دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی آشپزخانه به سبک انگلیسی خدمت از ما | azindekor

شابی شیک برگرفته از طراحی‌های قدیمی و آنتیک فرانسوی و مبلمان تقریباً راحت استو از همه مهم‌تر سبک زندگی قدیمی و بدون محدودیت زمانی را ارائه می‌دهد. به‌عنوان‌مثال در اتاق بالا باوجود لایه گذاری و عمق، یک کاناپه‌ی توپر بژ سنتی،فرش ایرانی و صندلی‌های مربوط به دوره‌ی لویی پنجم، نکته‌ای که آن را از سایر اتاق‌های سنتی جدا می‌سازد وجود پایه‌ی چراغ و تابلوی هنری به سبک معاصر است. نکته‌ی قابل‌توجه در این بخش سادگی اتاق‌ها و استفاده از پارچه‌های بدون طرح و دکوری‌هایی با کاربرد دوگانه است.

طراحی و دیزاین‌های مختلف دکوراسیون داخلی منزل

در این سبک به دلیل استفاده از رنگ های خنثی احساس آرامش زیادی در این منازل داریم. که از تمام فضاهای خانه به بهینه ترین نحوه ممکن استفاده نمایید. رنگ لوازم منزل باید با رنگ دیوار ها، فرش، پرده و غیره متناسب باشد. چون در اکثر منازل رنگ غالب در دیوار ها و فرش و چیز های دیگر به کار می رود.

  • مبلمان و تزیینات در این سبک دارای نقوش با پیج و خم ظریف است.
  • سبک دکوراسیون داخلی ایرانی به قدری گسترده و دارای جزئیات زیادی است که می‌توان این سبک را به چند دسته تقسیم‌بندی کرد.
  • اما نکات بسیار مهمی در زمینه دکوراسیون خانه وجود دارد که با آشنایی با آن‌ها می‌توانید بهترین استفاده را از فضای منزل داشته و چیدمان و دیزاین هر چه زیباتری برای دکوراسیون داخلی خانه خود داشته باشید.
  • شک نکنید رعایت همین یک نکته، تغییر مناسبی در چیدمان خانه‌ های کوچک خواهد داد.

شما اصلاً برای مجله خبری آذین دکور فضایی که حدوداً ۴ در ۸ متر است، اجازه ندارید دو فضای بزرگ نشیمن و پذیرایی را با هم ترکیب کنید. زیرا خود قسمت پذیرایی منزل، فضای بزرگی را می‌طلبد و اولین ایراد این است که ما در اینجا پذیرایی را به سمت اتاق خواب ها برده‌ایم و اصلاً فضا گنجایش دو بخش به این شکل را ندارد. پس اولین اشکال این است که بیش از حد مجاز در فضا، لوازم چیدمان شده است. بزرگ‌ترین اشتباه در چیدمان دکوراسیون داخلی با توجه به تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، این است که عناصر و المان‌هایی که در کنار هم چیده می‌شوند، هیچ ارتباطی با یکدیگر و همچنین فضای مورد نظر، ندارند.

استفاده از چندین طرح رسمی و غیر رسمی در نوع معماری و دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی آن را به یکی از پر طرفدارترین روش‌های دکوراسیون منزل به سبک اروپایی تبدیل کرده است. استفاده از قاب عکس های زیبا با عکس های خود و فرزندان در تزیین دکوراسیون داخلی منزل. اگر اتاق را رنگ جدیدی زده اید، رنگ قاب عکس ها را نیز با رنگ اتاق هماهنگ کنید. اگر تغییری در رنگ اتاق نداشته اید، قاب عکس را از روی دیوار بردارید؛ رنگ مورد علاقه و متناسب با یک میز به آنها بزنید و روی میز، با طراحی زیبا بچینید. سعی کنید از رنگ‌های متنوع در طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان استفاده نمایید.

بهترین بسته آموزش انیمیشن سازی در تری دی مکس (کاملا پروژه محور)

از طرفی در دکوراسیون خانه‌های امروزی معمولا آشپزخانه رابطه‌ تنگاتنگی با پذیرایی و نشیمن دارد و عملا دکوراسیون آشپزخانه را می‌توان بخشی از دکوراسیون هال و پذیرایی نیز دانست. دکوراسیون آشپزخانه بیشتر از هر فضایی در خانه می‌تواند منعکس‌کننده بستر فرهنگی شما باشد. همانطور که می دانید طراحی دکوراسیون داخلی منزل فرایندی است که نیاز به دانش و هنر دارد و به کارگیری آن در هر فضایی متفاوت است و مطابق برخی المان ها انجام می شود بنابراین برای القای حس خوب در خانه توجه به نکات ریز حائز اهمیت است. از جمله مواردی است که در این سبک دکوراسیون به آنها پرداخته می‌شود. مهمترین نکته در دکوراسیون سبک سنتی ساده‌گرایی و دوری از تجملات و زرق و برق است.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون