دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی آشپزخانه به سبک انگلیسی خدمت از ما | azindekor

نکته ایی که در این سبک بسیار چشمگیر است این است که در هر گوشه ایی از فضا سبک های مدرن، کلاسیک، روستیک و غیره دیده می شود ولی در کل فضا انسجام و هماهنگی وجود دارد. همین حالا سیاست و برنامه های خود را برای تغییر دکوراسیون یادداشت کنید. مراحل را به صورت کلی بنویسید و لطفا اگر نمی دانید چطور باید کارها را انجام دهید، برای این تغییرات بسیاز هزینه بر، حتما از راهنمایی های یک طراح و دکوراتور با تجربه استفاده بفرمایید.

http://belaltour.ir

نور طبیعی همیشه یکی از عناصر مهم در دکوراسیون خانه سنتی ایران بوده است. رقص تابش های نور در میان عناصر دکوراتیو باعث روشنی فضا و گرمی بخشیدن به محیط میشود. نور باعث افزایش انرژی مثبت و از بین رفتن انرژی های منفی میشود.

چه نوع سبک دکوراسیون داخلی برای چه خانه ای بهتر است؟

ابعاد تمامی این‌ها هم باتوجه به فضایی که در اختیار دارید باید انتخاب شود؛ نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک، کاملا متناسب فضا. گاهی اوقات اتاق‌های خواب علاوه بر عملکرد اصلی، فضایی برای کار یا درس هم محسوب می‌شوند، پس باید این مساله در دکوراسیون اتاق خواب در نظر گرفته شود. پس با درنظر گرفتن سبک دلخواه مثل هر فضای دیگری، برویم دکوراسیون داخلی اتاق‌های خواب را با هم بررسی کنیم. اتاق خواب منزل باید مکانی راحت‌تر از سایر بخش‌های منزل باشد.

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل کوچک شماره 8

در مجله خبری آذین دکور داخلی ساختمان های مسکونی باید تمام اجزای داخلی منزل را با هم هماهنگ نمایید. تناسب بین سالن پذیرایی، آشپزخانه و اتاق ها برای ایجاد فضایی آرام و دل گرم مهم است و نباید از آن غافل شوید. از مهم ترین عوامل در طراحی زیبا ترین دکوراسیون داخلی منزل، رنگ آمیزی است.

استفاده از نورپردازی

اتفاق که برای این دکوراسیون افتاده است، دقیقاً مصداق همین موضوع است. شمسه از قرینه سازی و تقارن یک طرح کوچک روی سطحی گسترده تر ایجاد میشوند. اینگونه طراحی یکی از روش ها های سنتی ساخت انواع وسایل دکوراتیو در ایران است که امروزه طرفداران زیادی جهت تزئین دیوار به سبک سنتی دارد. میتوانید کوراسیون منزل را با استفاده از عناصر مربوط به دوره شاه یا دوره قاجار و … بکار بگیرید. تمام این موارد را میتوان به نوعی طراحی دکوراسیون سنتی محسوب کرد.

  • بهتر است که با حداقل امکانات بازسازی ساختمان و بازسازی خانه انجام شود.
  • مساله دیگری که در تناسبات دکوراسیون داخلی اهمیت دارد، رعایت نسبت در چیدمان است.
  • هنگام انتخاب مبلمانتان هدفتان خرید آن‌هایی باشد که پایه‌هایی کوتاه نسبت به زمین داشته باشد.
  • این روش مهم و آسان فضاهای بزرگتر را به فضا های کوچک تر تقسیم بندی کردن؛ می باشد.
  • می دانیم که مهم ترین اصل در داشتن دکوراسیون داخلی منزل، داشتن حس آرامش و راحتی نسبت به آن است.

توسط دکور

دکوراسیون