طراحی دکوراسیون اتاق خواب با بیش از 10 مدل عکس آجر آنلاین | azindekor

مجله خبری آذین دکور محل قرار گیری تخت خواب، حالتی است که از هر طرف آن بتوانید بدون دردسر بلند شوید. البته این نوع چیدمان فضای اتاق خوابتان را متعادل و زیباتر نیز جلوه می دهد. ستفاده از بالشت‌ها و ملحفه‌های نرم و راحت، همراه با پرده‌های سفید و روشن در کنار گل‌های طبیعی. توجه کنید که در نورپردازی اتاق خواب، استفاده از شمع و ریسه‌های تزئینی ال ای دی، بسیار مهم هستند و می‌توانند فضای اتاق را رمانتیک و عاشقانه‌تر کنند. از رنگ های روشن و ساده بدون تزیینات شلوغ برای کمدها استفاده کنید.

  • اگر بیشتر وسایل شما از رنگ‌های خنثی مثل سفید است، می‌توانید تابلوهایی با رنگ‌های متنوع‌تر به دیوار بزنید.
  • نکته اساسی در طراحی دکوراسیون داخلی هر اتاق خوابی این مورد است که اتاق خواب قرار است برای چه افرادی و با چه سلایقی چیدمان و طراحی گردد.
  • می توانید یکی از دیوارها را رنگ کنید و یا از کاغذ دیواری صورتی استفاده کنید.
  • حالا یک نگاهی به مدل دکوراسیون اتاق خواب شیک، مدرن و اغلب ساده ای که در این مطلب برای شما جمع آوری کرده ایم بیاندازید، ایده ها را مطالعه کنید و بعد سروقت تغییر دکوراسیون اتاق خواب تان بروید.
ما در دو مقاله مجزا به تاثیرات شگفت انگیز وجود گیاهان آپارتمانی در منزل پرداخته ایم. در این بخش می توانیم به شما بگوییم وجود گیاهان آپارتمانی در اتاق خواب شما قطعا می تواند موجب آرامش بیشتر شما گردد. ضمنا نگهداری از گیاهان آپارتمانی موجب افزایش کیفیت هوای اتاقتان می گردد. به شما توصیه می کنیم قبل از هر تغییری در دکوراسیون اتاق خواب خود و یا تصمیم جدیدی برای تزیین اتاق خواب ، این مقاله را مطالعه کنید. بهترین حالت این است که بدانید هدفتان از دیزاین اتاق خواب یا تغییر دکور اتاق خواب چیست.

برای اطلاع از “هزینه دکوراسیون اتاق خواب” با پاسخ به چند

در اتاق خواب با دو پنجره بهتر است از پرده­ های ساده استفاده کنید تا باعث شلوغی فضای اتاق خواب نشود. اغلب خانه­ های ایرانی اتاق خواب­ های مربعی و یا مستطیل شکل دارند که این فرم­ ها برای چیدمان و دکور کردن کار را راحت ­تر می­ کنند. ولی گاهی ممکن است با توجه به نقشه ساختمان، فرم منحنی و یا نامنظم داشته باشد.

http://belaltour.irبه علاوه پیشنهاد می‌شود، از دکوری و تزئینی به صورت محدود استفاده کنیم و وسایلی را که به آنها نیاز داریم در اتاقمان قرار دهیم. توجه داشته باشید که نور وظیفه ای، نوری است که روشنایی لازم برای مطالعه و آرایش کردن را در اتاقتان به صورت مخصوص تامین می کند. همچنین سعی کنید این هماهنگی، بین اثاثیه اتاقتان نیز وجود داشته باشد.

اتاق خواب با دیوارهای سفید همیشه محلی مناسب برای انواع چیدمان است. رنگ های تیره و خنثی احساس آرامش به فضای اتاق می بخشد و رنگ های روشن باعث تقویت روحیه می شود. همچنین می توانید از چند رنگ در کنار هم، یا از تیره و روشن یک رنگ برای رنگ آمیزی دیوار های اتاق استفاده کنید. قرار گرفتن تعداد زیادی عناصر مانند تصویر زیر لذت بصری خاصی به دکور اتاق بخشیده است.

استفاده از کمد با درهای کشویی در دکوراسیون اتاق خواب کوچک

توسط دکور

دکوراسیون