دکوراسیون مدرن چیست و چگونه طراحی می شود؟ +تصاویر مقالات دکوراسیون داخلی دکورلند | azindekor

همچنین لوسترهای نصب شده در این منزل طراحی متفاوت و خلاقانه‌ای دارند و به سبک مدرن نزدیک‌ترند. سایر مبلمان مثل میز عسلی، میز جلو مبلی، کنسول و میز تلویزیون از ام‌دی‌اف سفید قهوه‌ای طراحی شده‌ و فضای مدرنیته خانه را بیشتر نمایان کرده‌ است. همانند سبک مدرن در این دکوراسیون سعی شده تا تنها المان‌ها ضروری به کار برده شوند. آشپزخانه هم جزو بخش‌های مهمی در خانه است که باید هماهنگ با اتاق‌های دیگر به سبک مدرن دکوراسیون شود. از این رو، در این خانه هم از هایگلاس برای طراحی و ساخت کابینت‌ها استفاده شده است. همان‌طور که گفتیم، رنگ روشن مناسب خانه‌های مدرن است؛ آشپزخانه و کابینت‌ها نیز از این موضوع مستثنی نیست و رنگ روشن آن‌ها می‌تواند خانه را روشن و همیشه پاک نشان دهد.

سبک مدرن در فضاهای مختلف

فلز از عناصر مدرن است و بسیاری از وسایل و مبلمان امروزی را تشکیل می دهد. منظو از سبک مدرن در طراحی داخلی، یک دوره خاص است که تاریخ را به پیش و پس از خود تقسیم می‌کند. این سبک از حدود قرن بیستم، یعنی دهه ۱۹۴۰ تا ۱۹۶۰ رواج پیدا کرد و پس از جنگ جهانی دوم در آمریکا رونق گرفت. می‌توانید از کاشی‌های کار شده‌ی شیشه‌ای که برای زیباسازی بخش‌هایی از خانه بهره بگیرید. فرقی نمی‌کند که به طور دقیق در کدام قسمت از طراحی داخلی از آن استفاده شود، در نهایت به خاطر خاص و تفاوت بودن تاثیری چشم‌گیر خواهد داشت.

http://belaltour.ir

با این‌که سبک مدرن با رنگ‌های خنثی شناخته می‌شود، ولی در این سبک می‌توانید هر آن‌طور که می‌خواهید دکوراسیون کنید. رنگ‌های استفاده شده در این دکوراسیون ترکیبی از رنگ‌های آبی، زرد و صورتی است؛ با این حال رنگ غالبی که برای خود انتخاب کرده، رنگ آبی است. سبک مدرن بهترین انتخاب برای خانه‌های کوچک و نقلی است؛ زیرا ضروری‌ترین وسایل در دکوراسیون منزل به کار می‌رود. این وسایل مدرن نیز حجم کمی دارند و کم‌ترین فضا را به خود اشغال می‌کنند. بنابراین، طراح این منزل بهترین سبک را برای دکوراسیون آن انتخاب کرده است.

برای اینکه دکوراسیون مدرن پذیرایی خود را از شلوغی دور نگه دارید، مبلمانی که دارای فضای داخلی هستند را انتخاب کنید. از اینها می توان برای ذخیره هر چیزی که نیازی به دیدن ندارد یا هر روز استفاده نمی شود استفاده کرد. دکوراسیون پست مدرن در هسته خود تلاشی برای رهایی از رویکرد عملی، خاموش و اغلب غیرشخصی دکوراسیون مدرن بود. دکوراسیون پست مدرن از چیزهای غیر متعارف، زرق و برق دار و عجیب تجلیل می کند. با این ایده که طراحی نیازی به پیروی از قوانین ندارد، سبک پست مدرن منعکس کننده دیدگاه های اجتماعی در حال ظهور است. عناصر ناهماهنگ با هم جمع شدند تا ظاهری عجیب و غریب ایجاد کنند و تعریف عملکرد یک آیتم را ساده تر کنند.

تهیه مبلمان و وسایل در دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

در مجله خبری آذین دکور داخلی آشپزخانه مدرن، کابینت های ساده و خطوط تمیز و براق دیده می شوند. به جای کابینت های آراسته با جزئیات مشخص، طراحی کابینت مینیمالیستی و با روکش مشکی، کروم یا فولاد ضد زنگ است. فضایی که با دکوراسیون مدرن دیزاین شود، فضایی بسیار منظم و مرتب می‌باشد. بنابراین این سبک دکوراسیون برای کسانی که به نظم و خلوت بودن محیط اهمیت می‌دهند بسیار مناسب است.

  • بنابراین اگر از کوچک بودن منزل خود رنج می‌برید بهتر است به سراغ دکوراسیون خانه مدرن بروید.
  • تا بهترین استعدادها را جذب کنند و آنها را برای انجام کارهای عالی ترغیب کنند.
  • اگرچه دیوارهای پر از عکس و دیگر چیزهای تماشایی همچنان پرطرفدار هستند، اما مُد فعلی بیشتر به‌سوی نمایش تعداد کمتر کارهای هنری، و تمرکز بیشتر روی خودِ آن هنر تمایل دارد.
  • میتوانید از کوسن ها با طرح و رنگ های خاص یا تابلو ها روی دیوار تاکیدی استفاده کنید.
  • در پی معرفی ویژگی دکوراسیون سبک مدرن ناگفته نماند که از دیگر ویژگی‌ های اساسی این سبک، کاربردی بودن وسایل خانه می‌باشد.

توسط دکور

دکوراسیون