دکوراسیون مدرن منزل، ده راهکار ساده و کلیدی برای دیزاین یک خانه مدرن، شیک و لوکس ایرانی | azindekor

در طراحی دکوراسیون مدرن همه چیز باید ساده، خلوت و بدون جزییات و زرق و برق باشد. در این سبک باید اجزای به کار رفته در دکوراسیون چون مبلمان، رنگ‌ها، پرده‌ها، فرش، کف‌پوش و تزیینات نیز به سبک مدرن طراحی شده باشند. توجه داشته باشید که در دکوراسیون داخلی خانه‌های مدرن با اینکه معمولا متریال صنعتی به کار می‌رود اما متریال طبیعی و ارگانیک نیز به شکل‌های ساده می‌تواند به این سبک حس زندگی را القا کند.

  • به طور قطع در این سبک از دکوراسیون خبری از لوسترهای بزرگ و شیشه‌ای با آویزهای فراوان و اشرافی که شاید در سبک‌های دیگر نشانه‌ی ثروت، عظمت و لوکس بودن فضا باشد، نیست.
  • سنسورهای متفاوتی که در ابزارها به کار برده می‌شوند، می‌توانند این امر مهم برای مدرن‌سازی را ممکن کنند.
  • سطحِ باز اتاق، مانند آنچه در تصویر بالا می‌بینید، از نظر بصری به شما اجازه می‌دهد تا در آنِ واحد در سه یا چهار مکان مختلف باشید؛ در آشپزخانه، پشت میز ناهارخوری، در اتاق نشیمن و چه‌بسا پشت در ورودی.
  • با طرح های متفاوت استفاده نمایید تا با نور طبیعی هماهنگ شود .

حرکتی مثل این، کمی رنگ به محیط اضافه می‌کند و کل فضا را هم به هرج‌ومرج نمی‌کشاند. فضاهای مبتنی‌ بر عملکرد، مثل اتاق لباس‌شویی، حمام و آشپزخانه، باید چیزی بیشتر از اتاق‌های صرفا کاری باشند. زمانی که وقت خود را در آنها سپری می‌کنید، باید از زیبایی آنها هم لذت ببرید. استفاده از زیراندازها، نورپردازی و تزئینات دیگر، ایده‌های فوق‌العاده‌ای در دکوراسیون مدرن هستند که می‌توانند فضاهای خصوصی سرزنده‌ای ایجاد کنند. مبلمانی که از مواد گوناگون ساخته شده‌اند، جالب و منحصربه‌فرد هستند، و به همین خاطر است که در فضاهای مدرن جذابیت خاصی دارند. بطور کلی اتاق پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی بخش‌های دکوراسیون داخلی را شامل می‌شود که هر قسمت ویژگی‌های خاص خود را دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ویژگی‌های بارز دکوراسیون مدرن

مجله خبری آذین دکور این خانه نمادین از معماری مدرن ژاپنی الهام گرفته شده است که به دلیل استفاده از کنسول معروف است. برای سرویس بهداشتی و حمام خود از عناصری با خطوطمستقیم و صاف در عین سادگی استفاده کنید. کانتر عضوی جدانشدنی از کابینت‌های مدرن آشپزخانه به حساب می آید. وجود کانتر در آشپزخانه‌های مدرن و امروزی سبب شده تا هم آشپزخانه مجزا شود و هم به عنوان میزی نیز استفاده گردد. مدل‌ مبلمان این سبک کمی گران قیمت است، اما موارد مشابه ای از این نوع مبلمان وجود دارد که به همان شکل بوده، همان کارایی را دارد و قیمت آن نیز نسبتا ارزانتر است. تازه‌های طراحی داخلی را دنبال می‌کنم و بهترین‌های آن‌ها را با شما به اشتراک می گذارم.

http://belaltour.irدر این سبک دکوراسیون نباید سراغ مبلمان کلاسیک و پارچه‌های طرح‌دار رفت. بهترین مبلمان برای منزل‌هایی که به این سبک دیزاین شده‌اند، مبل‌های راحتی با پایه‌های کوتاه اما طول‌های بلند می‌باشند. اکسسوری ها و وسایل تزیینی در سبک مدرن به حداقل می رسند و با طراحی ساده و خطوط صاف هستند که یکی دیگر از مهمترین موارد در بررسی تفاوت مدرن و کلاسیک است. در سبک مدرن شما می توانید از یک گلدانی که با یک گل ساده تزیین شده در کنار پنجره یا روی میز ناهارخوری استفاده کنید.

این ویژگی‌ها را فقط یک خانه مدرن دارد!

این مصالح و امکانات جدید اجازه می‌داد که ارتفاع ساختمان‌ها هم بلندتر بشه. شاید این ایده‌ در مفهوم کمی انتزاعی‌ باشد، اما در اجرا ملموس‌تر است؛ و آن استفاده از جزئیات خاص در دکوراسیون است. از مثلا عروسک کانگوروی غول‌پیکری که گوشه‌ی اتاق نشیمن ایستاده، تا نیمکتی که چند بالش روی آن هستند که در کنار هم طرح یک ببر را تشکیل می‌دهند، ایده‌های زیادی هستند که می‌توانیم از آنها حس سرخوشی بگیریم و البته شیک هم هستند.

دیزاین در دکوراسیون مدرن

توسط دکور

دکوراسیون