دکوراسیون منزل ۲۰۲۳ بهترین دکوراسیون منزل 1402 دکوراسیون منزل ساده | azindekor

اگر دقت کافی در حین طراحی نداشته باشید ممکن است اتاق یکنواخت، غیر زیبا و خسته کننده شود. در صورتی که عنصر شخصی سازی حذف شود، تمام خانه ها با یک نوع مبلمان و لوازم جانبی پدیدار می شوند. بنابراین به طور اساسی شخصی سازی است که ویژگی های خاص دکور یک خانه را تعیین می کند. به عنوان مثال یک ساعت دیواری قدیمی که از گذشته مانده است جزو ویژگی های خاص یک اتاق نشیمن است.

برای هماهنگی در دکوراسیون داخلی منزل، باید از طرح ها و رنگ های مشابه در مبل، پرده، کوسن مبل و … استفاده نمایید. یکپارچگی در طراحی بسیار مهم است ولی اگر بیش از اندازه از آن استفاده نمایید ممکن است برای شما کسالت آور و تکراری گردد. که با چیدمان وسایل مد روز و مناسب با سلیقه نسل جوان امروزی متناسب می باشد.

http://belaltour.ir

می‌توان در آشپزخانه نیز قسمتی از دیوار را با اشکال هندسی طراحی کنید. استفاده زیاد از اشکال هندسی فضای خانه را شلوغ و پرهرج و مرج می‌کند. خرید لوازم و قرار دادن آن‌ها در منزل جلوی دست و پای شمارا می‌گیرد و خود لوازم نیز آسیب می‌بینند. اگر از طرح ایجادشده خوشتان نمی‌آید به‌راحتی می‌توانید آن‌ را تغییر دهید. در این راستا هیچ اشکالی ندارد اگر سری به مجله‌های دکوراسیون منزل بزنید و نتیجه کار طراحان مشهور را ببینید.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک با پذیرایی نقلی

مجله خبری آذین دکور– امروزه روش‌های متعددی برای پوشش کف ساختمان وجود دارد. متریال متنوع موجب شده‌اند که هر ساختمان با یک پوشش ارائه شود. در ادامه با فعالیت و خدمات پرده کاران، به عنوان یکی از نصابان متخصص و با تجربه در نصب پرده بیشتر آشنا خواهید شد. ارتباط با گروه معماری آرکا از طریق شماره های تماس و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام آرکا میسّر و امکان پذیر است.

  • شما هم اگر به دکوراسیون بخش‌های مختلف خانه و دیزاین هر چه زیباتر آن علاقمندید، می‌توانید با کمک این مطلب و کارشناسان چیدانه بهترین و زیباترین دکوراسیون داخلی را در منزل خود داشته باشید.
  • هنگام خرید اثاثیه، به‌ویژه مبلمان، حتماً کیفیت آن را نیز در نظر بگیرید.
  • در ساختمان‌های قدیمی، کمد دیواری به‌وسیله‌ی دیوارکشی و چهارچوب فلزی انجام می‌شد که این متریال ها موجب کوچک شدن فضای اتاق می‌شدند.
  • اما یک راه حل بسیار آسان برای آن وجود دارد که با بکارگیری آن علاوه بر پر کردن فضای خالی می توان به صورت بهینه از آن فضا اسفاده کرد.
  • برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه با کمترین هزینه، تغییر رنگ و طرح بین کابینتی ها، تغییر رنگ بخش هایی از فریم پنجره با یک اسپری رنگ و خلاقیت های اینچنینی می تواند نمای متفاوتی ایجاد کند.

زیبایی در چشم بیننده است پس اگر دوست دارید اتاق شلوغی داشته باشید، استفاده بیشتر از فضای منفی برای شما مناسب است. این در حالی است که به عنوان یک قاعده کلی، مسیر رفت و آمد در اتاق باید حداقل ۱ متر عرض داشته باشد، در حالی که فاصله بین مبل و میز، در حدود ۵۰ سانتی‌متر مناسب است. فضای مثبت جایی است که اشیاء (مانند مبل و صندلی‌ها) در آن قرار گرفته‌اند، در حالی که فضای منفی به فاصله بین آن‌ها اشاره دارد و شامل فضاهایی برای حرکت در اتاق و همچنین قسمت‌هایی است که برای جلوگیری از شلوغی خالی گذاشته شده است. در این رابطه به شما هشدار می دهیم که رها کردن تخت در گوشه اتاق، فضای بیشتری را اشغال خواهد کرد. اما اگر اتاق کوچکی دارید این کار را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم.

آموزش جامع پروژه محور معماری کلاسیک با ۳dsmax

توسط دکور

دکوراسیون