دکوراسیون مدرن منزل، ده راهکار ساده و کلیدی برای دیزاین یک خانه مدرن، شیک و لوکس ایرانی | azindekor

جنس، بافت، طرح و رنگ این اجزاء می‌توانند به خوبی حکایت از سبک دکوراسیون شما داشته باشند. ، نورپردازی تاکیدی-تزئینی است که از آن برای افزودن عناصر تزئینی و ایجاد تاثیر بصری قوی استفاده می شود. نورپردازی تاکیدی منبعی است که در دکوراسیون مدرن استفاده می‌شود و می‌تواند عناصر خاصی مانند نقاشی‌ها، مجسمه‌ها، ورودی یا ویژگی‌های معماری مدرن را برجسته کند. در طراحی داخلی اداری، دفاتر باید ارزش ارگونومیک، انعطاف پذیری و محیط کاری جذاب تر را ارائه دهند.

http://belaltour.ir

هزار مجله خبری آذین دکور برای دیوارها وجود دارد اما پیشنهاد ما کاغذ دیواری تنها یک دیوار است، به نحوی که طرح‌های آن در طیف رنگی و تناسب با اجزای مورد استفاده در دکوراسیون مدرن باشد. اما در این میان چیزی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که هر فرشی که انتخاب می‌کنیم باید متناسب با دکوراسیون مدرن باشد. تناسب به معنای صرفاً تطابق رنگی نیست، بلکه باید دقت زیادی در انتخاب طرح و الگوهای فرش به خرج داد.

این نوع از منابع روشنایی نیازهای اولیه روشنایی را برای ایجاد یک فضای قابل دسترس فراهم می کنند که در آن کاربران می توانند به راحتی در یک راه امن حرکت کنند. چراغ های سقفی توکار، یا لوسترهای مدرن می توانند نیازهای کلی نور را برآورده کنند. در دکوراسیون مدرن منزل کوچک، استفاده از درهای بزرگ کشویی شیشه ای راهی برای صرفه جویی در فضا است. استفاده از پالت رنگ روشن و لهجه هایی با رنگ هایی نزدیک به رنگ اصلی توهم فضای بزرگتر را در خانه های مدرن ایجاد می کند. استفاده کمتر از اکسسوری یا قرار دادن تنها یک اکسسوری بزرگ نیز در فضاهای مدرن رایج است و به بهینه سازی فضا کمک می کند. رنگ خنثی برای دیوارها، ملافه ها و کف اتاق خواب از ویژگی های بارز سبک مدرن است.

  • دیوار پشت تلویزیون هم طراحی جالبی داشته و این فضا را بسیار جذاب‌تر کرده است.
  • نوع مبلمان انتخابی شما نیز یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون منزل به سبک مدرن است.
  • استفاده از رنگ های تیره و خنثی از دیگر ویژگی های سبک دکوراسیون مدرن می باشد .
  • اگرچه پرده‌های سنگین زمانی نشانه‌ی توانگری و کمال صاحب‌خانه بودند، اما امروزه یکی از طراحی‌های لوکس در دکوراسیون مدرن، استفاده‌ی حجم فراوانی از نور طبیعی در فضاهای داخلی است.
  • توجه داشته باشید که در طراحی داخلی به سبک مدرن، کف خانه، دیده نمای خانه را می‌سازد تا فرش یا موکت، بنابراین تا می‌توانید از فرش کمتری در این دکور استفاده کنید.
  • لازم به ذکر است انتخاب متریال با رنگ تیره برای سقف، سبب کوتاه به نظر رسیدن سقف می شود.

دکوراسیون مدرن معمولا دکوراسیونی تک رنگ است، در حالی که در دکوراسیون معاصر ممکن است تعداد رنگ‌های بیشتری را ببینید. یکی دیگر از مواردی که در بحث تفاوت طراحی مدرن و کلاسیک بررسی می شود نوع پرده ها هستند. در سبک مدرن پرده ها ساده و کرکره مانند و بدون تزیینات خاص است. همچنین پرده ها در سبک کلاسیک بلندتر از پنجره ها بوده و تا روی زمین ادامه پیدا می کند که در سبک مدرن این گونه نیست. ضمنا در سبک کلاسیک اگر پرده ها مانع از ورود نور به درون فضا شوند مانعی ندارد اما در سبک مدرن چنین کاری خلاف اصول و قواعد است.

مبلمان ساده و کاربردی:

گفته می‌شود که بسیاری از اشخاص، تنها به دلیل ساده و کاربردی بودن، بخشی از دکوراسیون مدرن را وارد دکوراسیون منزل و دفتر کار خود می کنند. در آغاز دهه 90 میلادی سبک دکوراسیون معاصر توسط موج طرفداران مینیمالیسم دنبال شد و تماما شامل رنگ‌های متضاد سیاه و سفید بود. در حالیکه سبک مدرن بر مبنای رنگ‌های خنثی است تا رنگ‌های یکنواخت و سرد. دفتر معماری که وظیفه طراحی و اجرای سبک کلاسیک را بر عهده دارد باید بسیار حرفه ای، کارآزموده و با تجربه باشد چرا که جزئیات بسیار بالا هستند و در ترکیب با هنر به کار می رود. اما در سبک مدرن طراحی با وجود پیچیدگی های اصول خاص آن راحتتر است. با این حال در هر دو حالت تنها شرکت های حرفه ای قادر به طراحی و ساخت خواهند بود.

۲۶. رنگ‌های سیر

توسط دکور

دکوراسیون