به راحتی سالن‌ها یا اتاق‌های بزرگ را به قسمت‌‌های کوچک‌تر و کاربردی‌تر تقسیم کرد.

سبک دکوراسیون مینیمال

یکی از اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی و چیدمان، عدم تطابق مبلمان با سبک منزل است. اگر سبک مدرن را برای خانه خود انتخاب کرده‌اید اما همچنان طرفدار مبلمان کلاسیک هستید، بهتر است مدل‌های ساده آن‌ها را انتخاب کنید. استفاده از پرده‌ها و رومیزی‌های گل دار و رنگارنگ، کابینت‌هایی با رنگ‌های روشن و شاد و همین طور کاربرد طرح‌های شلوغ و خاص در کاغذ دیواری و کف آشپزخانه از ویژگی‌های بارز یک آشپزخانه به سبک انگلیسی است.

راهنمای چیدمان وسایل منزل

تابلوهای نقاشی، عکس‌های معروف، تابلوهای خوش‌نویسی، تابلو فرش‌ها و بسیاری از موارد دیگر که بسته به سلیقه و هماهنگی با دکور منزل باید باشد، گزینه‌های پیشنهادی خوبی برای زیبایی منزل به شمار می‌روند. سپس از بین آنها بهترینها را انتخاب کرده و مابقی را حذف می کنید. حتی شما می توانید وسایل نو خریداری شده را با رنگ و سمباده به طرح های قدیمی بدل کنید.

استفاده از رنگ های روشن در چیدمان خانه های کوچک

توسط دکور

دکوراسیون