طراحی دکوراسیون اتاق خواب با بیش از 10 مدل عکس آجر آنلاین | azindekor

از لحاظ بصری هم آویزهای نور بسیار زیبا هستند و از طراحی‌های متنوعی برخوردارند به همین دلیل با هر سلیقه‌ای هماهنگ می‌شوند. برای حفظ انسجام اتاق خوابی با دیزاین اتاق خواب مدرن، نیاز است تک تک عناصر آن متناسب با آن انتخاب شوند. در این میان سرویس خواب یکی از تاثیرگذارترین این عناصر در وجهه ی کلی فضا محسوب می شود. سرویس خواب مدرن و اسپرت همان گزینه ای است که برای اتاق خواب مدرن خود به دنبال آن هستید.

http://belaltour.ir

اگر در بازار به دنبال مجله خبری آذین دکور خواب جدید می گردید، تختی را در نظر بگیرید که در قسمت پایینش کشو برای وسایل داشته باشد. اگر فضای شما آنقدر محدود است که کشوها به سهولت باز نمی شوند، از سطل های تزئینی در زیر تخت، برای ذخیره سازی وسایل استفاده کنید. خانه شیک و لاکچری | خانه مدرن | دکوراسیون شیک تجربه زندگی در یک خانه شیک و لاکچری آرزوی هرکسی است. در این مطلب دکوراسیون خانه مدرن با ویژگی هایی همانند یک هتل 5 ستاره را بررسی کرده ایم. ایده کاشی آشپزخانه | دیوار آشپزخانه | کاشی مدرن ایده های جذاب برای کاشی آشپزخانه به شما کمک می کند آشپزخانه ای شیک و مدرن با دیواری جذاب داشته باشید. شاید گاهی قرار دادن تختخواب در اتاق خواب غیرممکن و سخت باشد که در این صورت می‌توانیم از مبل‌های تختخواب شو استفاده کنیم.

  • دوم؛ یک کمد دیواری بزرگ و جادار با درب ریلی، ارتفاع تا سقف و یک آینه قدی در نظر بگیرید.
  • در حالی که هیچ رنگی از نظر فیزیکی نمی تواند متراژ مربع شما را گسترش دهد، اما سایه مناسب می‌تواند به اتاق بزرگ‌تر اشاره کند.
  • جهت مشاهده و خرید محصولات دکوراسیون به فروشگاه معماریان مراجعه کنید.
  • طی سال‌های اخیر، سبک مینیمال محبوبیت چشمگیری پیدا کرده است و علت آن هم استفاده از رنگ‌بندی محدود و آرامش‌بخش، مبلمان و تخت‌های بدون تاج ساده است.
  • چیدمان داخلی منازل در قسمت های مختلف مثل آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و غیره دارای اهمیت های مختلفی است اما هیچ کدام از آنها نباید نادیده گرفته شوند زیرا هر کدام از آنها تاثیر خاص خودشان را بر روی زندگی شما خواهند داشت.
اگر اتاق خوابی ساده و شیک می پسندید، احتمالا سبک مدرن یا مینیمال مناسب سلیقتان است. سبک های روستیک، صنعتی و بوهو مناسب افرادی با سلیقه خاص می باشد. برای مثال اصول اولیه طراحی برای داشتن اتاق خوابی مدرن شامل موارد زیر می شود.

دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن

می‌توانید از آباژور، لامپ‌های بالا یا کنار تخت، لامپ‌های دیواری و… استفاده کنید تا سبک‌های مختلف نورپردازی و رنگ‌های مختلف نور را به اتاق خواب اضافه کنید. البته در اضافه کردن منبع‌های مختلف برای نورپردازی، زیاده‌روی کنید. این کار را می‌توانید با اضافه کردن رنگ‌های متعدد و متریال‌های مختلف انجام دهید اما چیزی که معمولا فراموش می‌شود، استفاده از منابع مختلف برای نورپردازی اتاق خواب است. چیدمان سرویس خواب و میز آرایش باید به نحوی باشد که علاوه بر ایجاد ترکیبی زیبا در اتاق خواب از شلوغی در مسیرهای تردد جلوگیری شود. اگر به دنبال طراحی اتاق خوابی شیک هستید، المان های لوکس را فراموش نکنید. به این جهت سعی کنید از انواع المان هایی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، استفاده کنید.

مدل پرده اتاق خواب

سرویس خواب شما باید در سبکی انتخاب شود که سبک کلی منزل از آن پیروی می‌کند. به طور مثال اگر سبک دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی و آشپزخانه خود را از نوع مدرن انتخاب کرده اید بهتر است قسمت اتاق خواب شما هم دارای سرویس خواب مدرن باشد که از این سبک پیروی کند. وجود چراغ در بالای تخت خواب یکی از ویژگی های مهم در طراحی اتاق خواب بوده که باعث ایجاد راحتی بیشتر می شود. معمولا برای ایجاد چنین امکانی از آباژور هایی استفاده می شود که بر روی میز های پاتختی قرار داده می شوند. اما یکی از ترند های محبوبی که در اتاق خواب های نسل جدید پیش روی ما قرار می گیرد، لوستر های سقفی ای هستند که دقیقا بالای تخت خواب از سقف آویزان می شوند. چنین نور پردازی ای در اتاقی باریک، هم باعث ایجاد فضایی شلوغ نخواهد شد و هم چنین باعث می شود تا سقف از آن چه که هست بلند تر دیده شده و طبیعا فضایی دلباز تر ایجاد شود.

راهنمای طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب

توسط دکور

دکوراسیون