دکوراسیون مدرن و 7 ویژگی آن آینه آسان نصب و بک لایت | azindekor

حتی مجله خبری آذین دکور تلویزیون و کنسول نیز با رنگ مبل‌ها یکی بوده و رنگ چوب‌شان هم با کف‌پوش‌ هماهنگ است. کابینت های هایگلاس به دلیل اینکه سطح صافی دارند و به رنگ های درخشان و ساده ساخته می شوند یکی از بهترین گزینه ها برای کابینت آشپزخانه مدرن هستند، امروزه در اکثر آشپزخانه های مدرن این نوع کابینت دیده می شود. 1.میز ناهار خوری روناک یک میز پرفروش است که علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، زیبا و بسیار لوکس می باشد. 1.میز ناهار خوری کمجا یک انتخاب عالی و مناسب هم برای افرادی است که منزل کوچکی دارند هم افرادی که میخواهند میز ناهار خوری را در داخل آشپزخانه قرار دهند.. در آشپزخانه مدرن استفاده از کفپوش های چوبی گزینه خیلی مناسبی برای زیباتر شدن فضا می باشد و در کنار آن، استفاده از کابینت های سفید و یک جزیره این نوع دکوراسیون را تکمیل می کند. اگر تصمیم دارید برای سالن پذیرایی منزل خود از دکوراسیون مدرن استفاده کنید باید از مبلمان راحتی در این قسمت استفاده کنید زیرا خاص دکوراسیون مدرن مبل های راحتی هست و نمی‌توانید در دکوراسیون مدرن از مبل های استیل و کلاسیک استفاده کنید.

http://belaltour.ir

این میز برای خانه های کوچک مناسب بوده و فضای کمی را اشغال می کند و به سبک دکوراسیون مدرن ساخته شده است.. دکوری هایی که بیشتر در سبک مدرن استفاده میشوند آینه و تابلو نقاشی ها با طرح مدرن ،ساده و بدون قاب هستند. تابلو های با ابعاد بزرگ که فضا را مرتب تر نشان میدهند انتخاب های بهتری برای طراحی دکوراسیون داخلی مدرن میباشند. در سبک طراحی داخلی مدرن استفاده از دکوری با طرح های خاص و رنگ های شاد در کنار رنگ های خنثی جذابیت بسیاری به فضای داخلی اضافه میکند. میتوانید از کوسن ها با طرح و رنگ های خاص یا تابلو ها روی دیوار تاکیدی استفاده کنید. برای داشتن دکوراسیون مدرن پذیرایی کوچک، از المان‌‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد.

خانه مدرن شماره ۴

یکی از عناصری که دکوراسیون داخلی بسیار به چشم می‌آید، شومینه است. شومینه‌های مدرن، به خوبی می‌توانند بیانگر سبک چیدمان خانه شما باشند. با استفاده از شومینه مدرن، گام بزرگی برای امروزی کردن دکوراسیون داخلی خود برداشته‌اید. یکی دیگر از پالت های رنگی برای دکوراسیون مدرن منزل از تاثیرات بین المللی ناشی می شود و معمولا شامل رنگ های روشن برای پس زمینه اصلی است اما از رنگ های غنی در اکسسوری، آثار هنری و اثاثیه برای برجسته کردن مصنوعات استفاده می شود. همه این مواد و رنگ‌ها به ایجاد یک طراحی مدرن حمام کمک می‌کنند.

مبل راحتی سازگاری بیشتری نسبت به سایر مبل‌ها با سبک مدرن دارد. پایه و اساس رنگ‌بندی در دکوراسیون مدرن استفاده از رنگ‌های تیره است. رنگ‌هایی مانند نارنجی و زرد برای دیوارهای سرویس بهداشتی مدرن از محبوبیت بیشتری در بین طراحان داخلی برخوردار است.

۱۱. رنگ‌های گرم

در طراحی مدرن سعی بر استفاده از انرژی بازیافتی هست و در قسمت‌های مختلف ساخت به کاهش هر چه بیشتر زباله تاکید میشه. در بسیاری از خانه‌های مدرن از مصالح ساختمانی بازیافتی و پایدار و وسایل لوله‌کشی کم مصرف استفاده میشه و گاها روشنایی رو هم با مصرف انرژی تامین می‌کنند. مبلمانی که در چیدمان مدرن خانه دیده میشن، اکثرا با خطوط صاف و ساده طراحی شدن و تقریبا بدون جزئیات برجسته هستن. پارچه و بافت‌های استفاده شده در اون‌ها هم اغلب ساده و بدون الگو هستن. تزئیناتی مثل قالب و قرنیز در سبک مدرن جایی ندارن چون اصل بر حذف جزئیات غیرضروری هست.

  • اگر در اتاق فرش پهن می کنید، بهتر است یک مدل بدون نقش یا با طرح هندسی و ساده انتخاب کنید.
  • اکسسوری ها و وسایل تزیینی در سبک مدرن به حداقل می رسند و با طراحی ساده و خطوط صاف هستند که یکی دیگر از مهمترین موارد در بررسی تفاوت مدرن و کلاسیک است.
  • فضای سفیدرنگ میان این روشنایی انتزاعی و شاخه‌ای، حسی واهی، لوکس و البته پیچیده به هر خانه‌ای می‌دهد.
  • با رعایت برخی نکات خیلی ریز می‌توانید دکوراسیون دلخواه خود را در اختیار داشته باشید.

توسط دکور

دکوراسیون