سبک دکوراسیون مدرن چیست ؟ آشنایی با سبک طراحی مدرن مبل سنتر | azindekor

البته که بسیاری از افراد اعتقاد دارند سبک دکوراسیون مدرن یعنی استفاده از رنگ تیره به همراه یک رنگ خنثی و روشن که از دلگیر شدن فضا جلوگیری کند. بنابراین مبلمانی انتخاب کنید که با سبک چیدمان شما همخوانی داشته باشد. این ممکن است در برخی از خانه‌هایی که به جای کانسپت باز، اتاق‌های بسته ارائه می‌کنند پرهزینه باشد. اما می‌توانید با استفاده از رنگ، پارچه و مبلمان ظاهر فضاهای باز را ایجاد کنید.

http://belaltour.irبا این‌که سبک مدرن با رنگ‌های خنثی شناخته می‌شود، ولی در این سبک می‌توانید هر آن‌طور که می‌خواهید دکوراسیون کنید. رنگ‌های استفاده شده در این دکوراسیون ترکیبی از رنگ‌های آبی، زرد و صورتی است؛ با این حال رنگ غالبی که برای خود انتخاب کرده، رنگ آبی است. سبک مدرن بهترین انتخاب برای خانه‌های کوچک و نقلی است؛ زیرا ضروری‌ترین وسایل در دکوراسیون منزل به کار می‌رود. این وسایل مدرن نیز حجم کمی دارند و کم‌ترین فضا را به خود اشغال می‌کنند. بنابراین، طراح این منزل بهترین سبک را برای دکوراسیون آن انتخاب کرده است.

دکوراسیون داخلی مدرن

میز غذاخوری از چوب درجه یک با تزیینات بسیار ساخته شده و بسیار لوکس است. رنگ‌هایی مانند مشکی و طوسی تیره بیشترین کارایی را در دکوراسیون پذیرایی دارد. فضایی مدرنی که در حمام و دستشویی می خواهید ایجاد کنید، نباید بیش از حد شلوغ باشد. پس تا حد امکان سعی کنید شوینده ها و لوازم بهداشتی را در کابینت های روشویی و قفسه های درب دار قرار دهید.

  • سبک مینیمالیسم بیشتر یک فلسفه است تا یک سبک طراحی خاص، و از این ایده پیروی می‌کند که « کمتر، بیشتر است » علاوه براین تاکید می کند شکل خانه باید از عملکرد آن پشتیبانی کند.
  • در دکوراسیون مدرن برخلاف سبک کلاسیک که اکثر مبلمان به صورت از پیش آماده شده و ست خریداری می شوند، می توان مبل های مختلف را در کنار هم به کار برد.
  • بسیاری از افراد از مبلمانی با چارچوب فلزی به رنگ نقره‌ای، طلایی و مشکی استفاده می‌کنند که طرح‌های صاف و هندسی دارد.
برای اینکه مجله خبری آذین دکور مدرن پذیرایی خود را از شلوغی دور نگه دارید، مبلمانی که دارای فضای داخلی هستند را انتخاب کنید. از اینها می توان برای ذخیره هر چیزی که نیازی به دیدن ندارد یا هر روز استفاده نمی شود استفاده کرد. دکوراسیون پست مدرن در هسته خود تلاشی برای رهایی از رویکرد عملی، خاموش و اغلب غیرشخصی دکوراسیون مدرن بود. دکوراسیون پست مدرن از چیزهای غیر متعارف، زرق و برق دار و عجیب تجلیل می کند. با این ایده که طراحی نیازی به پیروی از قوانین ندارد، سبک پست مدرن منعکس کننده دیدگاه های اجتماعی در حال ظهور است. عناصر ناهماهنگ با هم جمع شدند تا ظاهری عجیب و غریب ایجاد کنند و تعریف عملکرد یک آیتم را ساده تر کنند.

طراحی دکوراسیون مدرن فارغ از جنسیت

فلز از عناصر مدرن است و بسیاری از وسایل و مبلمان امروزی را تشکیل می دهد. منظو از سبک مدرن در طراحی داخلی، یک دوره خاص است که تاریخ را به پیش و پس از خود تقسیم می‌کند. این سبک از حدود قرن بیستم، یعنی دهه ۱۹۴۰ تا ۱۹۶۰ رواج پیدا کرد و پس از جنگ جهانی دوم در آمریکا رونق گرفت. می‌توانید از کاشی‌های کار شده‌ی شیشه‌ای که برای زیباسازی بخش‌هایی از خانه بهره بگیرید. فرقی نمی‌کند که به طور دقیق در کدام قسمت از طراحی داخلی از آن استفاده شود، در نهایت به خاطر خاص و تفاوت بودن تاثیری چشم‌گیر خواهد داشت.

طراحی دکوراسیون مدرن برای خانه های کوچک

توسط دکور

دکوراسیون