دکوراسیون مدرن و 7 ویژگی آن آینه آسان نصب و بک لایت | azindekor

در پذیرایی به سبک مدرن میتوان از مبل و کاناپه های مدرن با یک میز در جلوی آنها استفاده کرد. برای مدرن تر نشان دادن فضا میتوانید چند شمع به رنگ سفید در دکوراسیون استفاده کنید. اگر دنبال جلب توجه هستین یا می‌خواین دکوراسیون شاخصی داشته باشید، سبک مدرن به شما پیشنهاد نمیشه؛ چون حتی اگر فرم متفاوتی استفاده بشه و ابعاد تغییر کنه، بازهم سبک مدرن به چشم خیلی‌ها آشنا میاد. پس اینکه بتونید فضایی مدرن طراحی کنید که متمایز باشه کار سختی به نظر می‌رسه. حتی خرید مبلمان‌های خاص و هزینه‌های گزاف هم ممکنه نگاه دومی از جانب بیننده رو براتون به دنبال داشته باشه، نه بیشتر.

جزئیات دکوراسیون داخلی در سبک مدرن

بنابراین این شاخص در بررسی تفاوت دکوراسیون مدرن و کلاسیک بسیار مهم است. در دکوراسیون مدرن، معمولا یک تک‌رنگ به فضایی طراحی شده با رنگ‌های خنثی اضافه می‌شود. با این کار بدون از دست رفتن تعادل سبک مدرن، انرژی و هیجان در فضا ایجاد می‌شود. هنگامی که صحبت از دکوراسیون مدرن خانه می‌شود، داشتن یک طرح باز ضروری است. یک فضای نشیمن، غذاخوری و آشپزخانه باز به از بین بردن ساختارهای غیر ضروری در خانه کمک می‌کند و جریان هوای آزاد را راحت‌تر فراهم می‌کند. چهارمین دکوراسیون مدرنی که می‌خواهیم به شما نشان دهیم، به یک خانه نقلی در تهران مربوط است.

http://belaltour.irهر دوره‌ای فلز انتخابی خاص خودش را داشته، اما فضاهای داخلی خانه‌های امروزی پُر از فلزات مختلف یا ترکیبی از آنها هستند. فلز عنصر مهمی در دکوراسیون مدرن است؛ از کوچک‌ترین جزئیات فلزی همچون ابزارآلات یا ناخن‌گیر گرفته، تا فلزاتی در ابعاد بزرگ‌تر مثل چهارچوب مبلمان. این امر سبب ورود نور طبیعی به منزل شده و فضای منزل سبک تر تلقی می شود. این مهم با مرور زمان روی سلامت شما نیز تاثیر بسیاری خواهد گذاشت. اگر پنجره های بزرگی برای فضایتان در نظر گرفته نشده است، سعی کنید بازشوهای موجودتان را بیشتر جلوه دهید. بنابراین در اطراف آن المان زیادی قرار نداده و هم چنین از پرده های ضخیم و یا تیره به هیچ وجه استفاده نکنید.

  • واژه “مدرن” از عباراتی است که اغلب در دنیای دکوراسیون اشتباه به کار می‌رود.
  • 1.میز ناهارخوری از وسایل ضروری و کاربردی در خانه محسوب می شود که انتخاب آن اهمیت بالایی دارد.
  • استفاده از فلزاتی مانند آلومینیوم، نیکل، فولاد ضد زنگ، چوب، چرم، الیاف و سنگ طبیعی و پالت خنثی در مبلمان مدرن رایج است.
  • تا مطمئن شوند که مقدار نور کافی برای عملکرد وجود دارد و شدت آن به اندازه‌ای قوی است که هر فضایی را که به نور خاصی نیاز دارد، روشن کند.
همچنین از مصالح مخصوص سبک مدرن مانند شیشه، استیل، کروم و بتن باید استفاده‌کرد. تلفیق دو سبک دکوراسیون مدرن و ایرانی همیشه جذاب و دیدنی است و بسیاری از شهروندان تهرانی با این کار فضایی صمیمی و خاص در خانه‌های خود ایجاد می‌کنند. اگر شما هم به‌دنبال ایده‌هایی برای چیدمان چنین دکوراسیونی هستید، به تصاویر و توضیحات ۱۰ مدل زیر توجه کنید.

چند نکته مهم برای طراحی داخلی

در این مجله خبری آذین دکور، فرم ها و سطوح به صورت کاربردی طراحی می شوند و به طور معمول، ظاهر شسته رفته ای دارند. شاید شما هم سبک مدرن را برای دکوراسیون منزل خود ترجیح می دهید و می خواهید درباره خصوصیات این سبک و نحوه اجرای آن در طراحی داخلی اطلاعات کسب کنید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. امروزه در بسیاری از فضاهای مدرن از اشکال هندسی استفاده می‌شود زیرا استفاده از این الگوها باعث می‌شود فضای داخلی خانه شما کاملا منظم و مرتب به نظر برسد.

توسط دکور

دکوراسیون