دکوراسیون مدرن منزل، ده راهکار ساده و کلیدی برای دیزاین یک خانه مدرن، شیک و لوکس ایرانی | azindekor

همان طور که می‌دانید هر چه که مجله خبری آذین دکور شانه یا تراکم بالاتری داشته باشد، از مقاومت و دوام بالاتری نیز برخوردار است. افرادی که اطلاعات و تجربه کافی در زمینه فرش ندارند به طور معمول فرش‌های فریز را با گلیم اشتباه می‌گیرند. تفاوتی که این دو با یکدیگر دارند این است که در گلیم پرزها نسبت به فرش‌های فریز کوتاه‌تر است و نوع بافت آن هم به شکل بریده بریده نیست. این پروژه مسکن یکی از مهمترین آثار لوکوربوزیه است که الهام بخش بسیاری از پروژه های معماری مدرن است. اگرچه غرفه کاملا مینیمال بود، معمار تمام تلاش خود را برای استفاده از مواد مجلل مدرن مانند اونیکس قرمز، مرمر و تراورتن انجام داد. پنجره ها در سبک کلاسیک همراه با پوشش ها و تزیینات خاص هستند و تا روی زمین هم ادامه پیدا می کنند و حتما با کتیبه نصب می گردند.

  • اما قبل از اینکه به بررسی تفاوت مدرن با کلاسیک بپردازیم باید به این موضوع اشاره کرد که برتری و مزیتی بین سبک های معماری نیست و نمی توان گفت مدرن بهتر از کلاسیک است یا برعکس.
  • همانطور که گفته شد ویژگی اصلی سبک مدرن در دکوراسیون سادگی آن است و معمولا از خطوط موازی در سبک های مدرن استفاده می شود.
  • میز و صندلی ناهارخوری هم مانند مبل ال از ترکیب دو رنگ طوسی و آبی تشکیل شده است.
  • برای مدرن کردن دکوراسیون منزل لزومی ندارد تغییرات بزرگی انجام دهید.
  • طراحی داخلی مدرن حمام و سرویس بهداشتی با استفاده از خطوط صاف و تمیز، فضاهای پیشخوان ناقرینه و اشکال هندسی است.

در جامعه ی امروز بسیاری از تجربه های گوناگون افراد در فضاهای داخلی و بسته کسب میشود. این موضوع که همه افراد گاهی برای سرگرمی و تنوع از این فضاهای بسته فرار میکنند امری بدیهی است. در خانه معمولا وسایل الکترونیکی وجود دارد که جذاب و زیبا نیستند، یکی از بهترین ایده‌ها در طراحی دکوراسیون مدرن، پنهان‌کردن این وسایل و فن‌آوری‌هاست. استفاده از کابینت‌ها، قفسه‌ها، درها یا دیگر جاهای خلاقانه برای پنهان‌کردن وسایل الکترونیکی، باعث می‌شود فضای خانه صمیمی‌تر و دوستانه‌تر جلوه کند. در طراحی دکوراسیون مدرن، از تکرار الگوهای هندسی استفاده می‌شود و این نشانه‌های بصری به محیط اطراف نظم می‌دهند. از الگوهای هندسی می‌توان در وسایلی چون زیراندازها، آثار هنری، منسوجات، مبلمان، کاغذهای دیواری خانه‌های مدرن استفاده کرد.

شرکت طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن

همچنین می‌توانید یک مجموعه هنری کوچک را بر روی دیوارهای بسیار بزرگ و وسیع انتخاب کنید، اما از چیدمان گالری روی دیوار خودداری کنید؛ زیرا ظاهر مدرنیستی را به هم می‌ریزد. متداول ترین کف‌پوش برای دیزاین مدرن، فرش‌های انتزاعی و فانتزی با طرح‌های سبک و ساده است. البته اگر تمایل دارید از فرش‌هایی با نقش و نگار های متعدد مانند ایرانی در دکوراسیون منزل مدرن تان استفاده کنید، فرش‌هایی با زمینه‌های یکرنگ و طرح های خلوت می تواند نمای مناسب تری ایجاد کند. اگر به هر دلیلی از رنگ‌های خنثی و یکنواخت خوشتان نمی‌آید؛ اما همچنان تمایل به استفاده از سبک مدرن دارید، می‌توانید رنگ‌های شاد و متفاوت را به کار ببرید.

http://belaltour.irاتاق پذیرایی مهمترین مکان برای نمایش گذاشتن ایده و طراحی داخلی هر خانه می باشد و اولین مکان می باشد که افراد با آن مواجه می شوند . برای مبلمان اتاق پذیرایی می توان از مبل و کاناپه به کار برد . برای مدرن نشان دادن محیط می توان از چند شمع روشن و یا شومینه در اتاق پذیرایی استفاده کرد . طراحی مدرن این اجازه را به شما نمی دهد که فضای خانه را شلوغ کنید به همین دلیل بهتر است از مبلمان با تعداد نفرات کمتر در آن استفاده شود . به همین دلیل می توان از یک کاناپه ساده و مدرن با رنگ خنثی در منزل قرار دهید و آن را با وسایلی که با طراحی مدرن ارتباطی ندارند تکمیل نمایید . در طراحی دکوراسیون مدرن از کارهای هنری به تعداد کم استفاده شده و بیشتر خود هنر به کار می‌رود.

رنگ های سفید، سیاه، خاکستری و بژ به دلایل مختلفی انتخاب خوبی برای پرده هستند. شما باید طرح های خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید و الگو باید با مبلمان هماهنگ باشد. دکوراسیون مدرن اتاق غذاخوری باید به گونه ای باشد که بتواند جذاب به نظر برسد و با مبلمانی کاربردی القا شود تا حسی مدرن را در فضا ایجاد کند. در این زمینه، نکات مهم طراحی یک اتاق غذاخوری مدرن در زیر آورده شده است. اما طراحی داخلی مدرن با دور شدن از استفاده از مصالح ساختمانی و طراحی سنتی مانند چوب، سنگ و آجر شروع به گسترش کرد و در عوض بر استفاده از مواد صنعتی از جمله شیشه، فولاد و بتن تمرکز کرد.

۴-مبلمان در دکوراسیون مدرن:

توسط دکور

دکوراسیون