دکوراسیون مدرن و 7 ویژگی آن آینه آسان نصب و بک لایت | azindekor

مبلمان مدرن خطوطی صاف و ساده داشته و بدون انحنا، پیچیدگی و بدون جزییات ساخته می‌شوند. روکش‌های مبلمان باید به رنگ‌های خنثی چون سفید، سیاه و طوسی بوده و جنس پارچه‌های رو مبلی باید از جنس نخ، پشم، کتان یا کنف و طبیعی باشد. سبک مدرن در دکوراسیون منزل ایرانی، خصوصا خانه و آپارتمان های جدید که نسبت به فضاهای مسکونی گذشته کوچک تر شده اند و علاوه بر اینکه فضای کمتری برای جای دادن لوازم دارند، مبلمان و اثاثیه بیشتری را هم باید در خود جای دهند! در این مطلب سعی کردیم تا دکوراسیون خانه های مدرن تهران را به شما نشان داده و ایده‌هایی را برای دکوراسیون منزلتان به شما ارائه دهیم. همان‌طور که دیدید، تمامی این مدل‌ها تلفیقی از سبک مدرن و ایرانی بودند؛ ولی هر یک با المان‌ها و روش‌های مختلفی به این سبک دکوراسیون کرده بودند. با رعایت برخی نکات خیلی ریز می‌توانید دکوراسیون دلخواه خود را در اختیار داشته باشید.

http://belaltour.ir

حتی میز و صندلی های متفاوت در کنار هم نیز می توانند جالب باشند. استفاده از چوب، پلاستیک، فلز و هر متریال دیگری در کنار یکدیگر را امتحان کنید. در سبک مدرن می توان فرم های مسطح، مواد طبیعی و یکپارچگی فضای داخل و خارج را مشاهده کرد. سبک مدرن، ارتباطی است بین آن چه در طبیعت وجود دارد و آن چه ساخته انسان است.

روش های کم هزینه جهت اجرای طراحی دکوراسیون مدرن لاکچری

برای تغییر مجله خبری آذین دکور آشپزخانه می توان از تغییرات کوچک و کم دردسر هم استفاده کرد. معمولا در سبک مدرن از وسایلی که کاربرد ندارند، استفاده ای نمی شود. به همین خاطر باید از وسایلی استفاده کنید که عملکردی هستند و نه مواردی که فقط دکوری هستند. همچنین سعی کنید لوسترهای حبابی شکل و صندلی های ساده داشته باشید. یکی از مواردی که شما را در چیدمان منزلتان یاری می‌دهد، پر کردن دیوار خالی تان با تابلو‌ها و نقاشی‌های مناسب سبک فضا است.

۱. ایجاد فضای مطالعه دکوراسیون منزل مدرن

توجه داشته باشید دکوراسیون هر بخش از منزل متفاوت است همچنین نکاتی که باید در طراحی دکوراسیون پذیرایی بزرگ رعایت کرد با نکات طراحی پذیرایی کوچک متفاوت است. امروز تعدادی از بهترین نمونه‌های دکوراسیون خانه مدرن را با شما به اشتراک گذاشته ایم. یکی از مهم ترین عناصر در طراحی داخلی مدرن، شکل یا همان فرم است. به همین دلیل در این سبک بر خلاف طراحی داخلی سبک کلاسیک از خطوط ساده و بی آلایش برای دوری از تزیین و تجمل زیاد، استفاده می‌کنند و هیچ گونه خطوط منحنی و جزئیات غیر ضروری در آن استفاده نمی شود.

فرش در دکوراسیون مدرن

مبلمانی که در سبک مدرن به کار می روند، خطوط صاف و مستقیمی دارند. در انتخاب مبلمان سبک مدرن باید به سراغ مواردی بروید که راحت تر هستند و تزیینات را در نظر نگیرید. اکثر مبلمان و وسایل این سبک ساده اند و حتی لوازم دکوری نیز تزیینات خاصی ندارند. متریال هایی که در دکوراسیون مدرن به کار می روند، متعدد هستند و به همین دلیل است که این سبک از جذابیت خاصی برخوردار است.

  • هر سبک از دکوراسیون نیازمند نوعی کفپوش است، البته در صورتی که ترجیح شما استفاده از یک کفپوش باشد.
  • کاشی های بین کابینت را هم از بین رنگ های خنثی انتخاب کنید تا اصل سادگی را در دکوراسیون آشپزخانه مدرن رعایت نمایید.
  • اگر بخواهید بدون فکر و در نظر گرفتن سبک طراحی تان به سراغ مبلمان های قدیمی بروید، هماهنگی و یکپارچگی فضا از بین رفته و چیدمانی غیر اصولی خواهید داشت.

توسط دکور

دکوراسیون