دکوراسیون مدرن چیست و چگونه طراحی می شود؟ +تصاویر مقالات دکوراسیون داخلی دکورلند | azindekor

جنس، بافت، طرح و رنگ این اجزاء می‌توانند به خوبی حکایت از سبک دکوراسیون شما داشته باشند. ، نورپردازی تاکیدی-تزئینی است که از آن برای افزودن عناصر تزئینی و ایجاد تاثیر بصری قوی استفاده می شود. نورپردازی تاکیدی منبعی است که در دکوراسیون مدرن استفاده می‌شود و می‌تواند عناصر خاصی مانند نقاشی‌ها، مجسمه‌ها، ورودی یا ویژگی‌های معماری مدرن را برجسته کند. در طراحی داخلی اداری، دفاتر باید ارزش ارگونومیک، انعطاف پذیری و محیط کاری جذاب تر را ارائه دهند.

  • علاوه بر آن شکل‌های بیضی و دایره ای مانند هم می‌توانند کاربرد زیادی در طراحی داخلی مدرن داشته باشند.
  • زیرا فضای مناسبی برای ترکیب و تطبیق بافت ها، مواد، رنگ ها، کاغذ دیواری ها، چوب و حتی بتن را فراهم می کند.
  • رنگ‌های رایج معمولا سیاه و سفید هستند و برخی از رنگ‌های اصلی ( زرد، قرمز و آبی ) برای تکمیل پالت رنگی استفاده می شوند.
  • تناسب به معنای صرفاً تطابق رنگی نیست، بلکه باید دقت زیادی در انتخاب طرح و الگوهای فرش به خرج داد.

اگر به فکر تزئین یک فضا به این سبک هستید ، در اینجا چند مورد است که باید بدانید. با ریشه در معماری و طراحی آلمانی و اسکاندیناوی ، سبک مدرن ساده و بدون تزئین است و به عصر ماشینکاری متصل است و اغلب از اوایل دهه 1920 تا 1950 یاد می شود. در ادامه به برخی از ویژگی‌های اصلی دکوراسیون مدرن در خانه اشاره می‌کنیم.

http://belaltour.irطیف مجله خبری آذین دکوری استفاده شده در این سرویس ها فقط سیاه و سفید نیست و میتوان از رنگ های ملایم و گوناگون استفاده کرد. در قسمت نهار خوری میتوانید میزهای بزرگ شیشه ای با صندلی های ساده و زیبا انتخاب کنید. با چراغ های روشنایی در بالای میز و تعدادی گل و گیاه میتوانید این فضا را تزئین کنید. وقتی اصل نقشه آزاد و باز رو با سادگی همراه کنید، فضاهای منعطفی به وجود میان که این قابلیت رو دارن به شکل‌ها و کاربری‌های مختلف تغییر کنند.

بزرگترین ایرادی که به این سبک دکور می‌توان گرفت، این مسئله است که چون رنگ‌های تیره بیس طراحی سبک مدرن است، باعث کوچک دیده شدن فضای داخل خانه می‌شود؛ بنابراین به کاربردن آن در خانه‌هایی با متراژ پایین اشتباه و نامطلوب است. اگر تا به اینجای مطلب از رنگ‌های تیره کمی خسته شده‌اید باید به شما بگوییم که سرویس بهداشتی در دکوراسیون مدرن تیره نیست، بلکه با دیوارهایی که با رنگ‌های گرم پوشانده شده طراحی می‌شود. معمولاً برای ایجاد هارمونی در سرویس بهداشتی از نورهای مخفی لایت استفاده می‌شود.

دکوراسیون داخلی مدرن چیست؟

این نوع از منابع روشنایی نیازهای اولیه روشنایی را برای ایجاد یک فضای قابل دسترس فراهم می کنند که در آن کاربران می توانند به راحتی در یک راه امن حرکت کنند. چراغ های سقفی توکار، یا لوسترهای مدرن می توانند نیازهای کلی نور را برآورده کنند. در دکوراسیون مدرن منزل کوچک، استفاده از درهای بزرگ کشویی شیشه ای راهی برای صرفه جویی در فضا است. استفاده از پالت رنگ روشن و لهجه هایی با رنگ هایی نزدیک به رنگ اصلی توهم فضای بزرگتر را در خانه های مدرن ایجاد می کند. استفاده کمتر از اکسسوری یا قرار دادن تنها یک اکسسوری بزرگ نیز در فضاهای مدرن رایج است و به بهینه سازی فضا کمک می کند. رنگ خنثی برای دیوارها، ملافه ها و کف اتاق خواب از ویژگی های بارز سبک مدرن است.

ویژگی سبک مدرن در طراحی داخلی دکوراسیون

توسط دکور

دکوراسیون