دکوراسیون مدرن و 7 ویژگی آن آینه آسان نصب و بک لایت | azindekor

اگر فضای بیرونی و دیوارها و تزئینات داخلی گویای سبک کلاسیک باشند، اجرای دکوراسیون مدرن کار رو نچسب می‌کنه و به فضا نمی‌شینه. پس به این نکته دقت داشته باشید که سبک مدرن رو علاوه بر اینکه باید در تمامی قسمت‌های خانه اجرا کرد، در ابتدا باید ببینیم با روح فضا هم سازگار هست یا نه. سبک‌ زندگی ما مدام تغییر می‌کند و خانه‌هایمان و وسایل آنها هم در همین راستا دچار تغییر می‌شوند، ازجمله مبلمان. مبلمان انعطاف‌پذیر هم از نظر شکل و هم کارکرد، در فضای معاصر از اهمیت فراوانی برخوردار است. می‌توانیم تخت‌خواب بسیار بزرگی را روی کف اپوکسی محکم و زیبای اتاق قرار دهیم، یا قطعات آن را به‌صورت مجزا در فضایی بزرگ بگذاریم تا نیازهای نشیمن ما را هم تأمین کند.

http://belaltour.irدیزاین کردن آشپزخانه سبک مدرن هم مانند سایر بخش‌های خانه نیازمند دقت بالایی است. ما به شما برای داشتن آشپزخانه مدرن، استفاده از کابینت‌های جزیره با رنگ تیره(ترجیحاً مشکی) را پیشنهاد می‌کنیم. قسمت بعدی که قصد داریم به آن بپردازیم انتخاب مبلمان در این سبک دکوراسیون است. مبلمان مناسب دکوراسیون مدرن ساده و نزدیک به مبلمان‌های سبک مینیمال است. سبک مدرن، با سادگی شناخته می‌شود و از تزئینات و شلوغ کاری، به دور است.

عناصر متفاوت

در واقع همه این مواد با بسیاری از شیرآلات، وسایل و ویژگی های حمام و سرویس بهداشتی مدرن به خوبی عمل می کنند. بنابراین استفاده از وسایل ذخیره سازی در دکوراسیون مدرن بسیار اهمیت دارد. در معماری و دکوراسیون مدرن تاکید بر منحنی های کمتر و خطوط افقی و عمودی تمیزتر است. عناصر سازه ای مانند تیرها و بتن ها نیز در معرض دید قرار داده می شوند. مهم‌ترین موضوع و جذاب‌ترین بخش دیزاین منزل برای ایرانی‌ها به دلیل رواج زیاد استفاده از فرش، انتخاب فرش است. هنگام انتخاب فرش در دکوراسیون مدرن باید دقت کنید که فرش‌ انتخابی، بدون الگو و پترن باشد.

مثلا استفاده از وسایل چوبی جلاداده، تجربه‌ای نو را با وسیله‌ای که از جنس طبیعت است، برای ساکنان خانه به ارمغان می‌آورند. اگرچه رنگ‌های خنثی هنوز هم نقش بسیار مهمی در دکوراسیون مدرن ایفا می‌کنند، اما مُد معاصر بیشتر به‌سوی طیف‌ رنگ‌های سیرتر تمایل داشته است. هرقدر رنگ‌ها سیرتر و توچشم‌تر باشند و از رنگ‌های سیرتری استفاده کنید، زیبایی دل‌نشین‌تری ایجاد خواهید کرد؛ چیزی شبیه به استفاده از رنگ آبی سیر در تصویر بالا. این لوسترهای بزرگ بافته‌شده که در تصویر بالا می‌بینید، به‌خاطر شکل ظاهری و گرمایشان به یکی از اقلام اولیه‌ی آشپزخانه‌های زیبا و معاصر تبدیل شده‌اند.

  • همانند مبلمان، میز ناهارخوری هم طبق اصول سبک مدرن طراحی شده و کاملاً ساده و شیک است.
  • در سبک مدرن به دلیل ویژگی سادگی آن باید از رنگ های خنثی و ملایم به صورت تک رنگ در قسمت های مختلف خانه و دکوراسیون استفاده کنیم.
  • تزئیناتی مثل قالب و قرنیز در سبک مدرن جایی ندارن چون اصل بر حذف جزئیات غیرضروری هست.

مزیت مجله خبری آذین دکور خواب های مدرن این است که دکوراسیون آن ها شلوغ نیست و فضای زیادی برای شما ذخیره می کند. اتاق پذیرایی به دلیل اینکه اولین مکانی است که مهمان‌های غریبه با آن سروکار دارند، دکوراسیون آن مهم‌تر از بخش‌های دیگر خانه است. این اهمیت در خانه‌های کوچک بیشتر می‌شود؛ زیرا افراد خانواده بیشتر وقت خود را در آن می‌گذرانند؛ بنابراین می‌توان گفت مهم‌ترین بخش در طراحی دکوراسیون که باید به چیدمان و جذابیت آن توجه ویژه‌ای داشت.

شرکت طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن

توسط دکور

دکوراسیون